[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-25rxb6′ admin_preview_bg=”]

کاربرد پمپ وکیوم در صنعت هوا و فضا

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت وکیوم و تعمیرات بلوئر هوادهی با ما تماس حاصل نمایید.

۶۶۷۹۱۷۷۵-(۲۱)۹۸+
۶۶۷۹۱۷۷۶-(۲۱)۹۸+
موبایل: ۶۶۱۸۶۷۹-(۹۱۰)۹۸+

پمپ خلاء پیچ در کاربردهای صنعت هوا فضا:

محتوای آزمایش دستگاه شبیه سازی اصلی و الزامات آن برای درجه خلاء در صنعت هوافضا بسیار مهم است. به طور کلی ، لمس برای مردم عادی دشوار است ، بنابراین اسرارآمیزتر به نظر می رسد. تولیدکنندگان پمپ های خلاء می آیند تا دانش کاربردی فن آوری خلاء بالا مربوط به هوافضا را رواج دهند. کاربرد در صنعت هوانوردی عمدتا شبیه سازی محیط فضا است.

فعالیتهای هوافضا اساساً در خلا طبیعی انجام می شود ، نه تنها تحت تأثیر محیط خلا ، بلکه تحت تأثیر انواع تابش های خورشیدی ، ذرات باردار و غیره قرار می گیرد. بنابراین ، شبیه سازی محیط خلاء فضایی مشابه و انجام آزمایش های مختلف ضروری است.

با توسعه سریع اکتشافات فضایی ، بشر نیازهای بالاتری را برای فناوری فضایی مطرح کرده است. شبیه ساز محیط فضایی تجهیزات اصلی برای اطمینان از کار ایمن فضاپیماها در مراحل پرتاب ، بهره برداری و بازگشت است. محیط خلاء بخش مهمی از شبیه ساز محیط فضا در شبیه سازی زمین است.

فناوری خلاء و فناوری فضایی:

با پیوند اصلی شبیه سازی محیط فضایی ارتباط تنگاتنگی دارند ، زیرا وسایل نقلیه پرتاب کننده ، ماهواره های مصنوعی ، فضاپیماهای سرنشین دار ، ایستگاه های فضایی ، کاوشگرهای فضایی ، شاتل های فضایی و سایر وسایل نقلیه فضایی ، در فرایند پرواز فضایی انجام می شوند. در خلاء طبیعی جهان

بنابراین ، آنها نه تنها مستقیماً تحت تأثیر محیط خلاء فضا قرار می گیرند ، بلکه تحت تأثیر تابش خورشید ، ذرات باردار و دما نیز قرار می گیرند. این عوامل باعث تغییر یا آسیب خواص مواد می شود. شکست حساسیت به ابزار ، که کار این هواپیماها را از بین می برد و حتی باعث تلفات فضانوردان می شود. بنابراین ، لازم است یک دستگاه آزمایشی شبیه سازی فضا روی زمین نصب شود تا محیط فضا شبیه سازی شود.

زیرا تنها از طریق شبیه سازی زمین است تا همه نوع هواپیما به آسمان بروند. تنها با تسلط بر شرایط کار و ویژگی های فضاپیماها در فضا و از بین بردن انواع خطرات پنهان در پرواز ، می توان ایمنی سفینه ها و فضانوردان را تضمین کرد. به منظور برآوردن این الزامات ، انواع مختلفی از دستگاه های شبیه سازی روی زمین وجود دارد.

دلیل مزایای تمیز و بدون روغن:

سرعت پمپاژ بالا ، ارتعاشات کوچک و سر و صدای کم ، پمپ خلاء اسکرو اولین انتخاب سیستم خلاء شبیه سازی فضا در مقیاس بزرگ است. علاوه بر این ، به منظور بهبود سرعت پمپاژ و محدود کردن خلاء واحد خلاء و کاهش اندازه پمپ پیچ ، به طور کلی یک واحد دو مرحله ای است که از یک پمپ Roots و یک پمپ خلاء پیچ به صورت سری یا سه تشکیل شده است. واحد مرحله شامل دو پمپ ریشه و یک پمپ خلاء سری به صورت سری. به منظور جلوگیری از ورود ناخالصی های ذرات به پمپ ، فیلترهای ورودی در ورودی واحد خلاء با دقت ۵۰ میکرومتر مجهز شده اند.

کاربرد در صنعت هوانوردی

اگر می خواهید درک عمیق تری داشته باشید ، زمان بیشتری طول می کشد. با توجه به تغییر فناوری خلاء در طول زمان و تلاش محققان ، من معتقدم که در آینده نزدیک می توان پمپ های خلاء را در مکانهایی که در حال حاضر قابل استفاده نیستند ، اعمال کرد و همیشه به این باور پایبند هستیم که فناوری حرفه ای چین می تواند منجر به صنعت پمپ خلاء به مکان بالاتر.
در بازار خودروهای خیابانی افزودنی های برقی پیچ دار رایج هستند زیرا بسیاری از تولیدکنندگان اجزای القایی اجباری با قابلیت نصب آسان و البته سیستم های اکسید نیتروژن را تولید می کنند. نتایج به خوبی ثبت شده است که خروجی آن تا چند صد اسب بخار افزایش می یابد.

در این ماه من یک نوع تقویت کننده پیچ و مهره را بررسی کردم ، که بیشتر به عنوان یک توانمند کننده قدرت ، در قالب یک کیت پمپ خلاء قطعات هوافضا شناخته می شد.

به عنوان توربوشارژر ، سوپرشارژر یا کیت نیتروژن ، پیشرفت های بزرگی را ارائه نمی دهد ، اما موتور مسابقه شما را قادر می سازد عملکرد بهتری داشته باشد. افزودن پمپ خلاء یک قطعه پیچ و مهره ساده است که معمولاً با موتور مسابقه نیز ارتباطی ندارد.

یک پمپ خلاء کامپوننت هوافضا جایگزین دمنده های عنصر باز عمومی یا شیلنگ های محبوب سوپاپ به خروجی سوپاپ می شود که برای کمک به بیرون کشیدن گازهای میل لنگ طراحی شده است. پمپ اجزای هوافضا توسط میل لنگ حرکت می کند تا خلا ایجاد کند تا فشارها به طور مثرتری کاهش یابد و به موتور کمک کند ۲۰ تا ۴۰ اسب بخار بیشتر در این فرآیند ایجاد کند. همانطور که گفتم ، این یک افزایش دهنده قدرت نیست بلکه یک قطعه پیچ و مهره است که به موتور مسابقه اجازه می دهد اسب بخار بیشتری تولید کند.

کیث جونز از Total Seal ، تولید کننده برجسته حلقه پیستون که حلقه های پیستون را برای روروک مخصوص بچه ها تهیه می کند ، گفت: “پمپ دقیقاً همان کاری است که باید انجام شود و کاهش باد و تاثیرات آن است.

” مسابقات حرفه ای درگ به رانندگان روزانه. جونز یک مثال ساده به ما داد که اگر بخواهیم یک Chevy بلوک بزرگ ۵۶۵ci بسازیم به این معنی است که ۵۶۵ci تلاش پمپاژ در بالا و پایین حلقه های پیستون وجود دارد. او گفت: “تمام این حجم باید جایی برای رفتن داشته باشد و تنفس باز نمی تواند کار را انجام دهد.” با افزودن پمپ خلاء ، به کاهش میل لنگ آن فشار کمک می کند.
نادیده گرفتن باد بیش از حد در بسیاری از ترکیبات موتور می تواند منجر به مشکلات مهر و موم حلقه پیستون مانند از دست دادن مهر و موم ، و-به گفته جونز-مصرف بیش از حد روغن شود ، زیرا روغن در حالت تعلیق نگه داشته می شود که به آن “تأثیر طناب زدن” می گوید. ”که به تابه تخلیه نمی شود. او گفت: “من موارد شدیدی را دیده ام که بادگیر آنقدر بد بود که می توانست روغن را از هوا خارج کند.

” روغن اضافی خارج شده از دمنده ها به این دلیل است که تخلیه روغن سوپاپ از همان سوراخی که میل لنگ برای کاهش فشار استفاده می کند به عقب رانده می شود. اغلب اوقات این مشکل به عنوان مهر و موم حلقه تشخیص داده می شود ، اما در واقعیت به دلیل باد شدید است ، که پمپ خلاء اجزای هوافضا برای کاهش آن طراحی شده است.

مت اسکرانتون ، قهرمان سابق NHRA Sport Compact و راننده NHRA Pro Stock در مکالمه ما وزن کرد. او در حال حاضر Scranton Racing Development را اداره می کند و از dyno داخلی برای پروژه های مختلف موتور و آزمایش سازنده استفاده می کند. او به تازگی یک تست پشت سر هم برای آزمایش با پمپ خلاء Aerospace Components بر روی یک موتور سرعت زمینی Bonneville Slat Flats با محدودیت کلاس انجام داده است.

اسکرانتون می گوید: “ما با ۲۱ اینچ خلاء در موتور ۴۶۱ اسب بخاری ۲۱ اسب بخار به دست آوردیم.” او در ادامه به ما می گوید که چندین موتور ۶۳۲ci که از مغازه وارد شده اند معمولاً با اضافه کردن یک پمپ خلاء حدود ۴۰ اسب بخار قدرت می گیرند. وی ادامه داد: “پمپ خلاء به مهر و موم بهتر حلقه ها کمک می کند و به شما امکان می دهد یک حلقه روغن تنش سبک تر برای کمک به برق اضافه کنید.

همچنین برای یک موتور نیتروژن بسیار عالی است که به کنترل روغن از طریق حلقه ها برای جلوگیری از انفجار کمک می کند. “
پمپ وکیوم Aerospace Components از آلومینیوم بیلت ۶۰۶۱-T6 با کیفیت بالا ساخته شده است که شامل جرم چرخشی کم است. شفت یک تکه نیز آلومینیومی بیلت ۶۰۶۱-T6 است و هنگام نورد بر روی یاطاقان توپ دو مهر و موم شده ، خالی شدن آن صفر است.

این پره ها از فیبر کربن برای دوام و وزن چرخشی سبک ساخته شده اند. همه پمپ ها دارای قرقره ای با اندازه مناسب هستند و Aerospace Components ماندریل ها را متناسب با هر نوع کاربرد موتور ارائه می دهد. خلاء از طریق یک شیر تخلیه قابل تنظیم تنظیم می شود.

اجزای هوافضا کیت های مختلفی را برای موتورهای محبوب ارائه می دهد که شامل پمپ خلاء ، براکت های مخصوص موتور ، سخت افزار نصب ، شیلنگ و اتصالات برای اتصال پمپ به درپوش سوپاپ و مخزن تنفس بیلت (شامل) ، شیر تخلیه و سایر پشتیبانی ها می باشد. اجزاء. تمام قطعات در ایالات متحده ساخته شده است.

اسکرانتون گفت: “ما با قطعات هوافضا به سال ۱۹۹۶ باز می گردیم-قطعات با کیفیت بالا ، مناسب ، کارکرده و قابل اعتماد هستند.” و با افزایش ۲۰ تا ۴۰ اسب بخار که معمولاً با پمپ خلاء Aerospace Components مشاهده می شود ، اسب بخار قدرت فقط یک اصطلاح نیست که به بازار افزوده های نیروی تزریق القایی/اکسید نیتروژن اجباری تنظیم می شود.

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت پمپ وکیوم با ما تماس حاصل نمایید.

مطالعه بیشتر:
۱) نحوه عملکرد وکیوم در صنایع معادن و فلزات؟
۲) نحوه عملکرد وکیوم در صنایع زیست محیطی؟
۳)چگونگی عملکرد  وکیوم در صنعت حمل و نقل؟
۴)نحوه عملکرد پکیج های  وکیوم خشک؟
۵) نحوه عملکرد وکیوم در صنعت برق و الکتریکال؟
۶)کاربرد وکیوم در صنایع خودروسازی؟
۷)کاربرد وکیوم در صنایع نفت و گاز؟
۸)کاربرد وکیوم در صنایع نساجی؟
۹)کاربرد وکیوم در صنایع پلیمر؟
صنایع وکیوم آسیا

[/av_textblock]

دیدگاهتان را بنویسید