[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-3xh87u’ admin_preview_bg=”]

وکیوم خشک دو محوره یا وکیوم پمپ بوستر (Booster Vacuum) یا روتس وکیوم

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت پمپ وکیوم و تعمیرات بلوئر هوادهی با ما تماس حاصل نمایید.

۶۶۷۹۱۷۷۵-(۲۱)۹۸+
۶۶۷۹۱۷۷۶-(۲۱)۹۸+
موبایل: ۶۶۱۸۶۷۹-(۹۱۰)۹۸+

پمپ های بوستر وکیوم همان Roots Blower هستند با تغییراتی در Seal Ring قادر به ایجاد خلاء تا ۰٫۰۰۱ میلی بار هستند. روتس بلوئرها در حالت عادی در ورودی دارای خلاء ۵۰۰mbar می باشد. با تغییر آب بندی آن میتواند به خلاء ۰٫۰۱ رسید پمپ خشک دو محوره همان اسکرو پمپ ها هستند ، عملکرد این پمپ مثل اسکرو ، کمپرسورها بوده ، در دهانه ورودی می تواند خلاءای تا ۰٫۰۰۱ میلی بار داشته باشد.

بوستر وکیوم ها هیچکدام به تنهایی قادر به ایجاد خلاء نیستند، حتما باید یک پمپ پشتیبان به خروجی آنها لینک شود (Backiny Pump) اول پمپ پشتیبان داخل بوستر را وکیوم کرده تا اختلاف فشار به ΔP=50 میلی بار برسد.

سپس بوستر پمپ شروع به کار میکند. پمپ های بوستر وکیوم بصورت پکیچ پمپ های روغنی ، رینگ آبی و اجکتور تا چندین stage سری شده تا به ظرفیت وخلاء برسیم.
در محفظه تقویت کننده خلاء ، دو پیستون به طور همزمان می چرخند. به لطف مشخصات خاص پیستون های چرخان و ساخت دقیق آنها ، آنها با یکدیگر یا محفظه تماس ندارند. این امر باعث می شود بدون نیاز به هیچ گونه مایعات کارکرد ، یک محیط را پمپ کنید. چرخش همزمان دو پیستون توسط یک جفت چرخ دنده که در انتهای شافت در گیربکس قرار دارد و از محفظه تراکم جدا شده است ، انجام می شود.

تقویت کننده خلاء توسط یک موتور الکتریکی فلنج مستقیم با راندمان IE2 هدایت می شود. خلاء تقویت کننده بدون بای پس مکانیکی (پوما) یا با بای پس مکانیکی (پاندا) کار می کند. بدون بای پس مکانیکی ، باید مراقب بود که حداکثر فشار دیفرانسیل مجاز بین ورودی و خروجی در حین کار پمپ خلاء حفظ شود. در پمپ های ریشه با دریچه بای پس فشار دیفرانسیل بین ورودی و خروجی به طور خودکار محدود می شود

تقویت کننده های مکانیکی خلاء:

تقویت کننده های مکانیکی خلاء ، که به آنها پمپ های خلاء مکانیکی نیز گفته می شود ، در تعداد فزاینده ای از برنامه های کاربردی استفاده می شود که در آن زمان پمپاژ سریع نیاز است و نگرانی های مربوط به مصرف محیط و انرژی ، هرگونه انتخاب پمپ جایگزین را رد می کند.

تقویت کننده های مکانیکی خلاء پمپ های خشکی هستند که اکثر نیازهای ایده آل پمپ خلاء را برآورده می کنند. آنها بر اساس جابجایی مثبت عمل می کنند و برای افزایش عملکرد حلقه آب /حلقه روغن /پره های چرخان /پمپ های پیستونی و خروج کننده های بخار یا آب استفاده می شوند. آنها در ترکیب با هر یک از پمپ های فوق برای غلبه بر محدودیت ها استفاده می شوند.

پمپ های تقویت کننده خلاء ویژگی های بسیار مطلوبی را ارائه می دهند که آنها را مقرون به صرفه ترین و مقرون به صرفه ترین گزینه می کند.

سیستم های سیال TMC بوستر پمپ ها را طراحی و پیکربندی می کند که عملکرد ، خلاء نهایی و سرعت پمپاژ انواع پمپ های زیر را افزایش می دهد:

مزایای:

مشتریان از تقویت کننده های خلاء برای موارد زیر استفاده می کنند:

اصل عملکرد تقویت کننده های مکانیکی خلاء:

تقویت کننده های خلاء پمپ های جابجایی مثبت با دو پروانه شکل هشت شکل هستند که در جهت مخالف داخل بدنه می چرخند. وقتی هر لبه پروانه از ورودی دمنده عبور می کند ، مقداری هوا معادل دقیقاً یک چهارم جابجایی دمنده را به دام می اندازد.

این گیر افتادن چهار بار در هر چرخش رخ می دهد. هوای ورودی به دور کیس به خروجی دمنده منتقل می شود. چرخ دنده های زمانبندی دقیق پروانه ها را در رابطه با یکدیگر قرار می دهند تا فاصله های ریز برای کارایی حجمی بالای پمپ بسیار حیاتی باشد.

پمپ های Classic Roots:

پمپ های Classic Roots مجهز به موتورهای ساده نصب شده روی فلنج یا یکپارچه هستند که مستقیماً با ولتاژ اصلی تغذیه می شوند و با سرعت ثابت کار می کنند. از آنجا که بار موتور با افزایش فشار مکش افزایش می یابد ، این پمپ های ریشه ممکن است فقط زیر فشار خاصی قطع شوند. بنابراین ، این نوع فقط برای چرخه های پمپاژ بسیار طولانی یا برای عملکرد ثابت در فشار پایین مناسب است. برای پمپاژ سریع و چرخه ای ، روشن و خاموش کردن مداوم مرحله Roots عملی نیست. به منظور محافظت قابل اطمینان از پمپ Roots ، همیشه باید یک فشارسنج برای نظارت بر نقطه قطع پمپ مورد نیاز باشد.

چندین اصل برای آب بندی محور محرک در خلا در برابر فشار اتمسفر وجود دارد. با سه سری مختلف WA ، WS و WH Leybold در اینجا راه حل های مناسب برای شرایط مختلف ارائه می دهد.

سری RUVAC WA

مخفف WA مخفف پمپ های ریشه با موتور نصب شده در فلنج است. در پمپ های WA ، محور محرک از طریق درزگیرهای شفت به خارج تغذیه می شود. این امر باعث می شود موتورهای استاندارد ساده و مقرون به صرفه در فلنج نصب شوند. با توجه به این طراحی ، قطار محرک پمپ WA کمی طولانی تر است. با این حال ، معایب اصلی این است که این پمپ ها به طور کامل از نظر حرارتی آب بندی نشده اند. درصورت استفاده از محیط پمپ ، تحت هیچ شرایطی به محیط تخلیه نشود ، باید از پمپ سری WS یا WH استفاده شود. علاوه بر این ، آب بندی شفت با آب بندی حلقه ها و مخزن روغن نشان دهنده هزینه نگهداری اضافی است.

سری RUVAC WS

مخفف WS مخفف پمپ های ریشه با موتور کنسرو شده است. در پمپ های WS ،روتور موتور و استاتور توسط یک کارتریج دیواره نازک از هم جدا می شوند. بنابراین ، آب بندی کاملاً هرمتیک تضمین شده و پمپاژ محیط های تهاجمی یا سمی امکان پذیر است. موتورهای سری WS به دو صورت آب خنک و هوا خنک در دسترس هستند. در مقایسه با سری WA ، حلقه های مهر و موم شافت حذف شده است ، و نگهداری پمپ WS را آسان تر می کند.

سری RUVAC WH

مخفف WH مخفف پمپ های ریشه با موتور مهر و موم شده است. مانند پمپ های سری WS ، پمپ های WH هوا بسته هستند و برای پمپاژ گازهای سمی مناسب هستند ، که نباید به محیط تخلیه شوند. برخلاف پمپ های موتور کنسرو شده ، پمپ های WH دارای یک محفظه پلاستیکی از کل استاتور موتور هستند که آن را از روتور موتور در حال حرکت در خلا جدا می کند. با حذف قوطی فلزی و استفاده از شکاف های کوچکتر ، این فناوری به کارایی بالاتری دست می یابد. پمپ های سری WH از خنک کننده یکپارچه با آب برخوردارند و از کارآیی بالایی برخوردارند.

پمپ های ریشه با مبدل فرکانس

یک راه حل زیبا و بسیار کارآمد برای محافظت از پمپ های Roots در برابر اضافه بار ، استفاده از مبدل های فرکانس است. این مبدلها سرعت موتور پمپ را با بار تطبیق می دهند و عملکرد ایمن را در تمام محدوده های کاری فعال می کنند. در فشار بالا ، پمپ آهسته تر می چرخد ​​و تا رسیدن به حداکثر سرعت به فشارهای کمتر شتاب می گیرد. علاوه بر این ، تمام پمپ های Leybold Roots با استفاده از کنترل کننده های فرکانس نیز می توانند با سرعت بیشتری نسبت به نسخه Direct-Online مربوطه کار کنند. این امر باعث افزایش قابل توجه سرعت پمپاژ قابل دستیابی در منطقه تحت فشار پایین می شود. پمپ های Leybold Roots با مبدل های فرکانس یکپارچه در دسترس هستند و همچنین می توانند با مبدل های خارجی کار کنند.

پمپ های ریشه با خط بای پس

راه دیگر برای حفظ اختلاف فشار در پمپ Roots زیر مقدار بحرانی Δpmax این است که مقداری از گاز پمپ شده را به منطقه مکش پمپ ریشه برگردانید. این کار با استفاده از یک خط داخلی که اصطلاحاً به آن بای پس گفته می شود ، توسط یک سوپاپ دیفرانسیل فشار کنترل می شود. جریان برگشتی باعث کاهش جریان گاز موثر و در نتیجه اختلاف فشار در پمپ می شود. بنابراین ، پمپ ریشه را می توان در فشار اتمسفر روشن کرد و نظارت بر فشار ورودی نیز ضروری نیست. مزیت خط بای پس نسبت به مبدل های فرکانسی ، واکنش سریع سوپاپ ها و توانایی حفظ سرعت چرخش پمپ است.

در چرخه های پمپاژ بسیار کوتاه ، پمپ با خط بای پس می تواند به یک مزیت سرعت تعیین کننده برسد. به هر حال ، در شرایط خاص ، ترکیب مبدل فرکانس و خط بای پس نیز ممکن است برای بهینه سازی عملکرد پمپ مناسب باشد. انواع پمپ با خط بایپس یکپارچه برای هر یک از سری های WA ، WS و WH موجود است. این پمپ ها با اختصارات WAU ، WSU یا WHU مشخص می شوند.

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت پمپ وکیوم با ما تماس حاصل نمایید.

مطالعه بیشتر:
۱)ویژگی های پمپ وکیوم روغنی یک مرحله ای ؟
۲)ویژگی های پمپ وکیوم روغنی دو مرحله ای ؟
۳) کاربرد وکیوم در صنایع شیمیایی؟
۴)ویژگی های پمپ وکیوم روغنی؟
۵) نحوه عملکرد وکیوم پمپ خشک؟
۶) نحوه عملکرد وکیوم پمپ آبی دو مرحله ای؟
۷) نحوه تعمیرات تخصصی پمپ وکیوم؟
۸) ویژگی های پمپ دیافراگمی؟
۹)ویژگی های پمپ پیستونی؟
۱۰) ویژگی های پمپ اسکرو؟
۱۱) ویژگی های پمپ اسکرول؟
۱۲) ویژگی های پمپ ساید چنل؟
 صنایع وکیوم آسیا

[/av_textblock]

[av_layout_row border=” min_height=’0′ color=’main_color’ mobile=’av-flex-cells’ id=” av_uid=’av-3o4c4q’]
[av_cell_one_fifth vertical_align=’top’ padding=’20px’ padding_sync=’true’ background_color=” src=” attachment=” attachment_size=” background_attachment=’scroll’ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ av_uid=’av-3ip87m’]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-3e1wai’]

بوستر وکیوم
بوستر وکیوم

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-38fjki’]

بوستر وکیوم
بوستر وکیوم

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-b664q’]

بوستر وکیوم
بوستر وکیوم

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-2xp4ay’]

بوستر وکیوم
بوستر وکیوم

[/av_textblock]

[/av_cell_one_fifth][av_cell_one_fifth vertical_align=’top’ padding=’20px’ padding_sync=’true’ background_color=” src=” attachment=” attachment_size=” background_attachment=’scroll’ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ av_uid=’av-2rraru’]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-2lya2y’]

بوستر وکیوم
بوستر وکیوم

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-2f5w8q’]

بوستر وکیوم
بوستر وکیوم

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-29k6o2′]

بوستر وکیوم
بوستر وکیوم

[/av_textblock]

[/av_cell_one_fifth][av_cell_one_fifth vertical_align=’top’ padding=’20px’ padding_sync=’true’ background_color=” src=” attachment=” attachment_size=” background_attachment=’scroll’ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ av_uid=’av-2051ka’]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-1wgml6′]

بوستر وکیوم
بوستر وکیوم

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-1r27cy’]

بوستر وکیوم
بوستر وکیوم

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-1ma456′]

بوستر وکیوم
بوستر وکیوم

[/av_textblock]

[/av_cell_one_fifth][av_cell_one_fifth vertical_align=’top’ padding=’20px’ padding_sync=’true’ background_color=” src=” attachment=” attachment_size=” background_attachment=’scroll’ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ av_uid=’av-1eo036′]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-16qw76′]

بوستر وکیوم
بوستر وکیوم

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-11s5sa’]

بوستر وکیوم
بوستر وکیوم

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-ue662′]

بوستر وکیوم
بوستر وکیوم

[/av_textblock]

[/av_cell_one_fifth][av_cell_one_fifth vertical_align=’top’ padding=’20px’ padding_sync=’true’ background_color=” src=” attachment=” attachment_size=” background_attachment=’scroll’ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ av_uid=’av-socuy’]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-l6gt6′]

بوستر وکیوم
بوستر وکیوم

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-henx6′]

بوستر وکیوم
بوستر وکیوم

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-8y8te’]

بوستر وکیوم
بوستر وکیوم

[/av_textblock]

[/av_cell_one_fifth]
[/av_layout_row]

دیدگاهتان را بنویسید