[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-3vatom’ admin_preview_bg=”]

پمپ وکیوم دیافراگمی (DIAPHRAGM VACUUM PUMPS)

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت پمپ وکیوم و تعمیرات بلوئر هوادهی با ما تماس حاصل نمایید.

۶۶۷۹۱۷۷۵-(۲۱)۹۸+
۶۶۷۹۱۷۷۶-(۲۱)۹۸+
موبایل: ۶۶۱۸۶۷۹-(۹۱۰)۹۸+

پمپ های وکیوم (خلاء) دیافراگمی جزء پمپ های جابجایی مثبت خشک بوده و دارای مکانیسم ساده ای هستند.

محرک اصلی در پمپ وکیوم دیافراگمی:

میل لنگ و شاتون بوده که باعث حرکت صفحه دیافراگم در داخل فضای بین سیلندر و سر سیلندربه سمت بالا و پایین شده ودر نتیجه هوا از یک دریچه وارد محفظه شده و از دریچه دیگر خارج می شود.
 محفظه بین سر سیلندر و صفحه دیافراگم مثل یک چمبر وکیوم (مخزن خلاء) عمل کرده یعنی فشار در آن ناحیه پایین می آید.
بر روی دریچه های ورودی و خروجی پمپ دیافراگمی قطعه ای بنام سوپاپ  نصب شده تا بتواند فشار محفظه وکیوم را در محدوده مشخصی نگه دارد.
جنس صفحه دیافراگم از مواد الاستومری بوده تا بتوان حالت

ارتجاعی (کشسانی) داشته باشد. پمپ های دیافراگمی در ظرفیت دهم مترمکعب تا حدود بیست متر مکعب ساخته می شوند.
در پمپ های وکیوم دیافراگمی تک مرحله ای فشار به ۷۰ میلی بار و در پمپ های چند طبقه فشار می تواند تا ۰٫۵ میلی بار هم برسد.
فناوری خلاء ایده آل برای بسیاری از کاربردها در آزمایشگاه و صنعت است. از مزایای مهم می توان به عملکرد بدون روغن و نجوا ، نیاز به تعمیر و نگهداری کم و عمر مفید طولانی اشاره کرد. VACUUBRAND پمپ های دیافراگمی را با طراحی آلومینیومی برای محیط های غیر خورنده ، در طرح شیمیایی سازش ناپذیر یا با تأیید ATEX برای مناطق انفجاری ارائه می دهد. برای اطمینان از بالاترین قابلیت اطمینان و دوام ممکن ، فناوری دیافراگم و مواد مورد استفاده مهندسی شده و برای مقاومت در برابر برنامه های کاربردی انتخاب شده اند.

پمپ های دیافراگمی:

کاملاً بدون روغن کار می کنند و هیچگونه اجزای کشویی در مسیر گاز ندارند. در حالت عادی ، آنها کاملاً عاری از سایش هستند. از آلودگی فرآیند خلاء به دلیل تولید ذرات ، که اغلب در مورد پمپ های اسکرول مشاهده می شود ، تا حد زیادی اجتناب می شود.
پمپ های دیافراگمی – همچنین به عنوان پمپ های غشایی شناخته می شوند – پمپ های جابجایی مثبت هستند که در محدوده خلاء ۰٫۵ تا ۱۰۰۰ مگابایت استفاده می شوند. غشایی (لاستیکی ، Viton ® یا Teflon®) در بدن پمپ به سمت بالا و پایین حرکت می کند و گاز را از ورودی فشرده و خارج می کند. شیرهای ورودی و خروجی با اختلاف فشار فعال می شوند.
پمپ های خلاء دیافراگمی نشان دهنده جایگزینی اکولوژیکی برای پمپ های جت آب در استفاده آزمایشگاهی است. پمپ ها از فرآیند فشرده سازی خشک استفاده می کنند تا از هدر رفتن ، آب یا روغن جلوگیری شود. با یک محفظه پمپ واحد (“سر پمپ”) فشارهای نهایی ۵۰ mbar به دست می آید. این فشار نهایی به دلیل باقی ماندن حجم مرده بین سر پمپ و دیافراگم محدود است. دو سر پمپ به صورت سری می تواند به ۳ مگابایت و سه سر به صورت سری حتی به ۰٫۵ مگابایت برسد. به منظور منطقی سازی تولید ، بسیاری از تولیدکنندگان محفظه پمپ و دیافراگم هایی با اندازه یکسان را در مقدار زیاد تولید می کنند. این دستگاه به صورت سری برای فشار نهایی پایین تر یا موازی برای سرعت پمپاژ بالاتر مونتاژ می شود. غشاهای تفلون® در برابر حلالها مقاوم هستند ، بنابراین در فرایندهای شیمیایی مناسب هستند.

سرعت پمپاژ از ۰٫۱ تا ۵ متر مربع در ساعت در بازار موجود است. سپس سرعت پمپاژ بالاتر توسط اسکرول پمپ ها پوشش داده می شود. برخی از پمپ ها را می توان با موتورهای ۲۴V-DC کار کرد و آنها را قادر می سازد تا در سازهای متحرک گنجانده شوند. برخی از آنها دارای موتورهای متغیر برای کاهش سرعت پمپاژ (و سر و صدا) در صورت عدم نیاز و افزایش فاصله سرویس هستند.

موارد کاربردی:

نسخه های مقاوم به مواد شیمیایی به طور گسترده ای در آزمایشگاه های شیمیایی استفاده می شود. به عنوان مثال می توان به اواپراتورهای دوار ، فیلتراسیون و استخراج فاز جامد اشاره کرد. پمپ های استاندارد از فرایندهای دارویی یا دارویی ، خشک کردن و خشک کردن با یخ ، خشک کردن ژل ، بالشتک های خلاء و تشک های خلاء یا اجاق های کوچک خلاء استفاده می شود.

نگهداری:

امروزه بیشتر پمپ های خلاء دیافراگمی بیشتر از ۱۰،۰۰۰ ساعت فاصله نگهداری دارند. قطعاتی که می پوشند غشاها ، صفحات سوپاپ و واشرها هستند. در بیشتر موارد کاربر فشار نهایی ضعیفی را به دلیل نشت یا پارگی غشاها یا دریچه ها مشاهده می کند. کیت های یدکی ساده و کم هزینه در دسترس هستند و تعمیر و نگهداری توسط خود کاربر انجام می شود.

هیچ مهارت یا ابزار خاصی مورد نیاز نیست – کافی است کتابچه های راهنما را ببینید و فیلم ها را در وب مشاهده کنید.برای رضایت طولانی مدت از این پمپ ها ، از پمپاژ گرد و غبار و مایعات خودداری کنید. در این صورت پمپ باید باز و تمیز شود. اگر مایع وارد پمپ شده است ، باید آن را به طرفی بچرخانید که مایع بتواند از طریق اگزوز خارج شود.

خلاصه:

پمپ های دیافراگمی در آزمایشگاه هایی که سرعت پمپاژ کوچکتر و فشارهای نهایی بیش از چند مگابایت کافی است ، به اسب کار تبدیل شده اند. آنها جایگزین پمپ های جت آب آلاینده آب شده اند. آنها همچنین امروزه در بسیاری از سیستم های خلاء بالا به عنوان پمپ های پشتیبان خشک کوچک یافت می شوند. با طراحی پیشرفته در ساختار غشایی امروزه ، عملیات بدون مشکل برای بیش از ۱۰،۰۰۰ ساعت امکان پذیر است و به دنبال آن خدمات آسان انجام می شود.
پمپ دیافراگمی Pfeiffer Vacuum از نظر جمع و جور بودن برای ادغام در سیستم های تحلیلی کوچک و ایستگاه های توربومپمپ ایده آل است. با سرعت پمپاژ ۰٫۲۵ متر مکعب در ساعت ، می توانید از بین طیف گسترده ای از پمپ ها انتخاب کنید. قوی ترین این پمپ های خلاء سرعت پمپاژ حداکثر را مدیریت می کند. ۴٫۳ متر مکعب در ساعت مزایای پمپ دیافراگمی Pfeiffer Vacuum بی شمار است ، کارایی و قابلیت اطمینان آن منحصر به فرد است.

مزایای مشتری:

برنامه های کاربردی:

پمپ دیافراگمی برای خلاء خشک و تمیز:

عمر طولانی پمپ دیافراگمی ، با این حال ، تنها یکی از مزایای بسیاری است. پمپ ها کاملاً بدون روغن کار می کنند. از این طریق ، آنها برای همه انواع کارهایی که در آنها به خلاء تمیز و خشک نیاز است ایده آل هستند. پمپاژ آلاینده گازها در آزمایشگاه ها ، تجزیه و تحلیل و صنایع شیمیایی تنها یک حوزه کاربرد را نشان می دهد. این پمپ خلاء همچنین برای تشخیص نشت یا برای تحقیق و توسعه استفاده می شود.

در مکانهای حساس ، پمپ دیافراگمی نه تنها کار خود را با اطمینان انجام می دهد ، بلکه با حداقل ارتعاش و سر و صدا انجام می شود. این پمپ خلاء بعنوان یک پمپ پشتیبان برای توربوپمپهای خلاء Pfeiffer Vacuum است.پمپ خلاء می تواند در سراسر جهان مورد استفاده قرار گیرد.

طول عمر زیاد دیافراگم این پمپ خلاء را بسیار جالب می کند. مزایای دیگر شامل فناوری بالغ ، ایجاد خلاء بدون روغن و کاملاً خشک همراه با ایمنی بالای کارکردن پمپ است. علاوه بر این ، تعمیر و نگهداری بدون عارضه پمپ دیافراگمی نیز وجود دارد. هر دو دیافراگم و دریچه ها را می توان به راحتی تعویض کرد – کار پیچیده ای لازم نیست. استفاده جهانی از پمپ ها از طریق موتورهای دو ولتاژ یا درایو DC تضمین می شود.

لوازم جانبی جامع:

صنایع وکیوم آسیا علاوه بر این لوازم جانبی جامعی برای پمپ های دیافراگمی ارائه می دهد. زیرا سفارشات ویژه مستلزم استفاده از قطعات یا اجزای اضافی است. سیم های برق ویژه نیز به همراه اتصالات شیلنگ ، نازل های گاز شستشو یا جعبه های رله متعلق به انتخاب است. ایجاد خلاء موفق کار سختی است. با صنایع وکیوم آسیا ، شما شریک ایده آلی را در کنار خود دارید.

از مزایای پمپ وکیوم(خلاء) دیافراگمی:

موارد مصرف وکیوم دیافراگمی:

سوالات متداول:

هنگام اتصال پمپ دیافراگم به چه نکاتی باید توجه کرد؟

عناصر اتصال مناسب و اتصالی که تا حد ممکن عاری از نشت باشد برای دستیابی به مشخصات نشان داده شده پمپ مهم است. از شیلنگ خلاء مناسب استفاده کنید که ثبات کافی را داشته باشد و متخلخل نشود. شلنگ باید تا حد امکان کوتاه باشد و حداکثر سطح مقطع ممکن را داشته باشد. انتخاب عناصر اتصال بستگی به مدل پمپ شما و اتصال خلاء برنامه دارد. خوشحال می شویم در این زمینه به شما مشاوره دهیم.

وظیفه بالاست گازی چیست؟

تراکم داخل پمپ عملکرد و عملکرد آن را مختل کرده و در نهایت می تواند منجر به آسیب شود. این مشکل هم بر دیافراگم و هم بر روی پمپ های پره دوار تأثیر می گذارد. بنابراین بسیاری از پمپ ها دارای چیزی هستند که به آن بالاست گاز گفته می شود ، که مقدار کمی هوا یا گاز بی اثر را از طریق یک سوپاپ به پمپ وارد می کند. این امر تراکم گازهای داخل پمپ را به حداقل می رساند و اطمینان می یابد که قطرات ایجاد شده به سمت خروجی رانده می شوند. برای بسیاری از کاربردهای شیمی ، این عملکرد برای حفظ مشخصات عملکرد و همچنین حفاظت از پمپ ضروری است.

آیا پمپ دیافراگم قبل از کار نیاز به گرم شدن دارد؟

خیر ، یک پمپ دیافراگمی به هیچ مرحله گرم شدن نیاز ندارد. با این حال ، برای تمیز کردن خود ، پمپ باید ۱۵-۳۰ دقیقه با شیر بالاست گاز باز و/یا ورودی باز بماند. در نتیجه هرگونه میعانات برداشته می شود.

هر چند وقت یکبار قطعاتی که دچار سایش می شوند نیاز به تعویض دارند؟

ما پمپ های دیافراگمی خود را تحت آزمایش های عملکرد چند ساله قرار داده ایم و عمر معمولی دیافراگم را ۱۵۰۰۰ ساعت کار تعیین کرده ایم. قطعات در معرض سایش باید پس از این مدت زمان یا حداکثر تا زمانی که مقادیر خلاء کاهش می یابد ، تعویض شوند. با کنترل VARIO ، سرعت موتور بر اساس نیاز تنظیم می شود. در نتیجه ، فواصل تعمیر و نگهداری را می توان حتی بیشتر افزایش داد.

پمپ دیافراگمی دیگر به خلاء نهایی نمی رسد. چه می توان انجام داد؟

شیلنگ ها و اتصالات را از نظر نشتی بررسی کنید. دلیل دیگر ممکن است تشکیل میعانات در محفظه پمپ باشد. بنابراین استفاده از بالاست گاز هنگام کار با محیط متراکم و اجازه کار پمپ به مدت ۱۵-۳۰ دقیقه پس از کار بسیار مهم است. کاهش مقادیر خلاء نیز ممکن است نشان دهنده این باشد که قطعات در معرض سایش باید تغییر کنند. اگر این مشکل را حل نکرد ، با بخش خدمات ما تماس بگیرید. خوشحال می شویم به شما کمک کنیم!

پمپ دیافراگم فشار را بیش از حد کاهش می دهد. چه می توانم بکنم؟

شیر مکش خطی را بررسی کنید. مهر و موم ممکن است کثیف یا فرسوده باشد. اگر مشکل برطرف نشد ، با بخش خدمات ما تماس بگیرید. خوشحال می شویم به شما کمک کنیم!

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت پمپ وکیوم با ما تماس حاصل نمایید.

مطالعه بیشتر:
۱)ویژگی های پمپ وکیوم روغنی یک مرحله ای ؟
۲)ویژگی های پمپ وکیوم روغنی دو مرحله ای ؟
۳) تعمیر و راه اندازی وکیوم پمپ؟
۴)ویژگی های پمپ وکیوم روغنی؟
۵) نحوه عملکرد وکیوم پمپ خشک؟
۶) نحوه عملکرد وکیوم پمپ آبی دو مرحله ای؟
۷) نحوه تعمیرات تخصصی پمپ وکیوم؟
۸) ویژگی های پمپ خشک روتاری؟
۹)ویژگی های پمپ پیستونی؟
۱۰) ویژگی های پمپ اسکرو؟
۱۱) ویژگی های پمپ اسکرول؟
۱۲) ویژگی های پمپ ساید چنل؟
 صنایع وکیوم آسیا

[/av_textblock]

[av_two_fifth first min_height=” vertical_alignment=” space=” row_boxshadow=” row_boxshadow_color=” row_boxshadow_width=’10’ custom_margin=” margin=’0px’ mobile_breaking=” border=” border_color=” radius=’0px’ padding=’0px’ column_boxshadow=” column_boxshadow_color=” column_boxshadow_width=’10’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ highlight=” highlight_size=” animation=” link=” linktarget=” link_hover=” title_attr=” alt_attr=” mobile_display=” id=” custom_class=” aria_label=” av_uid=’av-b3t92′]

[av_video src=’https://www.vacuumpumps.ir/wp-content/uploads/2021/12/How-To-Rebuild-WPG-Diaphragm-DC-Vacuum-Pump-66135_1.mp4′ mobile_image=” attachment=” attachment_size=” format=’16-9′ width=’16’ height=’9′ conditional_play=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kxkh0ult’]

[/av_two_fifth][av_layout_row border=” min_height=’0′ color=’main_color’ mobile=’av-flex-cells’ id=” av_uid=’av-3qm55i’]
[av_cell_one_fifth vertical_align=’top’ padding=’20px’ padding_sync=’true’ background_color=” src=” attachment=” attachment_size=” background_attachment=’scroll’ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ av_uid=’av-3io8pq’]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-3gnjfi’]

پمپ وکیوم دیافراگمی
پمپ وکیوم دیافراگمی

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-bqyl2′]

پمپ وکیوم دیافراگمی
پمپ وکیوم دیافراگمی

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-34iviu’]

پمپ وکیوم دیافراگمی
پمپ وکیوم دیافراگمی

[/av_textblock]

[/av_cell_one_fifth][av_cell_one_fifth vertical_align=’top’ padding=’20px’ padding_sync=’true’ background_color=” src=” attachment=” attachment_size=” background_attachment=’scroll’ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ av_uid=’av-2ujh92′]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-2qfyam’]

پمپ وکیوم دیافراگمی
پمپ وکیوم دیافراگمی

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-2kal5q’]

پمپ وکیوم دیافراگمی
پمپ وکیوم دیافراگمی

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-2fwjce’]

پمپ وکیوم دیافراگمی
پمپ وکیوم دیافراگمی

[/av_textblock]

[/av_cell_one_fifth][av_cell_one_fifth vertical_align=’top’ padding=’20px’ padding_sync=’true’ background_color=” src=” attachment=” attachment_size=” background_attachment=’scroll’ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ av_uid=’av-26elxi’]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-7lf3i’]

پمپ وکیوم دیافراگمی
پمپ وکیوم دیافراگمی

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-1wbkhi’]

پمپ وکیوم دیافراگمی
پمپ وکیوم دیافراگمی

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-1pezeu’]

پمپ وکیوم دیافراگمی
پمپ وکیوم دیافراگمی

[/av_textblock]

[/av_cell_one_fifth][av_cell_one_fifth vertical_align=’top’ padding=’20px’ padding_sync=’true’ background_color=” src=” attachment=” attachment_size=” background_attachment=’scroll’ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ av_uid=’av-1nd8bi’]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-1hjixq’]

پمپ وکیوم دیافراگمی
پمپ وکیوم دیافراگمی

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-1a07ym’]

پمپ وکیوم دیافراگمی
پمپ وکیوم دیافراگمی

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-15b8mm’]

پمپ وکیوم دیافراگمی
پمپ وکیوم دیافراگمی

[/av_textblock]

[/av_cell_one_fifth][av_cell_one_fifth vertical_align=’top’ padding=’20px’ padding_sync=’true’ background_color=” src=” attachment=” attachment_size=” background_attachment=’scroll’ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ av_uid=’av-wio0u’]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-s5a4m’]

پمپ وکیوم دیافراگمی
پمپ وکیوم دیافراگمی

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-l2sv2′]

پمپ وکیوم دیافراگمی
پمپ وکیوم دیافراگمی

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-cto3q’]

پمپ وکیوم دیافراگمی
پمپ وکیوم دیافراگمی

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-770ku’]

پمپ وکیوم دیافراگمی
پمپ وکیوم دیافراگمی

[/av_textblock]

[/av_cell_one_fifth]
[/av_layout_row]