[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-2k5sbo’ admin_preview_bg=”]

وکیوم چنگکی|Claw Vacuum

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت پمپ وکیوم و تعمیرات بلوئر هوادهی با ما تماس حاصل نمایید.

۶۶۷۹۱۷۷۵-(۲۱)۹۸+
۶۶۷۹۱۷۷۶-(۲۱)۹۸+
موبایل: ۶۶۱۸۶۷۹-(۹۱۰)۹۸+

مکانیسم پمپ کلاو وکیوم هم مانند پمپ روتس می‌باشد ولی شکل روتورهای آن بصورت چنگک است. بدلیل شکل روتور این پمپ می‌توان از آن بدون داشتن پمپ پشتیبان تا فشار نهایی وکیوم ۱۰۰میلی بار رسید. پمپ کلاو وکیوم برای صنایعی که وکیوم با دبی بالا و بدون روغن لازم دارند استفاده می شود.

پمپ وکیوم کلاو ماشینی دو محوره بوده است که با چرخش روتور های آن در میان هم از طرفی ایجاد مکش و در طرف دیگر ایجاد دمش هوا می نماید. پمپ کلاو وکیوم صنایع کاربرهای فراوانی دارد و شباهت بسیار زیادی به پمپ روتس دارد و در سایز های میانی ساخته می شود (از چند ده متر معکعب تا چند صد متر معکعب در ساعت).

پمپ کلاو وکیوم:

در میان پمپ های وکیوم دارای ویژگی های منحصر بفردی مانند خشک بودن و عدم تماس گاز حامل با روغن در برخی از مدلها و برای مدلهایی که روغن جهت شستشو داخلی استفاده می شود عمر مفید و پیوستگی مناسب عملکرد پمپ اشاره کرد. از این پمپ در پکیج های وکیوم نیز استفاده می شود سیستم هایی متشکل از پمپ کلاو و یک روتس که پمپ کلاو به عنوان پمپ پشتیبان در مدار بسته می شوند.

با پمپ های وکی م چنگکی پنجه ای ، دو روتور پنجه شکل در جهت مخالف داخل محفظه می چرخند. با توجه به شکل این روتورهای پنجه ، هوا یا گاز جذب می شود ، فشرده و تخلیه می شود.

روتورهای پنجه نه با یکدیگر و نه با استوانه ای که در آن می چرخند در تماس نیستند. فاصله زیاد بین روتورهای پنجه و محفظه مهر و موم داخلی را بهینه کرده و سرعت پمپاژ مداوم بالا را تضمین می کند. گیربکس همگام سازی همگام سازی دقیق روتورهای پنجه را تضمین می کند.

پمپ های خلاء پنجه ای توسط موتور ناهمزمان مستقر در فلنج و با راندمان IE2 هدایت می شوند. پمپ های خلاء پنجه ای برای استفاده درایوهای کنترل فرکانس بسیار مناسب هستند. پمپ های خلاء پنجه ای در طیف وسیعی از اندازه ها موجود است.همچنین انواع مختلفی برای کاربردهای خاص مانند حفاظت از گرد و غبار و گاز ، محتویات بخار زیاد ، تنگی گاز و افزایش محتوای اکسیژن وجود دارد.

نحوه کار( پمپ خلاء پنجه خشک):

اگر اصول پشت کمپرسور دندان دوار را می دانید ، در راه درک پمپ خلاء پنجه خشک هستید. در حالی که آنها فرایندهای متضاد را انجام می دهند ، مکانیسم ها بسیار مشابه هستند. بیایید شروع کنیم.

همانطور که از نامش پیداست ، این پمپ ها برای آب بندی و روانکاری خلاء نیازی به مایع ندارند. این باعث می شود آنها بسیار قوی باشند و بتوانند شرایط سخت کار را تحمل کنند.

مانند کمپرسور چرخشی دندان ، پمپ های پنجه خشک از دو جزء ضد چرخش برای ایجاد فشرده سازی و انبساط استفاده می کنند. روتورها بدون لمس در نزدیکی یکدیگر قرار گرفته اند و حداقل فاصله بین پنجه ها وجود دارد.

هنگامی که در محفظه می چرخند ، پنجه ها از طریق ورودی هوا را جذب می کنند. با هر بار ورودی جدید ، پمپ به طور همزمان جیب دیگری از هوا را فشرده می کند. با هر چرخش کامل پنجه ها ، دو چرخه فشرده سازی وجود دارد.

پمپ های پنجه خشک برای کاربردهایی که نیاز به تعمیر و نگهداری کم و افزایش سازگاری فرآیند دارند ایده آل هستند. آنها برای محیط های سخت مانند تصفیه خانه های فاضلاب مناسب هستند و نسبت به انواع دیگر پمپ ها ، از جمله پمپ های چرخشی ، کارآمدتر هستند.

از آنجا که یک سیستم پمپ پنجه خشک می تواند در یک سیستم چند پنجه مونتاژ شود ، می تواند به راحتی الزامات منحصر به فرد تاسیسات را برآورده کند. آیا می خواهید دریابید که آیا تأسیسات شما می توانند از دوام و سطح خلاء که پمپ پنجه خشک می تواند ارائه دهد ، بهره مند شوند؟ امروز با یکی از متخصصان ما تماس بگیرید تا در مورد نیازهای امکانات خود صحبت کنید.

اصل کار:

پمپ های خلاء پنجه دوار پمپ های خشک و جابجایی مثبت هستند که از یک محفظه پمپاژ و دو پنجه ضد چرخشی ، همزمان و بدون تماس تشکیل شده است . گاز از طریق ورودی  وارد می شود که در آن گاز توسط صفحه ورودی فیلتر می شود. گاز وارد محفظه پمپاژ می شود.

پنجه های با ابعاد دقیق  می چرخند. فاصله کوچک بین پنجه ها گاز را فشرده می کند به طوری که طرف ورودی فشار کمتری دارد و فشار زیاد روی تخلیه است. سپس گاز بدون نفت از طریق خاموش کننده تخلیه می شود.

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت پمپ وکیوم با ما تماس حاصل نمایید.

مطالعه بیشتر:
۱)ویژگی های پمپ وکیوم روغنی یک مرحله ای ؟
۲)ویژگی های پمپ وکیوم روغنی دو مرحله ای ؟
۳) کاربرد وکیوم در صنعت نفت و گاز؟
۴)کاربرد وکیوم در صنعت برق و الکتریکال؟
۵) نحوه عملکرد وکیوم پمپ خشک؟
۶) نحوه عملکرد وکیوم پمپ آبی دو مرحله ای؟
۷) نحوه تعمیرات تخصصی پمپ وکیوم؟
۸) ویژگی های پمپ دیافراگمی؟
۹)ویژگی های پمپ پیستونی؟
۱۰) ویژگی های پمپ اسکرو؟
۱۱) ویژگی های پمپ اسکرول؟
۱۲) ویژگی های پمپ ساید چنل؟
 صنایع وکیوم آسیا

[/av_textblock]

[av_layout_row border=” min_height=’0′ color=’main_color’ mobile=’av-flex-cells’ id=” av_uid=’av-2dx8zo’]
[av_cell_one_fifth vertical_align=’top’ padding=’20px’ padding_sync=’true’ background_color=” src=” attachment=” attachment_size=” background_attachment=’scroll’ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ av_uid=’av-80wz0′]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-209dfg’]

کلاو وکیوم
کلاو وکیوم

[/av_textblock]

[/av_cell_one_fifth][av_cell_one_fifth vertical_align=’top’ padding=’20px’ padding_sync=’true’ background_color=” src=” attachment=” attachment_size=” background_attachment=’scroll’ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ av_uid=’av-6zg7g’]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-1ox1l0′]

کلاو وکیوم
کلاو وکیوم

[/av_textblock]

[/av_cell_one_fifth][av_cell_one_fifth vertical_align=’top’ padding=’20px’ padding_sync=’true’ background_color=” src=” attachment=” attachment_size=” background_attachment=’scroll’ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ av_uid=’av-1iucwc’]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-1fr6l0′]

کلاو وکیوم
کلاو وکیوم

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-4b0r8′]

کلاو وکیوم
کلاو وکیوم

[/av_textblock]

[/av_cell_one_fifth][av_cell_one_fifth vertical_align=’top’ padding=’20px’ padding_sync=’true’ background_color=” src=” attachment=” attachment_size=” background_attachment=’scroll’ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ av_uid=’av-15nhzo’]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-uqrvg’]

کلاو وکیوم
کلاو وکیوم

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-tjppw’]

کلاو وکیوم
کلاو وکیوم

[/av_textblock]

[/av_cell_one_fifth][av_cell_one_fifth vertical_align=’top’ padding=’20px’ padding_sync=’true’ background_color=” src=” attachment=” attachment_size=” background_attachment=’scroll’ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ av_uid=’av-kccpg’]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-civzo’]

کلاو وکیوم
کلاو وکیوم

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-80vfg’]

کلاو وکیوم
کلاو وکیوم

[/av_textblock]

[/av_cell_one_fifth]
[/av_layout_row]

دیدگاهتان را بنویسید