اهمیت گیج وکیوم در سیستم خلاء

گیج وکیوم در سیستم خلاء برای چیست – کاربرد گیج وکیوم در سیستم خلاء

1. من میکرومتر ندارم بنابراین دو تا چهار ساعت پمپ را روی سیستم می گذارم ، آیا این کافی است؟

به طور قطع نمی توانید بگویید. بدون اندازه گیری میکرون نمی دانیم که روغن موجود در پمپ تمیز است یا خیر. روغن موجود در پمپ خلا به عنوان یک بلاتور عمل می کند و تمام رطوبت و رسوبات موجود در سیستم را به خود جذب می کند. با اشباع شدن روغن ، بازده پمپ به شدت کاهش می یابد.

2. اگر الان روغن جدیدی بگذارم و در همان مدت زمان پمپ را کار کنم ، آیا من ایمن هستم؟

روغن باید بعد از هر کار تعویض شود و فقط در زمانی که روغن داغ است باید تعویض شود. با خنک شدن روغن ، رطوبت از روغن جدا شده و به فلز پمپ می چسبد. بنابراین ، هنگام تعویض روغن و بررسی نکردن آن با اندازه گیری میکرون ، هنوز حدس می زنید که آیا پمپ در واقع می تواند خلا proper مناسب را برای از بین بردن رطوبت در سیستم بکشد.

3. من فقط از یک طرف سیستم با استفاده از یک میکرون سنج می کشم ، اما در بعضی مواقع سنج من به یک عدد بالاتر می رود. آیا این درست است؟

این امر حتی اگر دو طرف سیستم را بکشید ممکن است اتفاق بیفتد زیرا دستگاه اندازه گیری فشار و مبرد در سیستم وجود دارد. هوا یا رطوبت می تواند در یک طرف سیستم گیر بیفتد و در نهایت رها می شود و بنابراین میزان بیشتری از اندازه گیری میکرون اندازه گیری می شود. گاهی اوقات رطوبت می تواند در روغن کمپرسور محبوس شود و هنگام فرار از آن ، در سنج نشان داده می شود.

4- من یک میکرون سنج جدید خریداری کردم. چقدر خلا باید بکشم؟

برخی از تولیدکنندگان محدوده میکرونی دارند که می خواهند سیستم آنها پایین بیاید ، بنابراین ، JB فقط می تواند خواندن میکرون را پیشنهاد کند. پیشنهاد ما این است که تنها در صورت کشیدن خلا on روی کمپرسور ، یک سیستم را به 250-300 میکرون کاهش دهید. با پایین رفتن از 250 میکرون ، گاز زدایی روغن کمپرسور را شروع خواهید کرد و همان روغن روانکاری اولیه نخواهد بود. روغن فقط گاززدایی می کند و به پمپ خلا نمی خورد.

5- به نظر می رسد که کشیدن سیستمی که روی آن کار می کنم برای همیشه لازم است. آیا این به معنی نشت یا رطوبت زیاد در واحد است؟

با این فرض که در سمت بالا و پایین سیستم می کشید ، آیا هسته شیرهای دسترسی را برداشته اید؟ با گذاشتن هسته ها محدودیت بزرگی ایجاد می شود و باعث می شود مدت بیشتری واکسن شما تخلیه شود.

اهمیت گیج وکیوم در سیستم خلاء

گیج وکیوم در سیستم خلاء برای چیست – کاربرد گیج وکیوم در سیستم خلاء

6. من یک میکرون سنج جدید خریداری کردم و می خواستم آن را فقط با پمپ خلا my امتحان کنم. من سنج را مستقیم به پمپ وصل کردم و بلافاصله پایین رفت. سپس شیر خالی خالی را روی پمپم بستم و سرعت آن بسیار سریع بالا رفت. آیا شیر پمپ من نشت می کند؟

نه. اندازه گیری بسیار نزدیک به پمپ است و فرصتی برای برابر شدن فشار ندارد. برای انجام صحیح این آزمایش ، پمپ و میکرومتر خود را به یک مخزن کوچک فقط با لوله های مسی یا JB`s DV-29 متصل کنید. سوپاپ خالی را مانند گذشته ببندید و تفاوت زیادی در میزان قرائت خواهید دید.

7. شما با لوله مسی گفتید ، چرا شیلنگ شارژ نمی شود؟

لوله های مسی یا شیلنگ های فلزی مورد استفاده در JB`s DV-29 تنها راه های نگهداری خلاuum هستند. خلاuum برای نشت بسیار مهم است ، بیش از مبرد. شلنگ های شارژ ، از جمله شیلنگ های محیطی ، هنوز نفوذ می کنند. فراتر از نفوذ ، جایی که فرول شلنگ به سمت شلنگ جمع می شود ، نشان دهنده نشت احتمالی در خلا است. اتصال دهنده های سریع دارای واشر مهر و موم خوبی نیست. وقتی شعله ور شدن نر را به اتصال سریع واشر می اندازید ، واشر به چندین انحراف تبدیل می شود و به درستی آب بندی نمی شود. JB از حلقه های O روی اتصال دهنده های سریع ما استفاده می کند و هنگامی که شما شلیک نر را پیچ می دهید ، یک صندلی فلزی به فلزی پیدا می کنید و حلقه O در اطراف مشعل قرار می گیرد تا مهر و موم خوبی داشته باشد.

8- پس این بدان معنی است که من نمی توانم خلا on سیستم خود را بکشم مگر اینکه از شلنگ فلزی یا لوله های مسی استفاده کنم؟

خیر ، می توانید با شلنگ های شارژ خلا را بکشید ، اما وقتی می خواهید سیستم را بررسی کنید تا نشتی نداشته باشد ، باید از لوله های مسی یا شیلنگ های فلزی استفاده کنید.

9. وقتی که دارم خلاuum سیستم را می کشم اتصال سنج خود را به پمپ قرار می دهم ، آیا این درست است؟

بسیاری از تکنسین ها این کار را برای سهولت در اتصال انجام می دهند ، اما به یاد داشته باشید با این تنظیمات شما در واقع می خوانید که پمپ چه کاری انجام می دهد و نه اینکه پمپ چه کاری برای سیستم انجام می دهد. برای اثبات این نظریه ، یک سیم پیچ 50 فوت از لوله مسی 1/4 “OD بردارید ، یک سر آن را یک شعله ور کنید و از طرف دیگر یک سه راهی را فشار دهید. یک سنج میکرون را به انتهای شعله ور شدن نر ، یک سنج را به انتهای آن متصل کنید و یک خط از سه راهی به پمپ باشد. پمپ را روشن کنید و متوجه خواهید شد که نزدیکترین طرف به پمپ بسیار پایین تر از دیگری است. در نهایت ، این مساوی می شود و همان خوانش را می دهد. این در سیستم رخ می دهد که روی آن خلا می کشید.