[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-2xx1hh’ admin_preview_bg=”]

کاربرد وکیوم در صنعت حمل و نقل

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت وکیوم و تعمیرات بلوئر هوادهی با ما تماس حاصل نمایید.

۶۶۷۹۱۷۷۵-(۲۱)۹۸+
۶۶۷۹۱۷۷۶-(۲۱)۹۸+
موبایل: ۶۶۱۸۶۷۹-(۹۱۰)۹۸+

یکی از پر مصرف ترین استفاده خلاء

(پمپ های وکیوم) جابجا یی آسان و ایمن اجسام می باشد . بعضی از اجسام مثل شیشه  تنها و بهترین حمل آن وکیوم می باشد.

مایعات در سراسر جهان به عنوان سوخت ، غذا ، ضایعات ، مواد شیمیایی یا برای استفاده در فرآیندهای دیگر حمل می شوند. راه حل های حمل و نقل Gardner Denver طیف گسترده ای از کمپرسورها و پمپ های مایع فله مخزن را تولید می کند تا مایعات شما را از تانکرهای جاده ای با سریع ترین سرعت جمع آوری یا تحویل دهد. با استفاده از طیف وسیعی از فناوری ها ، ما دمنده ، کمپرسور ، پمپ های خلاء و پمپ های بار را تولید می کنیم تا تمام کارهای شما را در کوتاه ترین زمان و با کمترین مصرف سوخت انجام دهیم.
سالها تجربه ما به ما این امکان را داده است تا محصول انتقال مایع خود را با نیازهای دقیق مشتریان مطابقت دهیم. طیف وسیعی از کمپرسورها و پمپ های مایع گاردنر دنور به صورت فشرده ، سبک وزن و برای تخلیه کارآمد مایعات فله مختلف طراحی شده است ، از جمله. مواد غذایی مایع ، حلالها ، اسیدها ، قلیاها ، قیر داغ ، رزین ها ، ضایعات مایع و سایر محصولات خام.

به عبارت دیگر:

پمپ خلاء ابزاری است که برای از بین بردن مولکولهای گاز از هر حجم مهر و موم شده با ایجاد یک خلاء جزئی در پشت استفاده می شود. اینها بیشتر برای تولید لامپ های برقی و لوله های خلاء به منظور پردازش نیمه هادی ها استفاده می شوند.

به غیر از این موارد ، این محصول کاربردهای علمی و صنعتی متعددی دارد. از آن در ابزارهای پرواز ، میکروسکوپ الکترونی ، کارخانه های برش سنگ و شیشه و غیره استفاده می شود. پمپ های خلاء رشد قابل توجهی را نسبت به مزایای متعدد از جمله عدم آلودگی ، فشرده سازی خشک و خلاء نهایی پیش بینی می کنند.
انتظار می رود بازار پمپ های خلاء با رشد قابل توجهی در صنعت الکترونیک و صنایع نیمه رسانا شتاب بالایی پیدا کند. بر اساس گزارش انجمن صنایع نیمه هادی (SIA) ، فروش جهانی نیمه هادی ها در آوریل ۲۰۱۸ به ۳۷٫۶ میلیارد دلار رسید که نسبت به فروش سال گذشته ۳۱٫۳ میلیارد دلار رشد ۲۰٫۱ درصدی را نشان می دهد. پمپ خلاء نقش مهمی در عملکرد و بهره وری نیمه هادی ها دارد.

کاهش اندازه گجت و افزایش اندازه ویفر تقاضا برای نیازهای خلاء را تسریع کرده است. تولیدکنندگان به طور مداوم محصولات را سفارشی می کنند تا نیازهای خاص مشتریان خود را برآورده کنند.

تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی آمریکایی و اروپایی در تلاشند تا با توسعه سریع فناوری ، قیمت گذاری رقابتی ، ادغام و خرید و شبکه توزیع مناسب با تمرکز بر اقتصادهای نوظهور ، حضور خود را گسترش دهند.

افزایش جمعیت جوانان در چین و هند بر فروش لوازم الکترونیکی مصرفی تأثیر مثبت گذاشته است که تقاضای نیمه هادی در منطقه را افزایش می دهد. رشد در صنعت نیمه هادی باعث افزایش تقاضای سود می شود. با این حال ، هزینه نگهداری و بهره برداری بالا از پمپ ها ممکن است مانع از رشد بازار پمپ های خلاء شود.

پمپ های خلاء خشک یا بدون روغن در مناطق کاربردی که نیاز به آلودگی کم روغن دارند ، یک عامل مهم محسوب می شوند. آنها خلاء تمیز را در کل محدوده خلاء ارائه می دهند و نسبت به پمپ های مرطوب یا روغن کاری شده به نگهداری نسبتاً کمتری نیاز دارند.

اگرچه این پمپ ها گرانتر از محصولات روانکاری شده با ظرفیت خروجی یکسان هستند ، اما ماهیت حیاتی کاربرد آنها نشان دهنده تقاضای روزافزون آن در حوزه های مختلف صنعت است. این پمپ های خلاء خلاء تمیز و بدون روغن را در کل محدوده خلاء ارائه می دهند و در مناطق کاربردی که آلودگی روغن می تواند منجر به پیامدهای نامطلوب شود ، محبوب هستند.

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت پمپ وکیوم با ما تماس حاصل نمایید.

مطالعه بیشتر:
۱) نحوه عملکرد وکیوم در صنایع معادن و فلزات؟
۲) نحوه عملکرد وکیوم در صنایع زیست محیطی؟
۳)چگونگی عملکرد  وکیوم در صنعت حمل و نقل؟
۴)نحوه عملکرد پکیج های  وکیوم خشک؟
۵) نحوه عملکرد وکیوم در صنعت برق و الکتریکال؟
۶)کاربرد وکیوم در صنایع خودروسازی؟
۷)کاربرد وکیوم در صنایع نفت و گاز؟
۸)کاربرد وکیوم در صنایع هوا فضا؟
۹)کاربرد وکیوم در صنایع نساجی؟

[/av_textblock]

دیدگاهتان را بنویسید