تعمیرات پمپ وکیوم خلاء

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت پمپ وکیوم و بلوئر و تعمیرات پمپ ها با ما تماس حاصل نمایید.

۶۶۷۹۱۷۷۵-(۲۱)۹۸+
۶۶۷۹۱۷۷۶-(۲۱)۹۸+
موبایل: ۶۶۱۸۶۷۹-(۹۱۰)۹۸+

تعمیر و بازسازی پمپ های وکیوم خلاء

نحوه تشخیص عیوب عمده در پمپ های خلاء و انجام تعمیرات:

هنگامی که پمپ های خلاء به طور کامل کار می کنند ، عملکرد و ارزش فوق العاده ای را ارائه می دهند. با این حال ، مانند همه انواع تجهیزات ، مواردی که نیاز به تعمیر و نگهداری دارند یا ممکن است با استفاده شده خراب شوند و نیاز به تعمیر دارند. اگرچه باید تعمیر پمپ خلاء را به متخصص بسپارید ، اما مواردی وجود دارد که می توانید برای تشخیص و رفع عیب در تجهیزات انجام دهید.

یک مرکز تعمیر پمپ خلاء ممکن است خدماتی را برای آموزش تعمیرات داخلی به شما در انجام سطوح مختلف تعمیر پمپ ارائه دهد. یک راه عالی برای جلوگیری از مشکلات احتمالی ، همکاری با شرکتی است که در نصب و خدمات پمپ وکیوم تخصص دارد و دارای سابقه اثبات شده با چندین مارک پمپ است. به این ترتیب ، هرگز نگران تنظیمات مناسب نباشید ، و منبع معتبری دارید که در مواقع ضروری به آن مراجعه کنید.

هنگامی که پمپ شما خاموش است ، می خواهید تلفات تولید و نیروی کار را به حداقل برسانید. پمپ ها تقریباً در همه صنایع وجود دارند ، بنابراین تعمیرگاه های مجرب و همچنین در دسترس بودن پمپ های جایگزین با کیفیت بسیار مهم است. وقتی ارزیابی و تکمیل تعمیر پمپ بیشتر از حد معمول طول می کشد ، پمپ های اجاره ای ارزشمند هستند.

عملکرد پمپ وکیوم خلاء به عوامل مختلفی بستگی دارد ، از جمله پارامترهای فرآیند ، بار مکش ، میزان نشت و دما. اگر سیستم را به صورت دوره ای بازرسی کنید ، شانس بسیار بیشتری برای پیدا کردن خطا قبل از تبدیل شدن آن به یک مشکل مهم دارید. با این حال ، اگر نمی توانید مشکل را تعیین کنید ، با یک شرکت معتبر که نصب و خدمات پمپ وکیوم را ارائه می دهد تماس بگیرید.

در زیر رایج ترین عیب ها و تعمیرات هماهنگ است.

قدرت بالای اسب بخار: اگر متوجه شدید که قدرت پمپ بسیار زیاد است ، این می تواند ناشی از کشش نامناسب یا نامناسب کمربند V ، محدودیت هایی در ورودی یا تخلیه ، پمپ بیش از حد قابل توجهی از آب یا کار باشد. تجهیزات با سرعتی بالاتر از حد توصیه شده بسته به علت ، تغییرات مناسب را برای رفع مشکل انجام دهید.
نشتی – اگر متوجه نشتی آب شدید ، به محل آن بسیار توجه کنید. به طور خاص ، واشر بدن و مهر و موم مکانیکی یا منطقه بسته بندی غده را بررسی کنید.

بر اساس یافته های خود ، مطمئن شوید که گشتاور پیچ های بدنه یکنواخت است. برای نشتی توسط واشر بدنه ، واشر یا حلقه O را تعویض کنید. در صورت نشت آب توسط پلاگین بدنه ، آن را با استفاده از لوکتیت تعویض کنید. اگر هنوز نتوانستید نشت را متوقف کنید ، از متخصصان کمک بخواهید.
سر و صدای زیاد :سر و صدای زیاد ناشی از پمپ وکیوم خلاء می تواند نشانه ای از گرفتگی در داخل ، اضافه بار آب یا شاید خرابی یاتاقان باشد. بر اساس علت ، شما می توانید جسم خارجی را بردارید ، سطح آب را کاهش دهید ، یا بلبرینگ هایی را که می توانست از عمر عملیاتی آنها بیشتر شود جایگزین کنید.
مشکلات مربوط به خلاء: انواع مختلفی از مسائل و علل مرتبط وجود دارد. به عنوان مثال ، اگر پمپ با افزایش خلا مواجه شود ، انتقال از جدا کننده ها می تواند مشکل باشد. با این حال ، این نیز می تواند ناشی از نقاط کم در خط تجمع آب باشد ، که باعث ایجاد حفره هوا می شود. انسداد یا محدودیت در لوله کشی ورودی یکی دیگر از مشکلات رایج خلاء است.

برای این کار ، مطمئن شوید که هیچ چیزی صفحه ورودی را مسدود نکرده یا در داخل خط گیر نکرده است. نشتی لوله های مکش را بررسی کنید. برای واریانس RPM ، تسمه V یا موتور می توانند در برنامه های کاربردی کمربند مقصر باشند. برای پمپ های خلاء حلقه مایع ، مایع سرویس ممکن است دمای اضافی داشته باشد یا با جریان نامناسب به پمپ عرضه شود.
اگرچه می توانید برخی از مشکلات را بدون مراجعه به خدمات حرفه ای تعمیر پمپ وکیوم شناسایی و برطرف کنید ، اما در صورت مواجهه با مسائل پیچیده ، ضروری است که یک متخصص را استخدام کنید. آخرین چیزی که می خواهید این است که آسیب های بیشتری به دلیل تعمیر نادرست رخ دهد. Premier Fluid Systems (PFS) تولید کننده پیشرو پمپ های خلاء است. ما همچنین خدمات تعمیر کامل را با قیمت مناسب ارائه می دهیم. اگر در هر موضوعی به کمک نیاز دارید
صنایع وکیوم آسیا به شما کمک می کند تا در هزینه های خرید با خدمات تعمیر و بازسازی پمپ خلاء صنعتی ما صرفه جویی کنید. هنگامی که علائم ساییدگی ظاهر می شود ، ممکن است مجبور نباشید تجهیزات خود را فوراً تعویض کنید. تکنسین های بازسازی ما ممکن است بتوانند با تعویض واشر ، پره یا یاتاقان ها عملکرد آن را به ۱۰۰٪ برسانند.

البته ممکن است همه سیستم های خلاء بازسازی نشوند. میزان سایش و پارگی و در دسترس بودن قطعات مورد نیاز اهمیت دارد. برای اطلاع از اینکه آیا پمپ وکیوم خلاء شما واجد شرایط خدمات بازسازی است ، با صنایع وکیوم آسیا مشورت کنید.

خدمات تعمیر و بازسازی مقرون به صرفه:

صنایع وکیوم آسیا تعمیر و بازسازی سیستم های پمپ خلاء را ارائه می دهد. ما یک تیم معتبر از تکنسین های متخصص داریم که قادر به بازسازی کامل پمپ خلاء ، همراه با تجزیه و تحلیل یا تعویض هستند. مهم نیست که به تعمیر پمپ خلاء پره دوار یا تعمیر پمپ خلاء حلقه مایع نیاز دارید ، تکنسین های متخصص ما می توانند به شما کمک کنند. خدمات ارائه شده ما می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه ها و ضررهای ناشی از خرابی غیرمنتظره ، تولید ناچیز و تعمیرات گسترده تجهیزات کمک کند.

ما یک مرکز معتبر تعمیر و بازسازی مارک هایی هستیم که حمل می کنیم. خدمات تعمیر پمپ خلاء ما شامل تشخیص ، مهندسی و آزمایش راه حل های اصلاحی است ، بنابراین می توانید منتظر پیشرفت هایی باشید که در دراز مدت دوام می آورند.

هنگامی که پمپ خلاء خراب می شود ، هر دقیقه می دانیم که ایستگاه خاموش برای شما هزینه دارد. در بیشتر موارد ، ما می توانیم پمپ بازسازی شده را در عرض چند ساعت یا چند روز ، با کسری از هزینه سیستم جدید ، در محل شما قرار دهیم. چرا هفته ها باید منتظر ماند؟ ما انواع پمپ های خلاء بازسازی شده را در اختیار داریم ، بنابراین همیشه آماده هستیم تا زمان خرابی کارخانه شما را کاهش دهیم.

بازسازی مزایای پمپ:

برنامه های تجزیه و تحلیل – هزینه های تعمیر و جایگزینی را مقایسه کنید

همیشه در انبار:

صنایع وکیوم آسیا یک تأمین کننده مجاز برای مارک هایی مانند Busch ، Decker و Travaini است. ما به قطعاتی که این مارک ها استفاده می کنند دسترسی داریم ، بنابراین می توانیم پمپ های وکیوم خلاء را در اسرع وقت بازسازی و تعمیر کنیم.

جایگزینی کم هزینه برای سیستم پمپ جدید:

به جای خرید یک سیستم پمپ جدید ، می توانید عملکرد واحد موجود خود را به حداکثر برسانید و از طول عمر طولانی آن لذت ببرید. این یکی از مزایای اصلی خدمات بازسازی ما برای پمپ های خلاء است.
زمان سربازی پایین تر از سفارش ساخت جدید
به عنوان یک تأمین کننده و مرکز تعمیر مجاز ، ممکن است ما قطعات مورد نیاز برای بازسازی یا تعمیر پمپ خلاء صنعتی خود را از قبل داشته باشیم. قبل از خرید واحد جدید ، با صنایع وکیوم آسیا تماس بگیرید.

ما گزارش های حسابرسی شفاف ارائه می دهیم تا بتوانید هزینه های تعمیر و جایگزینی را مقایسه کنید. ما مطمئن می شویم که همه گزینه های خود را می دانید. به این ترتیب ، در صورت تمایل می توانید به نفع خدمات تعمیر پمپ خلاء ما تصمیم بگیرید.

ما اطمینان حاصل می کنیم که واحد شما می تواند قبل از ارائه هرگونه توصیه ای ، از خدمات تعمیر یا بازسازی پمپ خلاء صنعتی ما بهبود یابد. وقتی همه اطلاعات مربوطه را دارید ، می توانید در مورد تجهیزات خود تصمیمات عاقلانه بگیرید.
مارک های تحت خدمات شامل:

به حداکثر رساندن زمان کار و افزایش عملکرد:

ما طیف وسیعی از خدمات تعمیر پمپ خلاء را برای تجهیزات خود ارائه می دهیم. در زیر اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی پشتیبانی از فرآیند تولید شما با کارکردن تجهیزات خلاء و فشار کم شما در عملکرد مطلوب خواهید یافت.

ما طیف وسیعی از خدمات پمپ خلاء و گزینه های تعمیر را ارائه می دهیم تا به مشتریان کمک کنیم عمر دستگاه و دقت عملکرد را افزایش دهند و در عین حال زمان خرابی را به حداقل برسانند.

شبکه ما از کارشناسان کارخانه محلی خدمات ، پشتیبانی و نگهداری تجهیزات خلاء را در محل ارائه می دهند. آنها متخصص تعمیر پمپ خلاء هستند ، فقط از قطعات یدکی اصلی استفاده می کنند.

برنامه های تعمیر و نگهداری پیشگیرانه و پیش بینی کننده و خدمات تعمیرات اساسی پمپ ، به اطمینان از حداکثر زمان کارایی و کارایی فرآیند کمک می کند. گزینه های تعمیر و نگهداری پمپ خلاء ما عبارتند از:

  1. لوازم یدکی ، روغن ، روغن گیربکس و کیت سرویس
  2. تمدید قرارداد گارانتی و خدمات
  3. سرویس و تعمیر پمپ در محل
  4. تعمیرات اساسی پمپ خلاء
  5. پمپ های اجاره ای
  6. جلد خرابی

قطعات اصلی برای عملکرد واقعی:

همیشه از قطعات یدکی اصل برای حفظ عملکرد بالا استفاده کنید. استفاده انحصاری از قطعات یدکی اصلی عملکرد کارآمد را تضمین می کند و تا آنجا که ممکن است خطر خرابی احتمالی تجهیزات را کاهش می دهد. روشهای منظم تعمیر و نگهداری پمپ خلاء به شما کمک می کند:

تجهیزات مهندسی دقیق:

مانند پمپ های خلاء و فشار کم ما ، مستلزم آن است که هر قسمت به طور هماهنگ کار کند. هر جزء ساعتها آزمایش شده است تا رابطه عملکرد بهینه را بیابد. بنابراین ، استفاده از قطعات یدکی اصلی برای اطمینان از عملکرد و طول عمر دستگاه شما ضروری است. هیچ چیز نمی تواند با قطعات یدکی اصلی دستگاه شما با کیفیت کارخانه مطابقت داشته باشد.

خطر اصلی نبودن:

هرگز در حین تعمیر پمپ خلاء از قطعات یدکی غیر اصلی استفاده نکنید و همیشه از مهندس خدمات تعلیم دیده کارخانه پشتیبانی بخواهید. استفاده از قطعات یدکی غیر اصلی هنگام تعمیر پمپ خلاء یا تجهیزات کم فشار می تواند تأثیرات زیر را داشته باشد:

یک فرایند چند مرحله ای:

خدمات بازسازی کامل ما از یک فرآیند جامع چند مرحله ای با کیفیت بالا پیروی می کند که شامل موارد زیر است:

تعمیر و سرویس پمپ خلاء ، جایی که بیشترین نیاز را دارید:

تیم های خدمات صحرایی ما می توانند تعمیر ، تعمیر و راه اندازی تجهیزات خلاء شما را در هر نقطه از جهان انجام دهند.

خدمات در سایت شما چیزی است که ما آن را بسیار جدی می گیریم. ما روی ابزارها ، آموزش و موجودی سرمایه گذاری می کنیم که مهندسان ما را قادر می سازد هر بار خدمات پمپ خلاء را با کیفیت ارائه دهند. ما می توانیم به کارکنان سایت شما در انجام تعمیرات معمول یا عیب یابی یک مشکل خاص کمک کنیم.

جلوگیری از تعمیرات پرهزینه:

برای جلوگیری از تعمیرات پرهزینه چرا از چک-سلامت ما استفاده نمی کنید؟

مهندسان ما به شما کمک می کنند تا سیستم خلاء خود را رصد کرده و نگهداری کنید ، مشکلات احتمالی را پیش بینی کرده و به حداکثر رساندن زمان کار خود کمک کنید.

تخصصی که می توانید به آن اعتماد کنید
متخصصان مجرب آموزش دیده ما نه تنها پمپ های ما را می شناسند. آنها همچنین تجربه کاربردهای گسترده ای دارند و بهترین راه حل های عملی را که در سراسر جهان ثابت شده است به شما ارائه می دهند.

*صنایع وکیوم آسیا با تجربه ای چند دهه ای آماده ی تعمیرات کلیه وکیوم پمپ ها و پمپ های خلاء از قبیل:

  1. تعمیرات تخصصی وکیوم آبی
  2. تعمیرات تخصصی وکیوم روغنی یک مرحله ای و دو مرحله ای
  3. تعمیر پمپ وکیوم روتاری روغنی
  4. تعمیرات تخصصی وکیوم خشک
  5. تعمیرات تخصصی وکیوم دیافراگمی
  6. تعمیرات تخصصیپ وکیوم یستونی
  7. تعمیرات تخصصی وکیوم بوستر
  8. تعمیرات تخصصی وکیوم سایدچنل
  9. تعمیرات تخصصی وکیوم اسکرو
  10. تعمیرات تخصصی وکیوم اسکرول

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت پمپ وکیوم و تعمیرات با ما تماس حاصل نمایید.

مطالعه بیشتر:
۲)ویژگی های پمپ وکیوم روغنی یک مرحله ای ؟
۲)ویژگی های پمپ وکیوم روغنی دو مرحله ای ؟
۳) پمپ وکیوم رینگ آبی؟
۴)ویژگی های پمپ وکیوم روغنی؟
۵) نحوه عملکرد وکیوم پمپ خشک؟
۶) نحوه عملکرد وکیوم پمپ آبی دو مرحله ای؟
 صنایع وکیوم آسیا

دیدگاهتان را بنویسید