[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-1yaod3′ admin_preview_bg=”]

کاربرد پمپ وکیوم در صنایع معادن و فلزات:

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت وکیوم و تعمیرات بلوئر هوادهی با ما تماس حاصل نمایید.

۶۶۷۹۱۷۷۵-(۲۱)۹۸+
۶۶۷۹۱۷۷۶-(۲۱)۹۸+
موبایل: ۶۶۱۸۶۷۹-(۹۱۰)۹۸+

پمپ رینگ مایع برای صنعت معدن

ایمنی معدن زغال سنگ باید از مسائل کوچکی شروع شود ، مانند استفاده از پمپ خلاء حلقه مایع در صنعت معدن زغال سنگ:

استفاده از پمپ خلاء حلقه مایع در صنعت معدن زغال سنگ توجه بیشتر مردم را به ایمنی معدن زغال سنگ جلب کرده است. تصادفات فزاینده ای رخ داده است که مستلزم کنترل دقیق بر عملکرد ایمنی معدن زغال سنگ است. پمپ خلاء حلقه مایع به عنوان یک محصول مکانیکی تولید شده توسط معدن زغال سنگ دارای الزامات سختگیرانه ای در عملکرد و مواد موتور ضد انفجار است. جستجو کنید. پمپ های تخلیه گاز تجهیزات پمپ خلاء شرکت ما و پیکربندی آنها به تدریج تخصصی و کامل است ، برای پاسخگویی بهتر به نیازهای ایمنی صنعت تولید زغال سنگ ، راندمان بالا ، سریع ، ایمن جهت اصلی توسعه پمپ های خلاء حلقه مایع معدن زغال سنگ در آینده است. به بنابراین ، با توجه به صنعت خاص معدن زغال سنگ ، شرکت ما دارای تیم تحقیقاتی متشکل از ستون فقرات فنی ، با تمرکز بر انتخاب و تجزیه و تحلیل نوع است

تظاهرات اصلی به شرح زیر است:

۱٫ استخراج گاز

پمپ خلاء حلقه مایع در صنعت معدن زغال سنگ استفاده می شود. گاز همچنین به متان زغال سنگ معروف است که جزء اصلی آن متان است. محتوای گاز درز زغال سنگ باز بسیار فراوان است ، با این فرض که توزیع طبیعی در هوا یک اثر گلخانه ای جدی ایجاد می کند ، و حتی خطر انفجار جدی تر است. هر سال ، به دلیل انفجار گاز خسارات جدی برای کشور و خانواده ها ، تخلیه ایمنی گاز به مهمترین کار صنعت زغال سنگ تبدیل شده است. همانطور که همه می دانیم ، پمپ خلاء حلقه مایع بهترین تجهیزات برای استخراج گازهای قابل اشتعال و انفجاری مانند گاز است ، زیرا از آب به عنوان واسطه در کل فرآیند پمپاژ و خسته شدن استفاده می کند. شایان ذکر است که اگر استخراج گاز باید مجهز به موتور ضد انفجار باشد.

۲٫ حذف گرد و غبار

مقدار گرد و غبار در منطقه معدن زغال سنگ زیاد است و ترکیب آن پیچیده است که منبع اصلی آلودگی هوا در منطقه معدن زغال سنگ است. پمپ خلاء حلقه مایع بزرگ به عنوان پمپ اصلی استفاده می شود ، مجهز به دستگاههای جداگانه ، حذف گرد و غبار ، نگهداری و سایر دستگاهها برای تکمیل برنامه بازیابی گرد و غبار در منطقه معدن ، و همچنین در تصفیه هوا نقش دارد.

۳٫ زغال سازی

در فرآیند فیلتراسیون خلاء ذغال سنگ تصفیه شده ، معمولاً لازم است پمپ خلاء حلقه مایع با جریان هوا و ضربه آب مجهز به پیش جدا کننده برای تثبیت فشار و جداسازی مایعات باشد.

۴٫ کابل یکنواخت پمپ خلاء

عملکرد عایق کابل های معدن را می توان در معادن مرطوب به مدت طولانی به راحتی کاهش داد. با استفاده از پمپ خلاء حلقه مایع به عنوان تجهیزات پمپاژ ، از ولتاژ پایین و جریان زیاد در داخل کابل برای تولید گرما و یکنواختی کامل در شرایط غلظت کم اکسیژن استفاده می شود که به طور موثر از اکسیداسیون جلوگیری کرده و روند پیری کابل را طولانی می کند.

۵٫ مصرف تجهیزات آنتی استاتیک

در فرآیند مصرف تسمه های نقاله ضد استاتیک ، مقاوم در برابر شعله و لباس های زیرزمینی ، فرآیند دوغاب خلاء برای ورود آنتی استاتیک و مقاوم در برابر شعله به نوار نقاله ، جایگزین فرایند پاشش اولیه ، که ایمن تر و قابل اطمینان تر است ، اتخاذ می شود.

پمپ خلاء حلقه مایع در صنعت معدن زغال سنگ استفاده می شود. گاز همچنین به متان زغال سنگ معروف است که جزء اصلی آن متان است. محتوای گاز درز زغال سنگ باز بسیار فراوان است ، با این فرض که توزیع طبیعی در هوا یک اثر گلخانه ای جدی ایجاد می کند ، و حتی خطر انفجار جدی تر است.

هر سال ، به دلیل انفجار گاز خسارات جدی برای کشور و خانواده ها ، تخلیه ایمنی گاز به مهمترین کار صنعت زغال سنگ تبدیل شده است. همانطور که همه می دانیم ، پمپ خلاء حلقه مایع بهترین تجهیزات برای استخراج گازهای قابل اشتعال و انفجاری مانند گاز است ، زیرا از آب به عنوان واسطه در کل فرآیند پمپاژ و خسته شدن استفاده می کند.

شایان ذکر است که اگر استخراج گاز باید مجهز به موتور ضد انفجار باشد. منطقه معدن زغال سنگ حذف گرد و غبار به دلیل مقدار زیاد گرد و غبار و ترکیب پیچیده منبع اصلی آلودگی هوا است. پمپ خلاء حلقه مایع بزرگ به عنوان پمپ اصلی استفاده می شود ، مجهز به دستگاههای جداگانه ، حذف گرد و غبار ، نگهداری و سایر دستگاهها برای تکمیل برنامه بازیابی گرد و غبار در منطقه معدن ، و همچنین در تصفیه هوا نقش دارد.

در فرآیند فیلتراسیون خلاء ذغال سنگ تصفیه شده ، معمولاً لازم است پمپ های خلاء حلقه مایع با جریان هوا و ضربه آب مجهز به پیش جدا کننده هایی برای تثبیت فشار و جداسازی مایعات باشند.

پمپ خلاء یکنواخت کابل معدن کابل در معدن مرطوب برای مدت طولانی ، به راحتی می توان عملکرد عایق را کاهش داد. با استفاده از پمپ خلاء حلقه مایع به عنوان تجهیزات پمپاژ ، از ولتاژ پایین و جریان زیاد در داخل کابل برای تولید گرما و یکنواختی کامل در شرایط غلظت کم اکسیژن استفاده می شود که به طور موثر از اکسیداسیون جلوگیری کرده و روند پیری کابل را طولانی می کند.

در فرآیند مصرف تسمه های نقاله ضد استاتیک ، مقاوم در برابر شعله و لباس های زیرزمینی ، مصرف تجهیزات ضد استاتیک با استفاده از فن آوری تزریق خلاء باعث می شود که ضد استاتیک و مقاوم در برابر شعله وارد تسمه های نقاله شده و جایگزین فن آوری اصلی پاشش شود.

امن تر و قابل اطمینان تر است پمپ خلاء حلقه مایع در صنعت معدن زغال سنگ استفاده می شود. مجموعه ای از پمپ های حلقه آب مجهز به جداکننده گاز مخصوص این دستگاه و مجموعه کمپرسور خلاء متشکل از ابزارهای مرتبط هستند تا از نشتی گاز پمپ شده اطمینان حاصل شود.

از آنجا که از آب یا مایعات دیگر به عنوان مایعات کار استفاده می شود ، می توان گرمای فشرده سازی را از بین برد و فرآیند فشرده سازی ایزوترمال را متصل کرد.
مخصوصاً برای استخراج و فشار دادن گازهای قابل اشتعال و انفجار ، که دارای ویژگی های ضد انفجار خاص خود است. به منظور برآوردن تقاضای مصرف ایمن در صنعت زغال سنگ و ارائه خدمات حرفه ای به صنعت زغال سنگ ، طراحی پمپ خلاء حلقه مایع ویژگی های خاص خود را دارد.

به دلیل ویژگی های اطفاء حریق نهال ، از پمپ خلاء حلقه مایع به عنوان زهکشی و انتقال گاز استفاده می شود که باعث صرفه جویی در تجهیزات ضد انفجار و غیره می شود. این مزیت آشکار است.

عمدتا در موارد زیر آشکار می شود:

(۱) کاهش تجهیزات
(۲) صرفه جویی در مصرف آب
(۳) کاهش نقاط نظارت
(۴) ویژگی های کامل ضد انفجار.

شیر خلاء یک طرفه با فناوری ثبت اختراع بین پورت مکش و سیستم پمپ خلاء قرار می گیرد. هنگامی که خاموش شدن غیر طبیعی وجود دارد ، سیستم و مسیر پمپ خلاء را می توان به طور کامل و خودکار تغییر داد. این عملکرد عملکرد آب پشت و جلوگیری از خلق و خو را دارد. ویژگیهای فردی مشخص است: با توجه به درخواست مصرف ایمن گاز معدن از حد مجاز و خروج زغال سنگ و گاز ، گاز حمل و نقل توسعه و مصرف می شود.

پمپ های خلاء معدن و ساخت

ابزارهای پنوماتیک
هوای فشرده به عنوان محیطی بدون جرقه برای جابجایی ابزار به داخل معادن استفاده می شود.

انفجار
هوای فشرده به عنوان محیطی ایمن در عملیات انفجار بزرگ در صنعت ساختمان استفاده می شود.

محصولات مایع شده
هوای فشرده با محصولاتی مانند خاکستر مخلوط می شود تا مایع شود. بنابراین ، این محصولات بیشتر برای جابجایی و حمل مواد مناسب هستند.

تمیز کردن فیلتراسیون جت معکوس
هوای فشرده برای تمیز کردن معکوس جت هوا برای افزایش طول عمر و کاهش زمان خرابی و تمیز نگه داشتن فیلترها استفاده می شود.

سیستم تهویه
هوای فشرده برای اطمینان از عملکرد ایمن سیستمهای تهویه در محیطهای خطرناک معادن استفاده می شود.

استخراج گاز متان
از پمپ های خلا فن و حلقه مایع برای حذف گاز متان از حوضه های زیرزمینی معدن زغال سنگ استفاده کنید.
تهویه
از یک فن جابجایی مثبت برای تهویه لازم برای معدن زغال سنگ استفاده می شود.

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت پمپ وکیوم با ما تماس حاصل نمایید.

مطالعه بیشتر:
۱) نحوه عملکرد وکیوم در صنایع معادن و فلزات؟
۲) نحوه عملکرد وکیوم در صنایع زیست محیطی؟
۳)چگونگی عملکرد  وکیوم در صنعت حمل و نقل؟
۴)نحوه عملکرد پکیج های  وکیوم خشک؟
۵) نحوه عملکرد وکیوم در صنعت برق و الکتریکال؟
۶)کاربرد وکیوم در صنایع خودروسازی؟
۷)کاربرد وکیوم در صنایع نفت و گاز؟
۸)کاربرد وکیوم در صنایع هوا فضا؟
۹)کاربرد وکیوم در صنایع نساجی؟

[/av_textblock]

دیدگاهتان را بنویسید