[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-9k189′ admin_preview_bg=”]

کاربرد وکیوم در صنایع نساجی

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت وکیوم و تعمیرات بلوئر هوادهی با ما تماس حاصل نمایید.

۶۶۷۹۱۷۷۵-(۲۱)۹۸+
۶۶۷۹۱۷۷۶-(۲۱)۹۸+
موبایل: ۶۶۱۸۶۷۹-(۹۱۰)۹۸+

نمونه ای از وکیوم هایی مورد استفاده در صنعت نساجی(Textile industry)

توضیحات(Textile industry):

پمپ وکیوم در صنعت نساجی در کارهایی مثل خشک کردن و سترون سازی فیبر ها برای اطمینان از بیشترین تولید کامل وبالاترین درجه کیفیت استفاده می شود.
ما در حال تولید پمپ های خلاء برای صنعت نساجی هستیم. این پمپ ها برای اطمینان از سطح عملکرد برتر تحت آزمایشات مختلف کیفیت قرار می گیرند. علاوه بر این ، مشتریان با در دسترس بودن سیستم های خلاء سفارشی که دارای پیکربندی های پیشرفته ای هستند که نیازهای برنامه های کاربردی را برآورده می کنند ، راحت می شوند.

دستگاه های بافندگی دایره ای و تخت:

خاک نساجی در ساخت منسوجات فنی رخ می دهد. این خاک با خلاء دمنده کانال جانبی به مخزن استخراج می شود.

تخلیه و خشک کردن فرش های رنگ شده:

پس از رنگ آمیزی ، موکت ها باید شسته شوند و در آب زلال شستشو داده شوند. در این فرش فرش با آب آغشته می شود ، سپس باید به آرامی و از لحاظ اقتصادی بیرون کشیده شود. برای این کار فرش از روی یک غلتک مکنده با یک شکاف مکش قابل تنظیم عبور داده می شود. یک پمپ خلاء متصل به این غلتک مکش هوا را از طریق شکاف خارج می کند و در نتیجه حدود ۸۰ درصد آب باقی مانده در فرش را استخراج می کند. جریان مداوم هوا ، برخورد ملایم با مواد را تضمین می کند. جریان مداوم آب به راحتی حذف شده و متعاقباً همراه با مایع عامل حذف می شود.

میزهای برش پارچه:

برای تسهیل قرار دادن پیچ و مهره های سنگین پارچه برای پردازش ، یک بالشتک هوا در میز برش از طریق یک صفحه سوراخ دار ایجاد می شود. پس از قرار گرفتن پیچ ، یک خلاء پارچه را برای پردازش در بالای میز در محل خود نگه می دارد.

هوای قدرت نمایان می شود:

برای سهولت در تغییر بوبین های پر کننده ، انتهای ابتدایی نخ ها روی بوبین های پر کننده که در مجله جمع شده اند به طور خودکار کشیده و کشیده می شوند. پس از استفاده از تمام نخ روی یک حباب پر کننده ، انتهای ابتدایی نخ بریده شده ، استخراج شده و در یک مخزن نخ در مقابل دمنده قرار می گیرد. پس از اتمام فرآیند بافت ، لبه پارچه را جاروبرقی می زنید تا نخ باقی مانده به داخل سوله کشیده نشود.

دستگاه های بافندگی جوراب:

در طول روند بافندگی ، هوای فشرده برای نگه داشتن قسمت تمام شده جوراب در داخل لوله جوراب ساقه اعمال می شود تا سوزن های بافندگی بتوانند آزادانه کار کنند. نخ های سرگردان با جاروبرقی پاک می شوند. هنگامی که بافندگی به پایان می رسد ، جوراب ها با استفاده از یک خط هوای فشرده ، که به سطل های دریافت کننده ماشین آلات بافندگی جداگانه متصل می شود ، از لوله خارج می شوند و داخل سطل می شوند.

درمان بخار نخ:

نخ در ماشینهای نخ ریسی در اطراف قرقره پیچیده می شود و به نخ پروفیل پیچ خورده می بخشد. برای پردازش بیشتر نخ ، نخ ها باید مستقیم باشند. برای این منظور ، بخار روی نخ اعمال می شود تا هم ترازی مولکول های ماده را از بین ببرد و ساختار الیاف را صاف کند.

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت پمپ وکیوم با ما تماس حاصل نمایید.

مطالعه بیشتر:
۱) نحوه عملکرد وکیوم در صنایع معادن و فلزات؟
۲) نحوه عملکرد وکیوم در صنایع زیست محیطی؟
۳)چگونگی عملکرد  وکیوم در صنعت حمل و نقل؟
۴)نحوه عملکرد پکیج های  وکیوم خشک؟
۵) نحوه عملکرد وکیوم در صنعت برق و الکتریکال؟
۶)کاربرد وکیوم در صنایع خودروسازی؟
۷)کاربرد وکیوم در صنایع نفت و گاز؟
۸)کاربرد وکیوم در صنایع هوا فضا؟
۹)کاربرد وکیوم در صنایع پلیمر؟

[/av_textblock]

دیدگاهتان را بنویسید