(تعمیربلوئرهوادهی) Blower Repair

 

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت پمپ وکیوم و تعمیرات بلوئر هوادهی با ما تماس حاصل نمایید.

۶۶۷۹۱۷۷۵-(۲۱)۹۸+
۶۶۷۹۱۷۷۶-(۲۱)۹۸+
موبایل: ۶۶۱۸۶۷۹-(۹۱۰)۹۸+

تعمیر بلوئرهوا جابجایی مثبت

شما برای کارکرد خوب به دمنده جابجایی مثبت خود متکی هستید ، اما استفاده زیاد یا خرابی های مکانیکی می تواند مشکلاتی را ایجاد کند که نیاز به اقدامات سریع دارد. خوشبختانه ، صنایع وکیوم آسیا خدمات تعمیر دمنده جابجایی مثبت را ارائه می دهد که می تواند واحد شما را به حالت اولیه کارخانه بازگرداند.
وقتی شما دمنده جابجایی مثبت خود را به صنایع وکیوم آسیا ارسال می کنید ، ما دستگاه را جدا کرده و بازرسی می کنیم و وضعیت فعلی آن را گزارش می دهیم و اقدامات لازم برای شبیه سازی آن را انجام می دهیم. اگر تأییدیه ای برای ادامه کار دریافت شود ، ما سپس واحد را با تحمل کارخانه ، از جمله ماشینکاری مورد نیاز ، بازسازی می کنیم. رنگ آمیزی واحد ، تمیز کردن صفحات سر و انفجار مهره در پروانه و سیلندر همه در قیمت تعمیر گنجانده شده است.

مزایای کلیدی:

۶ ماه گارانتی
بازسازی شده به Factory Tolerances با قطعات اصلی Roots
آزمایش واحدهای بزرگ قبل از حمل و نقل
۶ ماه گارانتی
هنگامی که از خدمات تعمیر دمنده جابجایی مثبت ما استفاده می کنید ، به ضمانت ۶ ماه علاوه بر دانش و قابلیت تعمیر ما برای همه مارک های اصلی از جمله Roots ، Sutorbilt ، Cycloblower ، Duroflow و Tuthill (MD Pneumatic) ، ارزش قائل خواهید شد. واحدهای تعمیر شده دارای ۱۲ ماه کارکرد یا ۱۸ ماه پس از تاریخ حمل هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

هنگام آزمایش دمنده ها بلوئرها:

ما دوباره از یک پمپ برای تکرار برنامه های میدانی استفاده می کنیم. کلیه تجهیزات آزمایش مورد استفاده در ناحیه سیستم خلاء توسط کارخانه تأیید شده و به طور منظم با استانداردهای ANSI کالیبره می شود تا دقت را حفظ کند.

خدمات تعمیر ما پمپ های خلاء و تعمیر بلوئرهوا را به حداکثر بازدهی می رساند. ما همچنین تعمیر سیلندر هیدرولیک متخصص ، تعمیر پمپ هیدرولیک و تعمیرات استاندارد هیدرولیک را انجام می دهیم.

خدمات تعمیر بلوئرهوا صنایع وکیوم آسیا از تعدادی از قطعات مختلف تجهیزات آزمایش برای آزمایش کامل تمام محصولات خلاء استفاده می کند. ما از نشت یاب Varian 959 Porta-Test Leak Detector استفاده می کنیم که دارای حداقل سیگنال / حساسیت قابل تشخیص ۲ ۱۰ ۱۰-۸ atm cc / sec (هلیوم) برای تشخیص نشت مطابق با استاندارد AVS 2.1 است. ما همچنین از “SenTorr” استفاده می کنیم کنترل کننده گیج همراه با سنج “یونیزاسیون کاتد سرد ۵۲۴” برای اندازه گیری خلا تا ۱ x 10-8 Torr. ما علاوه بر این از سنسور “ConvecTorr” برای آزمایش ۱ x 10-3 Torr در اتمسفر استفاده می کنیم.

برخی از مارک های پمپ های وکیوم که ما تعمیر می کنیم عبارتند از:

برخی از مارک های جهت تعمیر بلوئرهوا که ما انجام می دهیم عبارتند از:

کاربرد اصلی یک پمپ خلاء حذف مولکولهای گاز از یک محفظه مهر و موم شده یا منطقه تعیین شده است که اساساً برای حذف جو است. متداول ترین مولکولهای موجود در جو زمین معمولاً نیتروژن ، دی اکسید کربن ، اکسیژن و انواع آلاینده های رایج است.

روند حذف مولکولها از محفظه یا ناحیه ادامه می یابد تا سطح تعیین شده از خلاء مورد نیاز محقق شود. بسته به سطح خاصی از خلاء که برنامه شما نیاز دارد ، ممکن است لازم باشد از یک سری پمپ های خلاء برای دستیابی موثر به این سطح استفاده کنید.

پمپ ها همان چیزی هستند که انتقال حرکت یا پمپ های مولکولی نامیده می شوند و رایج ترین و موثرترین وسایل برای دستیابی به خلاء زیاد هستند. معمولی ترین پیکربندی شامل استفاده از یک یا یک جفت پمپ جابجایی مثبت در ترکیب با پمپ انتشار/مولکولی برای ایجاد خلاء بالا است.

پمپ نفوذ به عنوان یکی از انواع اولیه استفاده می شود و همچنین قابل اطمینان ترین برای ایجاد خلاء بالا است. پمپ انتشار نمی تواند در فضای کامل شروع به کار کند ، به همین دلیل است که می بینید که یک پمپ جابجایی مثبت برای وارد شدن به خلاء کم مورد استفاده قرار می گیرد و سپس پمپ انتشار از آنجا شروع به کار می کند تا به سطوح خلا بیشتر برسد.

به همین دلیل است که مشاهده می شود تعدادی از پمپ های خلاء به صورت سری در کنار هم استفاده می شوند. در اصل دو نوع مختلف انتقال حرکت یا پمپ های مولکولی وجود دارد که امروزه مشاهده می کنید:
انتشار (جت بخار)
توربو مولکولی (پره های چرخشی با سرعت بالا)

تعمیر بلوئرهوا تخصصی:

برای تعمیر بلوئر هوا با کیفیت امروز با خدمات صنایع وکیوم آسیا تماس بگیرید.

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت پمپ وکیوم با ما تماس حاصل نمایید.

مطالعه بیشتر:
۲)ویژگی های پمپ وکیوم روغنی یک مرحله ای ؟
۲)ویژگی های پمپ وکیوم روغنی دو مرحله ای ؟
۳) تعمیر و راه اندازی وکیوم پمپ؟
۴)ویژگی های پمپ وکیوم روغنی؟
۵) نحوه عملکرد وکیوم پمپ خشک؟
۶) نحوه عملکرد وکیوم پمپ آبی دو مرحله ای؟
۷) نحوه تعمیرات تخصصی پمپ وکیوم؟
 صنایع وکیوم آسیا