[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-3xpexj’ admin_preview_bg=”]

وکیوم آبی

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت پکیج های پمپ وکیوم و تعمیرات بلوئر هوادهی با ما تماس حاصل نمایید.

۶۶۷۹۱۷۷۵-(۲۱)۹۸+
۶۶۷۹۱۷۷۶-(۲۱)۹۸+
موبایل: ۶۶۱۸۶۷۹-(۹۱۰)۹۸+

وکیوم آبی یک پمپ رینگ مایع یک پمپ جابجایی مثبت است که معمولا به عنوان یک پمپ خلاء استفاده می شود، اما همچنین می توانیم بعنوان یک کمپرسور گاز استفاده کنیم. عملکرد یک پمپ رینگ مایع شبیه به یک پمپ چرخشی است، با این تفاوت که لبه ها بخشی جدایی ناپذیر از روتور هستند و یک حلقه چرخش مایع را برای ایجاد محیطی فشرده سازی محکم می کنند. روتور تنها بخش متحرک است. پمپ های حلقه مایع معمولا توسط موتور القایی طراحی می شوند.

پمپ وکیوم آبی با استفاده از چرخش یک پروانه ی خروجی که به طور خارج از مرکز در داخل یک پوشش استوانه ای قرار دارد، مایع (معمولا آب) به داخل پمپ وارد شده و با نیروی گریز از مرکز یک حلقه استوانه ای متحرک را پوشش میدهد. این حلقه مایع یک فضای بسته بین لبه های پروانه ای ایجاد می کند که اتاق های فشرده سازی را تشکیل می دهند. بی ثباتی بین محور چرخش چرخ لنگر و محور هندسی پوشش منجر به تغییرات چرخه ای از حجم محصور شده توسط پره ها و حلقه می شود.

سیستم وکیوم آبی می تواند تک و یا چند مرحله ای باشد. به طور معمول یک پمپ چند مرحله ای تا دو مرحله فشرده سازی در یک محور وجود دارد. خلاء در پمپ های رینگ مایع توسط فشار بخار حلقه مایع محدود شده است. به دلیل خلاء تولید شده، فشار بخار از حلقه مایع، حجم ابخار آزاد شده از حلقه مایع افرایش میابد و به همین دلیل ظرفیت خلاء باقی مانده را کاهش می دهد. و سبب کارایی سیستم می شود.

پمپ خلاء رینگ مایع:

یک پمپ جابجایی دوار است که در آن روتور نصب شده به صورت غیرعادی با تیغه های ثابت ، مایع را به دیواره استاتور (محفظه) هل می دهد. مایع به شکل یک حلقه متحدالمرکز به استاتور می آید و همراه با پره های روتور چندین فضا با تغییر حجم ایجاد می کند.

پمپ ها را می توان به طور مرسوم و همچنین با درایو مغناطیسی یا درایو موتور کنسرو شده مهر و موم کرد. محکم بودن نشتی این پمپ ها هنگام پمپاژ گازهای بسیار سمی ، سرطان زا یا رادیواکتیو و / یا بخارهایی که نشت مایع عملیاتی غیرقابل قبول است ، اهمیت ویژه ای دارد. زمینه اصلی کاربرد در صنایع شیمیایی و در مهندسی فرآیند برای استخراج و فشرده سازی بخارات خشک و مرطوب فرآیند است.
ثابت شده است که سیستم های خلاء جمع و جور و آماده اتصال به خصوص برای تحقیق ، برنامه ریزی و تولید مفید هستند. کلیه اجزاء مانند پمپ خلاء / کمپرسور ، جداکننده مایع ، مبدل حرارتی ، گاز خروجی ، شیرآلات ، اتصالات ، خطوط کارکرد و تامین و غیره که در یک واحد بسته بندی صرفه جویی در فضا قرار دارند ، کارکردن و نگهداری آنها آسان است. هنگام استفاده از پمپ های خلاء بدون کمپرسور / کمپرسور ، این سیستم ها به صورت هرمتیک آب بندی می شوند.

مدار مایع حلقه تنگ عملکرد کاملاً بدون نشت را تضمین می کند. بنابراین ، هیچ مایع عملیاتی نمی تواند به جو یا امکانات دفع برسد. مایع عامل و مایع خنک کننده در مدارهای جداگانه ای قرار دارند تا اطمینان حاصل شود که مایع خنک کننده در معرض آلودگی اجزای گاز فرآیند قرار نمی گیرد.

می توان گازها و بخارات تهاجمی ، سمی و بدبو را با استفاده از مایع عملیاتی مناسب در مدار مایع حلقه خنثی کرد. مخلوط های قابل تراکم ، مانند بخارهای حلال ، از طریق نصب کندانسور و کولرهای گسیختگی در واحد بسته بندی متراکم می شوند که باعث صرفه جویی در هزینه حلال می شود.

بنابراین واحد بسته بندی مهر و موم شده یک راه حل مدرن و کامل برای مشکلات موجود در تکنولوژی خلاء و فرآیند مدرن است که با حداکثر سازگاری با محیط زیست و مقرون به صرفه بودن مشخص می شود.

کاربرد های پکیج وکیوم آبی

۱) صنایع کاغذ سازی-آبگیری از خمیر کاغذ

۲) نفت ، گاز ، پتروشیمی

۳) صنایع فولاد

۴) درام فیلتر ها

۵) صنایع غذایی و دارویی(پخت و تغلیظ)

۶) صنایع نساجی

۷) صنایع لاستیک و پلاستیک

۸) آجر و سفال

۹) انتقال مواد

۱۰) حمل و نقل

۱۱) نیروگاهها

۱۲) شیمیایی و دارویی

۱۳) ملاس و الکل سازی

۱۴) شیشه سازی

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت پمپ وکیوم با ما تماس حاصل نمایید.

مطالعه بیشتر:
۱) نحوه عملکرد پکیج وکیوم پمپ روتاری؟
۲) ویژگی های پکیج پمپ وکیوم آبی؟
۳) ویژگی های پمپ پیستونی؟
۴) ویژگی های وکیوم پمپ بوستر؟
۵) ویژگی های پمپ اسکرول؟
۶) ویژگی های پمپ ساید چنل؟
 صنایع وکیوم آسیا

[/av_textblock]

[av_layout_row border=” min_height=’0′ color=’main_color’ mobile=’av-flex-cells’ id=” av_uid=’av-3pgotz’]
[av_cell_one_fifth vertical_align=’top’ padding=’20px’ padding_sync=’true’ background_color=” src=” attachment=” attachment_size=” background_attachment=’scroll’ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ av_uid=’av-3juc3z’]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-3g0y4f’]

پکیج وکیوم آبی
پکیج وکیوم آبی

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-39jbmn’]

پکیج وکیوم آبی
پکیج وکیوم آبی

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-b1vrr’]

پکیج وکیوم آبی
پکیج وکیوم آبی

[/av_textblock]

[/av_cell_one_fifth][av_cell_one_fifth vertical_align=’top’ padding=’20px’ padding_sync=’true’ background_color=” src=” attachment=” attachment_size=” background_attachment=’scroll’ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ av_uid=’av-2yhin3′]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-2p10xb’]

پکیج وکیوم آبی
پکیج وکیوم آبی

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-2mtfyf’]

پکیج وکیوم آبی
پکیج وکیوم آبی

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-2dufvb’]

پکیج وکیوم آبی
پکیج وکیوم آبی

[/av_textblock]

[/av_cell_one_fifth][av_cell_one_fifth vertical_align=’top’ padding=’20px’ padding_sync=’true’ background_color=” src=” attachment=” attachment_size=” background_attachment=’scroll’ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ av_uid=’av-2ai8pj’]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-22nrq7′]

پکیج وکیوم آبی
پکیج وکیوم آبی

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-6pw13′]

پکیج وکیوم آبی
پکیج وکیوم آبی

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-1qrumv’]

پکیج وکیوم آبی
پکیج وکیوم آبی

[/av_textblock]

[/av_cell_one_fifth][av_cell_one_fifth vertical_align=’top’ padding=’20px’ padding_sync=’true’ background_color=” src=” attachment=” attachment_size=” background_attachment=’scroll’ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ av_uid=’av-1nhrv3′]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-5bppb’]

پکیج وکیوم آبی
پکیج وکیوم آبی

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-1bjchr’]

پکیج وکیوم آبی
پکیج وکیوم آبی

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-15d9w7′]

پکیج وکیوم آبی
پکیج وکیوم آبی

[/av_textblock]

[/av_cell_one_fifth][av_cell_one_fifth vertical_align=’top’ padding=’20px’ padding_sync=’true’ background_color=” src=” attachment=” attachment_size=” background_attachment=’scroll’ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ av_uid=’av-34kxr’]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-2nowv’]

پکیج وکیوم آبی
پکیج وکیوم آبی

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-khytr’]

پکیج وکیوم آبی
پکیج وکیوم آبی

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-gqp87′]

پکیج وکیوم آبی
پکیج وکیوم آبی

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-be19r’]

پکیج وکیوم آبی
پکیج وکیوم آبی

[/av_textblock]

[/av_cell_one_fifth]
[/av_layout_row]