[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-33k8ar’ admin_preview_bg=”]

کاربرد پمپ وکیوم در صنایع کاغذ سازی، مقوا، چاپ و بسته بندی

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت وکیوم و تعمیرات بلوئر هوادهی با ما تماس حاصل نمایید.

۶۶۷۹۱۷۷۵-(۲۱)۹۸+
۶۶۷۹۱۷۷۶-(۲۱)۹۸+
موبایل: ۶۶۱۸۶۷۹-(۹۱۰)۹۸+

با توجه به ویژگیهای خاص کاغذ ، خلاء و هوای فشرده از ویژگیهای اساسی در تولید و پردازش کاغذ هستند.

در هر مرحله از فرآیند تولید کاغذ و چاپ بعدی محصولات EVP برتری دارند و خلاء و فشار کم مصرف و قابل اطمینان را ارائه می دهند.

پمپ خلاء دستگاه کاغذی:

ماشین کاغذ قلب صنعت کاغذ با تعداد زیادی پمپ خلاء با ظرفیت بالا و سیستم خلاء برای آبگیری قسمت پرس ماشین آلات کاغذ است. برخی مشکلات در پمپ خلاء مربوط به آب آب بندی وجود دارد.

مشکلات پمپ خلاء

۱٫ مشکل بلبرینگ: خرابی یاتاقان معمولاً در اثر خرابی روان کننده یا بارهای باربری بیش از حد ایجاد می شود. حتی مهم است که نرخ آب آب بندی مهر و موم شده را مشاهده کنید.

۲٫ مشکل فرسایش: مشکل فرسایش در پمپ مشهود است. در صورت عدم کشف ، سایش می تواند صدمات زیادی به بار آورد. عوامل فرسایش ورودی پمپ و آب بندی آب است.

۳٫ مشکل خوردگی: خوردگی می تواند ناشی از pH آب کم یا حمل و نقل باشد ، عمر چرخه پمپ را تا حد زیادی کاهش می دهد.

۴٫ مشکل تجمع کلسیم: تجمع کلسیم باعث مصرف برق بیشتر ، کاهش ظرفیت پمپ ، از دست دادن زمان تولید به دلیل قفل شدن پمپ و آسیب پمپ به دلیل اسید شویی نامناسب می شود.

۵٫ مشکل کاویتاسیون: حفره ناشی از حباب های گاز است که تحت فشار زیاد ، ناگهان تحت فشار کم قرار می گیرد. نرخ نادرست آب آب بند یکی از دلایل ایجاد آن است.

۱٫ پردازش مواد اولیه:ساخت کاغذ با خمیر چوب فرآوری شده شیمیایی یا مکانیکی آغاز می شود. قسمت اول دستگاه کاغذ انتهای مرطوب است. این جایی است که مواد پرکننده و افزودنی ها به خمیر افزوده می شوند تا به خواص مورد نیاز کاغذ برسند.

۲٫ تصفیه آب خام:میزان تصفیه آب خام بسته به کاربرد و میزان خلوص آن متفاوت است. به طور معمول ، آب خام به صورت مکانیکی تصفیه می شود ، یعنی شن و ماسه و سایر زباله ها حذف می شوند. چندین روش مختلف برای حذف ناخالصی ها استفاده می شود. اگر کیفیت آب خام کافی باشد ، تصفیه مکانیکی برای اکثر فرایندها کافی است. در صورت لزوم ، آب نیز از نظر شیمیایی تصفیه می شود.

۳٫ پردازش فاضلاب:تولید کاغذ باعث تولید فاضلاب می شود که بیشتر آن در تصفیه خانه های بیولوژیکی تصفیه می شود. هدف این است که تا جایی که ممکن است از آب فرآوری آسیاب استفاده شود تا میزان مصرف آب خام و میزان تصفیه بیولوژیکی به حداقل برسد.

۴٫ قسمت هدبکس و سیم:بخش تشکیل وب یک ماشین کاغذ شامل یک قسمت هدبکس و سیم است. اینجاست که بسیاری از خواص مهم کاغذ تعیین می شود. صندوقچه خمیر را به طور مساوی روی توری سیم برای تمام عرض دستگاه پخش می کند. متداول ترین انواع مقطع سیم عبارتند از: چهار طرفه ، ترکیبی ساب و شکاف ساب. بخش سیم جایی است که آب از شبکه تشکیل دهنده با زهکشی و ضخیم شدن خارج می شود.

۵٫ بخش مطبوعات:قسمت پرس تا آنجا که ممکن است آب را از روی کاغذ خارج کرده و آن را فشرده می کند. فلت برای انتقال وب از طریق نوک پرس ایجاد شده بین رول های پرس استفاده می شود. پرس مرطوب بر خواص کاغذ تأثیر بسزایی دارد. وقتی استحکام مرطوب کاغذ خوب است ، تار کاغذ می تواند بدون شکستن به قسمت خشک کن تحمل کند.

۶٫ قسمت خشک کن:در قسمت خشک کن ، آب از روی کاغذ با تبخیر خارج می شود. هدف این است که تبخیر به طور کارآمد ، اقتصادی ، یکنواخت و بدون به خطر انداختن کیفیت کاغذ رخ دهد. روشهایی که معمولاً در خشک کردن کاغذ و تخته استفاده می شود عبارتند از: خشک کردن با سیلندر ، خشک کردن با سشوار و خشک کردن با تابش.

۷٫ سیستم های هوایی:سیستم های هوا برای مدیریت گردش هوای لازم (مانند تهویه و خروجی) در دستگاه کاغذ و در ساختمانی که دستگاه در آن قرار دارد استفاده می شود. در قسمت خشک کن ، آب تبخیر شده با استفاده از هوا از فرایند خارج می شود. همچنین برای سیستم های دوام دستگاه کاغذ به هوا نیاز است که دستگاه ها را قادر می سازد با سرعت بالا کار کنند و کیفیت کاغذ را بهبود بخشد. کاهش نویز کارآمد و حذف رطوبت و مه از تاثیرات زیست محیطی در کارخانه کاغذ جلوگیری می کند. کیفیت خوب هوا در آسیاب نه تنها به محیط کاری دلپذیر کمک می کند ، بلکه عامل مهمی در ارتقای ایمنی کار است.

۸٫ رنگ پوشش و بازیافت:پوشش دهی ، قابلیت چاپ کاغذ را بهبود می بخشد. انواع مختلف کاغذ به پوشش های مختلفی نیاز دارند که در آشپزخانه رنگ پوشش تهیه می شوند. مواد اولیه روکش ، معمولاً خاک رس ، کربنات کلسیم و تالک ، تمیز شده و در مخازن ذخیره می شوند. از آنجا ، آنها به میکسر پمپ می شوند. رنگ پوشش آماده در مخازن باقی می ماند تا به دستگاه روکش پمپ شود. مواد شیمیایی مورد استفاده در تهیه رنگ پوشش نیز بازیافت می شوند ، یعنی بازیابی و استفاده مجدد می شوند.

۹٫ پوشش:پوشش کاغذ و تخته ظاهر و ویژگی های چاپ محصول را بهبود می بخشد. رنگ روکش ساخته شده در آشپزخانه رنگ روکش در این مرحله از فرآیند روی سطح کاغذ پخش می شود.

۱۰٫ تقویم:کلندرینگ به معنی پرس است که برای تغییر ضخامت ، زبری و براقیت کاغذ انجام می شود. با فشار دادن کاغذ بین رول ها سطح براق به آن می دهد و در نتیجه خواص چاپی آن را بهبود می بخشد.

۱۱٫ پیچ خوردگی:هدف از قرقره کردن این است که کاغذ یا صفحه تخته ای را به یک قرقره بزرگ ماشین منتقل کنید تا هنگام سیم پیچ راحت تر حمل شود.

۱۲٫ سیم پیچ:قرقره ماشین می تواند بیش از ده متر عرض داشته باشد و ده ها کیلومتر کاغذ داشته باشد. یک سیم پیچ با توجه به مشخصات مشتری ، قرقره ها را به رول های کوچکتر برش می دهد. چاپخانه می تواند رول های مورد نیاز خود را با توجه به قطر ، وزن یا طول کاغذ سفارش دهد.

۱۳٫ دست زدن به رول:رول ها در کاغذهای بسته بندی مناسب بسته بندی می شوند تا تمیز بمانند و سپس با کد شناسایی مشخص می شوند تا حمل و نقل از آسیاب به کاربر نهایی صحیح را تسهیل کند.

به طور کلی:

صرفه جویی در مصرف انرژی با افزایش هزینه برق ، هزینه انرژی دغدغه اصلی تولیدکننده کاغذ امروز است. پمپ های بزرگ حلقوی مایع ما دارای یک طرح انتقال متغیر ثبت شده هستند که به پمپ اجازه می دهد به طور مداوم در حداکثر کارایی خود کار کند و مصرف برق را کاهش دهد.
عملکرد مطلوب بزرگتر و/یا سریعتر لزوما بهتر نیست. خلاء پمپ که در شرایط خارج از طراحی کار می کند ، ممکن است انرژی زیادی را برای پرداخت یک پمپ اندازه مناسب و کارآمد در مدت زمان کوتاه مصرف کند. مهندسین مجرب ما می توانند پمپ های خلاء و تجهیزات حذف آب مورد نیاز برای کار با دستگاه کاغذ شما را به درستی اندازه و انتخاب کنند. در اوج عملکرد خود. با بیش از ۸۰ سال تجربه صنعت کاغذ ترکیبی به عنوان شرکت مهندسی NASH و Siemens-elmo ، می توانید مطمئن باشید که کارآمدترین و مطمئن ترین تجهیزات برای برنامه شما تعیین شده است.

بهترین حالت:

در بخش شکل دهی ، حذف آبهای کنترل شده صحیح در تشکیل یک ورق قوی و سازگار مهم است ، در حالی که باعث کاهش پارگی وب و هزینه های بیشتر حذف آب می شود. فن های کم خلاء به طور موثر به حذف آب در فویل های خلاء کمک می کنند. با حرکت دادن سیم پایین ، جعبه های تخت دارای سطح خلاء کمی بالاتر برای حذف آب هستند. پمپ های خلاء حلقه مایع NASH توانایی تنظیم سطوح خلاء را برای بهینه سازی حذف آب ارائه می دهد. هنگامی که ورق به نیمکت می رسد ، فرصت ایجاد می شود تا با افزایش سطح خلاء ، سختی و استحکام بیشتری را به ارمغان بیاورد. خلاء حلقه مایع NASH منبع خلاء ایده آل است زیرا به تغییرات آبگیری در بهترین دستگاه کاغذی پاسخ مثبت می دهد تا حداکثر کارآیی را در برابر سطوح خلا ، انعطاف پذیری و دوام ارائه دهد در حالی که ویژگی های عملکرد منحصر به فرد را ارائه می دهد.

در بخش PRESS ، رطوبت اضافی از ورق برداشته می شود. تهویه نمدی ، که برای خشک شدن ورق و قابلیت کارکرد کاغذ بسیار مهم است ، برای ردیابی عملکرد نمد نیاز به یک منبع خلاء متغیر دارد. با پیر شدن نمد ، فشرده تر ، نفوذپذیرتر و مقاوم تر در برابر حذف آب می شود. سپس سطح بیشتری برای حذف آب مورد نیاز است. از آنجا که نمد پرس در طول عمر خود با نرخ های مختلف پر می شود ، TAPPI توصیه می کند که هر یک از آنها توسط یک منبع خلاء مستقل مراقبت شوند. ویژگیهای ذاتی پمپهای خلاء حلقه مایع NASH این ردیابی را با تنظیم خودکار سطوح خلاء با افزایش سن احساس می کند
آبی که از فرآیند تهویه مطبوع از نمد پرس خارج می شود حاوی مواد زائد و آلاینده های شیمیایی است که در آب و هوای تنظیمی امروزی قابل تحمل در آب خلأ پمپ خلا نیست. NASH Air-WaterSeparators (با پایه های فشار سنج (BM) یا با پمپ های حذف آب کم NPSH (بسته NK) از ورود آب سفید آلوده به سیستم آب بند جلوگیری می کند. خروجی آب جداکننده ها و بسته های جداکننده به راحتی قابل نظارت است و با استفاده از مخازن مهر و موم NASH V-Notch که در هر دو بخش و چند محفظه موجود هستند و نشانه های عادی آب خارج شده از سیستم فرآیند را نشان می دهند ، اندازه گیری می شود. آب حذف شده از نمدها در جعبه uhle حاوی مواد زائد و آلودگی های شیمیایی است
در برنامه های حلقه بسته که در آن آب آب پمپ خلاء مجدداً مورد استفاده قرار می گیرد و گرمای فشرده سازی باید از بین برود ، یا در برنامه های یکبار مصرف که در آن دمای آب باید از نگرانی های محیطی کاسته شود ، می توان از NASH Splash Series CoolingTowercan استفاده کرد. طراحی جمع و جور/مدولار آن امکان استفاده از آن را در داخل و خارج از خانه و طراحی منحصر به فرد آن باعث کاهش گرفتگی در اکثر کاربردهای آب کثیف می شود.

عملکرد کلی:

ارتقاء و مهندسی مجدد تاسیسات موجود با تغییر تقاضای بازار و اقتصاد ، صنعت کاغذ نیز باید تغییر کند. یک دستگاه مدرن کاغذ دیواری ۱۰ سال پیش ممکن است استانداردهای حاشیه ای در نظر گرفته شود. چه شامل اضافه کردن ظرفیت از طریق پمپ های اضافی خلاء/تجهیزات حذف آب یا تغییر پیکربندی تجهیزات موجود شما باشد ، ما نیازهای سیستم خلاء شما را تجزیه و تحلیل کرده و راه حلی را انتخاب می کنیم که به بهترین وجه با نیازها و نیازهای شما مطابقت داشته باشد.
بسیاری از پمپ های NASH و زیمنس-المو که ده ها سال پیش در آسیاب های کاغذ نصب شده بودند ، هنوز هم در حال کار هستند. آنها جامد ، قابل اعتماد و بدون مشکل هستند. همه پمپ های خلاء ۲BE3 و P2620 دارای بدنه ای با روکش پلی ایزوپرن هستند که خوردگی و سایش و مصرف برق مربوطه را کاهش می دهد. همه اینها دارای دو سال ضمانت انحصاری در برابر نقص در مواد و کارخانه می باشد.

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت پمپ وکیوم با ما تماس حاصل نمایید.

مطالعه بیشتر:
۱) نحوه عملکرد وکیوم در صنایع معادن و فلزات؟
۲) نحوه عملکرد وکیوم در صنایع زیست محیطی؟
۳)چگونگی عملکرد  وکیوم در صنعت حمل و نقل؟
۴)نحوه عملکرد پکیج های  وکیوم خشک؟
۵) نحوه عملکرد وکیوم در صنعت پلیمر و اکسترودر؟
۶)کاربرد وکیوم در صنایع خودروسازی؟
۷)کاربرد وکیوم در صنایع نفت و گاز؟
۸)کاربرد وکیوم در صنایع هوا فضا؟
۹)کاربرد وکیوم در صنایع نساجی؟

[/av_textblock]