وکیوم آبی با اجکتور و بوستر وکیوم

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت پکیج وکیوم آبی با اجکتور و بوستر وکیوم و تعمیرات بلوئر هوادهی با ما تماس حاصل نمایید.

۶۶۷۹۱۷۷۵-(۲۱)۹۸+
۶۶۷۹۱۷۷۶-(۲۱)۹۸+
موبایل: ۶۶۱۸۶۷۹-(۹۱۰)۹۸+

خروجی هوا پمپ خلاء حلقه مایع

پکیج پمپ بوستر وکیوم با اجکتور و بوستر وکیوم اگر بخواهیم مشکل کاویتاسیون پمپ خلاء را حل کنیم ، بایدو هزینه زیادی برای کاهش دمای آب دارد و کاهش درجه خلاء غیرممکن است ، به عنوان مثال اجازه دهید فشار عقب کندانسور افزایش یابد ، که به طور جدی بر ظرفیت بار دستگاه تأثیر می گذارد. راه ایده آل این است که مشکل کاویتاسیون را حل کنیم به شرطی که دمای اولیه آب و خلاء سیستم بدون تغییر باقی بماند. در حال حاضر ، بهترین انتخاب اضافه کردن اجکتور جوی به پمپ خلاء است ، به طور کلی عملکرد استخراج گروه پمپ خلاء بهتر خواهد بود ، بنابراین خلاء کندانسور همچنان می تواند سطح فعلی یا بالاتر را تضمین کند ، اما درجه خلا داخلی بدنه پمپ خلا فقط ۱۲ کیلو پاسکال است (در حال حاضر ، خلاء سیستم در محدوده ۳-۸ کیلو پاسکال است) ، که می تواند به طور م avoidثر از ایجاد حفره جلوگیری کند.

اصول عملکرد وکیوم آبی با اجکتور و بوستر وکیوم :

پمپ های خلاء حلقه مایع از آب یا مایعی که با گاز یا بخار تخلیه شده سازگار است ، به عنوان سیال عامل استفاده می کنند. اتیلن گلیکول ، روغنهای معدنی یا حلالهای آلی نیز مانند سایر مایعات که قبلاً بخشی از فرایند هستند استفاده می شوند. اصل اساسی برای همه اندازه ها و نسخه ها یکسان است.

یک پروانه که به طور غیرعادی نصب شده است در داخل یک محفظه استوانه ای می چرخد. این محفظه به اندازه ای پر شده است که پره های پروانه در آن غوطه ور شده اند. حرکت دوار پروانه و نیروی گریز از مرکز ناشی از آن باعث می شود مایع موجود در محفظه به اصطلاح حلقه مایع تشکیل دهد. گاز به فضاهای بین پره های جداگانه و حلقه مایع پمپ می شود. به لطف چیدمان غیرعادی پروانه ، حجم این فضاها تغییر می کند و باعث می شود گاز دوباره جذب ، فشرده و تخلیه شود. حلقه مایع فضاهای جداگانه را تا سیلندر مهر و موم می کند. بنابراین گاهی از آن بعنوان سیال آب بندی و نه سیال عامل یاد می شود.
پمپ جت هوا شامل موارد زیر است:

اصل پرتاب کننده هوا در وکیوم آبی با اجکتور و بوستر وکیوم :

ابتدا پمپ خلاء حلقه مایع را راه اندازی کنید تا اختلاف فشار بین ورودی هوا و خروجی خروجی نازل ایجاد شود. هوا می تواند از نازل وارد پمپ خلاء شود. هنگامی که اختلاف فشار ۱/۲ فشار اتمسفر است ، می توان محیط هوا را از طریق قسمت انقباض نازل تسریع کرد. وقتی به حلق می رسد ، می تواند به سرعت صدا برسد. هنگامی که به بخش انبساط می رسد ، می توان آن را تا سرعت صدا بیشتر کرد.

می تواند به سمت دیفیوزر شلیک کند تا یک جت با سرعت بالا ایجاد کند و باعث شود که نسبت فشار در محفظه مکش پمپ شود فشار در دیفیوزر کم است ، بنابراین گاز استخراج شده به داخل محفظه مکیده می شود. از آنجا که دو جریان هوا در محفظه مکش مخلوط می شوند ، از دست دادن ناشی از تبادل حرکت سرعت جریان گاز را به تدریج کند می کند. هنگام ورود به حلق دیفیوزر ، از سرعت صدا کمتر می شود.

پس از کاهش بیشتر از طریق بخش انبساط دیفیوزر ، فشار به طور مداوم افزایش می یابد و در نهایت به فشار خروجی خروجی جوی یعنی فشار مکش پمپ حلقه مایع می رسد ، پمپ حلقه مایع مکش بدن گاز را می کشد و سپس از خروجی خارج می شود. پمپ خلاء ، یعنی تکمیل فرایند مکش و خروجی.
سیستمهای خلاء حلقوی مایع تقویت کننده هوا ، یک خروجی ونتوری در ورودی پمپ خلاء حلقه مایع دارند ، که از طریق آن مایع درزگیر مجبور می شود و فشار را بر ورودی خروجی کاهش می دهد.

یک تقویت کننده خلاء مکانیکی ، پرتاب کننده را بیش از حد شارژ می کند و خلاء عمیق تری نسبت به آنچه با تقویت مکانیکی یا بیرون راندن هوا به تنهایی قابل دستیابی است ایجاد می کند. محدوده جریان تا حدود ۲۰۰۰ CFM (3400 متر مربع در ساعت) با سطوح خلاء ۰٫۱ Torr (0.13 mbar) گسترش می یابد.

در این سیستم ، یک خروج کننده هوا بین تقویت کننده لوب مکانیکی و پمپ حلقه مایع وارد می شود. این عملکرد پمپ را در طیف گسترده ای از خواص سیلانت افزایش می دهد و فشار تخلیه تقویت کننده را کاهش می دهد.

نتیجه این است: که سطوح خلاء پیوسته به طور قابل ملاحظه ای کاهش می یابد بدون نیاز به اسب بخار. هوای محیطی یا گاز فرآیند چرخش مجدد به عنوان گاز محرک در خروجی هوا استفاده می شود. برای اجازه پمپاژ با ظرفیت بالا در ۳۰ Torr یا بالاتر ، ممکن است دریچه های خاموش کننده هوا و یک منیفولد بای پس به سیستم اضافه شود. هواگیرها نیز بدون تقویت کننده برای برنامه های خاصی که سادگی سیستم مفید است استفاده می شوند.

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت پمپ بوستر وکیوم با اجکتور و بوستر وکیوم با ما تماس حاصل نمایید.

مطالعه بیشتر:
۱) نحوه عملکرد پکیج وکیوم آبی؟
۲) نحوه عملکرد پکیج های وکیوم آبی؟
۳)نحوه عملکرد پکیج های وکیوم روغنی روتاری؟
۴)نحوه عملکرد پکیج های  وکیوم خشک؟
۵) نحوه عملکرد پکیج وکیوم پمپ روتاری؟
۶)ویژگی های پمپ پیستونی؟
۷) ویژگی های وکیوم پمپ بوستر؟
۸) ویژگی های پمپ اسکرول؟
۹) ویژگی های پمپ ساید چنل؟
 صنایع وکیوم آسیا

 

دیدگاهتان را بنویسید