پمپ وکیوم روغنی یک مرحله ای

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت پمپ وکیوم و وکیوم روغنی یک مرحله ای با ما تماس حاصل نمایید.

۶۶۷۹۱۷۷۵-(۲۱)۹۸+
۶۶۷۹۱۷۷۶-(۲۱)۹۸+
موبایل: ۶۶۱۸۶۷۹-(۹۱۰)۹۸+

دستورالعمل عملکرد پمپ خلاء تک مرحله ای

ویژگی ها • یک شیر بازرسی در خط مکش تعبیه شده است تا در صورت از دست دادن قدرت از پشتیبان گیری روغن جلوگیری کند. • به طور خاص برای شرایط دمای پایین و ولتاژ پایین طراحی شده است تا شروع عادی در زمستان را تضمین کند. temperature41 temperatureF (≥۵ ̊C) دما و voltage 10 voltage ولتاژ نامی. • پمپ با خلاء نهایی بسیار بالا و سر و صدای کم کار می کند. هر پمپ خلاء کارخانه ای برای عملکرد CFM و MICRON آزمایش شده است.

نکته:

بدون استفاده از روغن تلاش نکنید! از روغن تصفیه شده مخصوص پمپ های خلاء عمیق استفاده کنید. استفاده از روغن تصفیه نشده برای پمپ های خلاء عمیق و/یا کار با روغن آلوده ضمانت نامه را باطل می کند.

۱٫ پرکردن روغن این پمپ خلاء در کارخانه آزمایش شده است و تنها با مقدار کمی روغن حمل می شود. روغن باید قبل از کار اضافه شود! عدم افزودن روغن به کارتریج آسیب می رساند و گارانتی باطل می شود! الف. قبل از افزودن روغن ، اطمینان حاصل کنید که شیر تخلیه روغن که در زیر بدنه جلویی قرار دارد بسته شده است. ب درپوش لاستیکی را از بالای پمپ بردارید. (در حین کار استفاده نکنید) درگاه پرکن روغن را باز کنید. ج به آرامی روغن را اضافه کنید تا سطح روغن به بالای خط سطح روغن برسد. روغن را زیاد پر نکنید! d. درگاه پرکن روغن را تعویض کنید.ظرفیت روغن: ۳ CFM = 12 اونس. ۶ CFM = 18 اونس.

۲٫ بررسی سطح روغن. پمپ را راه اندازی کرده و با درب ورودی بسته شده حدود دو دقیقه کار کنید. با روشن بودن پمپ ، سطح روغن را مشاهده کنید. سطح روغن در شیشه دید باید حتی با سطح تراز باشد.

ب. اگر سطح پایین است ، درگاه ورودی را باز کرده و پمپ را به مدت ۱۵ ثانیه روشن کنید ، پمپ را متوقف کرده و دوباره سطح روغن را مشاهده کنید. در صورت نیاز مقدار کمی روغن اضافه کنید. برای رسیدن به خلاء عمیق مورد نیاز ، پمپ خلاء شما در حین تخلیه به روغن تمیز و بدون رطوبت نیاز دارد. روغن کثیف به مخلوطی از اسیدهای خورنده و آب تبدیل می شود که بر توانایی پمپ برای ایجاد خلاء عمیق تأثیر می گذارد.

این لجن که در پمپ نشسته است زنگ زده و باعث فرسایش سطوح داخلی می شود و عمر پمپ را کوتاه می کند. برای جلوگیری از تماس روغن با پوست یا چشم ها باید مراقب باشید. روغن ممکن است داغ باشد! مطابق مقررات محلی ، روغن مورد استفاده باید به درستی در ظرفی مقاوم در برابر خوردگی دفع شود.
آ. پس از هر بار تخلیه ، در حالی که پمپ گرم است و روغن نازک است ، یک نمونه کوچک روغن از درگاه تخلیه بردارید. اگر روغن آلوده است ، روغن را با قرار دادن پمپ بر روی سطح هموار و بازکردن شیر تخلیه روغن تخلیه کنید. روغن زباله را در یک ظرف گرفته و به درستی آن را دفع کنید.

اگر پمپ بیش از یک ماه کار کرده باشد ، روغن بدون توجه به ظاهر آلوده تلقی می شود و باید همانطور که در بالا ذکر شد تغییر کند. برای افزودن روغن ، تخلیه را ببندید ، درپوش روغن را برداشته و با روغن تازه در خط سطح روغن پر کنید. تمام درپوش ها را عوض کرده و با انگشت محکم کنید. از کلاهک هایی با حلقه های O آسیب دیده یا مفقود شده استفاده نکنید و همیشه پمپ خلاء را با درگاه های بسته برای جلوگیری از آلودگی خاک و رطوبت ذخیره کنید.

PUMP MOTOR پمپ و روغن باید بالاتر از ۳۰ ̊F (1 ̊C) باشد. ولتاژ خط باید برابر با رتبه روی پلاک موتور ± ۱۰ باشد.

دمای کارکرد معمولی تقریباً ۱۶۰ ̊F (71 ̊C) است که در لمس گرم است! ولتاژ خط و دمای محیط بر دمای عادی کارکرد تأثیر می گذارد. پمپ خلاء شما برای کار مداوم طراحی شده است و برای مدت طولانی بدون گرم شدن بیش از حد کار می کند. موتور دارای قابلیت محافظت از اضافه بار خودکار تنظیم مجدد است.

اگر موتور پس از خاموش شدن پمپ را دوباره راه اندازی نکند ، ممکن است محافظ حرارتی را باز کرده باشد. پمپ را از سیستم جدا کرده ، حدود ۱۵ دقیقه صبر کنید تا موتور خنک شود و سپس دوباره امتحان کنید.

هشدار:

۱) گازهای قابل احتراق ، مواد منفجره یا سمی را تخلیه نکنید.

۲) گازهایی را که باعث خوردگی فلز می شوند یا با روغن پمپ واکنش شیمیایی نشان می دهند تخلیه نکنید.

۳) دمای گاز تخلیه شده نباید از ۱۷۶ ̊F (80 ̊C) تجاوز کند و دمای محیط باید ۴۱ – ۱۴۰ ̊F (5 – 60 ̊C) .4) بدون روغن کار نکنید. ۵) در حین کار به سطح داغ دستگاه دست نزنید.

۶) خروجی هوا را مسدود نکنید. احتیاط: برای کاهش خطر برق گرفتگی ، پمپ را در داخل خانه نگه دارید و در معرض باران قرار نگیرید.

خطر:

۱) با سوکت اتصال ولتاژ کار ، ولتاژ کار ۱۰ ± نامیده می شود. صندوقچه باید به خوبی زمین باشد وگرنه ممکن است برق گرفتگی ایجاد شود. اگر سیم برق یا دوشاخه نیاز به تعمیر یا تعویض دارد ، سیم اتصال را به هیچ کانکتور آداپتور تخت وصل نکنید. اگر سطح آن سبز ، با یا بدون نوار زرد باشد ، سیم عایق سیم زمین است. اگر نمی توانید دستورالعمل های اتصال زمین را به طور کامل درک کنید و شک دارید که آیا زمین سازی صحیح انجام شده است ، با یک متخصص برق حرفه ای یا تعمیرکار تماس بگیرید. ساختار اتصال دهنده آداپتور متصل را تغییر ندهید.

۲) هنگام بیرون آوردن دوشاخه برق ، مطمئن شوید که دوشاخه را بجای سیم بکشید.

۳) مواد سنگین را روی سیم برق قرار ندهید و اجازه ندهید سیم برق فشرده شود. ۴) از دوشاخه یا پریز شکسته استفاده نکنید.

۵) پریز برق را با دست خیس بیرون بیاورید.

۶) بیرون نیاورید ، دوشاخه برق را وارد نکنید یا کلید برق را در جایی که ممکن است گازهای قابل اشتعال وجود داشته باشد روشن نکنید

۱٫ پمپ خلاء یک مرحله ای در مقابل دو مرحله ای – ویژگی ها:

پمپ خلاء دو مرحله ای: شیار تیغه روی روتور پمپ مرحله اول یک مورب است و حداکثر فضای کار محصور شده توسط دو پره مجاور (روتور و بدنه پمپ) افزایش می یابد که باعث افزایش سرعت جاروبرقی می شود. پمپ جلو با پمپ عقب متصل می شود. گاز مضر تولید شده در جلو می تواند به سرعت در عقب جذب شود ، که باعث افزایش درجه خلاء نهایی پمپاژ می شود.

پمپ خلاء یک مرحله ای: یک فیلتر درشت با مش سیم فلزی در درگاه مکش نصب شده است که می تواند از مکش ذرات جامد به داخل محفظه پمپ جلوگیری کند. جداکننده روغن مجهز به سوئیچ خروجی خروجی روغن و گاز بسیار کارآمد است. هنگامی که پمپ متوقف می شود ، شیر مکش پمپ را از سیستم پمپاژ جدا کرده و از بازگشت روغن به سیستم جلوگیری می کند. پمپ با هوا خنک می شود.

۲٫ پمپ خلاء یک مرحله ای در مقابل دو مرحله ای – کاربردها:

پمپ دو مرحله ای: این یکی از تجهیزات اساسی برای پمپاژ است. می توان آن را به تنهایی یا در ارتباط با پمپ های خلاء بسیار عمیق مانند پمپ های تقویت کننده ، پمپ های انتشار و پمپ های مولکولی استفاده کرد. به طور گسترده ای در تولید دستگاه های الکترونیکی ، خشک کردن در خلاء ، فیلتر کردن ، غوطه ور کردن ، پوشش ، جوشکاری و ذوب استفاده می شود.

پمپ یک مرحله ای: پمپ های خلاء پره ای دو مرحله ای برای پمپاژ خلاء در سیستم های بسته مناسب هستند. مانند بسته بندی خلاء ، تشکیل خلاء ، مکش خلاء و غیره.

۳٫ پمپ خلاء یک مرحله ای در مقابل دو مرحله ای-مناطق غیر قابل اجرا:

مرحله دوم برای استخراج گازهایی که فلزات را خورد می کنند ، با روغن پمپ واکنش شیمیایی می دهند ، حاوی گرد و غبار ، اکسیژن بیش از حد ، گازهای منفجره و گازهای سمی مناسب نیستند.
نمی تواند آب یا مایعات دیگر را پمپ کند. و همچنین برای گازهای قابل انفجار ، قابل اشتعال ، بیش از حد و گازهای خورنده قابل استفاده نیست.

۴٫ پمپ خلاء یک مرحله ای در مقابل دو مرحله ای – شرایط کار:

برای دو مرحله یک ، مجاز است به مدت طولانی در دمای ۵ تا ۴۰ درجه سانتی گراد کار کند. هنگامی که دمای نسبی گاز استخراج شده بیش از ۹۰ باشد ، دریچه بالاست هوا باید باز شود. ورودی روغن این پمپ خلاء نباید بیش از ۳ دقیقه به طور مداوم کار کند.

برای فشار یک مرحله ای ، محدوده فشار ورودی از ۱۰۰Pa ~ 100000 Pa است ، هنگام کار خارج از این محدوده ، مه روغن در پورت خروجی پمپ خلا ایجاد می شود. دمای کار و دمای گاز مکش آن باید بین ۵ تا ۴۰ درجه سانتی گراد باشد.

۵٫ پمپ خلاء یک مرحله ای در مقابل دو مرحله ای – اطلاعات دیگر:

عملکرد پمپ خلاء آزمایشگاهی کوچک دو مرحله ای شامل دو قسمت است: مرحله فشار بالا و مرحله فشار پایین. پورت مکش با یک ظرف خلاء یا تجهیزات خلاء متصل می شود. در حین کار ، گاز موجود در ظرف مکیده و به مقدار زیاد تخلیه می شود. هنگامی که تجهیزات در حالت خلاء قرار دارند ، شیر خروجی فشار قوی بسته می شود و گاز مکش شده توسط مرحله فشار قوی به مرحله فشار کم منتقل می شود و سپس مکیده و تخلیه می شود ، به طوری که خلاء مورد نیاز به دست می آید.

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت پمپ وکیوم با ما تماس حاصل نمایید.

مطالعه بیشتر:
۱) روغن پمپ وکیوم چیست؟
۲)ویژگی های پمپ وکیوم آبی یک مرحله ای ؟
۳) پمپ وکیوم رینگ آبی؟
۴)ویژگی های پمپ وکیوم روغنی؟
۵) نحوه عملکرد وکیوم پمپ خشک؟
۶) نحوه عملکرد وکیوم پمپ روغنی دو مرحله ای؟
 صنایع وکیوم آسیا

 

وکیوم روغنی تک مرحله ای
وکیوم روغنی تک مرحله ای

 

وکیوم روغنی تک مرحله ای
وکیوم روغنی تک مرحله ای

 

وکیوم روغنی تک مرحله ای
وکیوم روغنی تک مرحله ای

 

وکیوم روغنی تک مرحله ای
وکیوم روغنی تک مرحله ای

 

 

وکیوم روغنی تک مرحله ای
وکیوم روغنی تک مرحله ای

 

وکیوم روغنی تک مرحله ای
وکیوم روغنی تک مرحله ای
وکیوم روغنی تک مرحله ای
وکیوم روغنی تک مرحله ای

 

وکیوم روغنی تک مرحله ای
وکیوم روغنی تک مرحله ای

 

وکیوم روغنی تک مرحله ای
وکیوم روغنی تک مرحله ای

 

وکیوم روغنی تک مرحله ای
وکیوم روغنی تک مرحله ای

 

وکیوم روغنی تک مرحله ای
وکیوم روغنی تک مرحله ای
وکیوم روغنی تک مرحله ای
وکیوم روغنی تک مرحله ای

 

وکیوم روغنی تک مرحله ای
وکیوم روغنی تک مرحله ای

 

 

وکیوم روغنی تک مرحله ای
وکیوم روغنی تک مرحله ای

 

وکیوم روغنی تک مرحله ای
وکیوم روغنی تک مرحله ای

 

 

وکیوم روغنی تک مرحله ای
وکیوم روغنی تک مرحله ای