[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-ngylmt’ admin_preview_bg=”]

روغن وکیوم پمپ چیست؟

روغن وکیوم پمپ

نقش روغن وکیوم در پمپ های وکیوم روغنی عبارت است از خنک کاری و روانکاری قطعات و بلبرینگ ها میباشد. و انتخاب اینکه چه روغن وکیومی را باید استفاده بسیار مهم است.
روغن وکیوم دارای خاصیت هایی مشابه روغن های هیدرولیکی است ولی تفاوت هایی نیز دارد. ازجمله تحمل حرارت بالا و عدم تغییر در وضعیت رنگ و شکل و بوی روغن وکیوم از نشانه های بارز و برجسته روغن وکیوم میباشد.

نکته بسیار مهم دیگر اینکه در زمان استارت اولیه روندگی روغن باید به نحوی باشد که به سرعت درون وکیوم پمپ گردش کرده و قطعات را روغن کاری کند.

شاید با کلمه فیلم روغن تا حدودی آشنایی داشته باشید . در توضیح فیلم روغن باید به این نکته اشاره کنیم که فاصله بین یاتاقان ها وبلبرینگ هاتا بوشن ها و شافت بسیار اندک است این فاصله چیزی حدود سه صدم میلیمتر است.

در زمانی که وکیوم پمپ شروع به کار میکند این فاصله را یک لایه نازک از روغن تشکیل میدهد و نکته اساسی اینجاست که اگر روغن وکیوم مناسبی درون پمپ خلا نباشد تمامی این بیرینگ ها و یاتاقان ها را تحت تاثیر قرار میدهد.

انواع روغن وکیوم

شرکت صنایع وکیوم آسیا به منظور رفاه حال مشتریان عزیز اقدام به  فروش اینترنتی  کرده است.

لینک خرید:

روغن وکیوم بلک گلد

روغن وکیوم روبین ایر

[/av_textblock]