[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-bn1u9′ admin_preview_bg=”]

کاربرد پمپ وکیوم در صنایع غذایی و دارویی:

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت وکیوم و تعمیرات بلوئر هوادهی با ما تماس حاصل نمایید.

۶۶۷۹۱۷۷۵-(۲۱)۹۸+
۶۶۷۹۱۷۷۶-(۲۱)۹۸+
موبایل: ۶۶۱۸۶۷۹-(۹۱۰)۹۸+

عملکرد وکیوم ها در صنایع مختلف بسیار متنوع است نمونه ای از آن در صنعت غذا و دارو می توان بیان نمود که:

حداکثر مقاومت در برابر فشار ، پایداری حرارتی و شیمیایی بالا و همچنین حفاظت در برابر خوردگی عالی با روغن پمپ خلاء صنایع وکیوم آسیا پمپ های خلاء در بسیاری از مناطق صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند و عامل مهمی برای فرآیندهای تولید هستند. صنعت الکترونیک و نیمه هادی ، صنایع غذایی و آشامیدنی و همچنین صنایع شیمیایی و نفتی تنها چند حوزه هستند که پمپ های خلاء عنصر اساسی در فرایند تولید هستند.

محدوده محصولات صنایع وکیوم آسیا شامل روغن های با کارایی بالا برای همه انواع پمپ های خلاء است:

استفاده از پمپ های خلاء در صنعت داروسازی:

پمپ های خلاء از جمله مشهورترین تجهیزات مورد استفاده در صنعت داروسازی و بیو دارو هستند. آنها از مقیاس آزمایشی تا مقیاس صنعتی در همه بخشها استفاده می شوند: از تولیدکنندگان واسطه گرفته تا مواد تشکیل دهنده فعال

پمپ خلاء مناسب برای پردازش و بسته بندی مواد غذایی :

کاربرد و شرایط موجود در مرکز پردازش مواد غذایی شما همیشه نوع پمپ خلاء را که باید استفاده شود تعیین می کند. هنگام انتخاب پمپ ، محیط ، حجم و فشار تحویل ، دما ، فشار بخار و بهداشت را در نظر بگیرید. صرف وقت برای ارزیابی همه این معیارها در ابتدا ، زمان خرابی و هزینه های نگهداری را کاهش می دهد و خطرات ایمنی و سلامتی را به حداقل می رساند.

این که آیا برای فرآیند بسته بندی خلاء ، استخراج شیره افرا یا در حال انجماد یا مخلوط کردن محصول نیاز به پمپ دارید ، این نمودار محلول خلاء مفید ، گزینه های شما را محدود کرده و چندین مثال کاربردی را برای کمک به روند انتخاب شما ارائه می دهد.

پمپ پره دوار صنایع وکیوم آسیا به طور خاص برای صنایع پردازش و بسته بندی مواد غذایی پیکربندی شده است. به عنوان بخشی از تبلیغات فعلی ، صنایع وکیوم آسیا دارای چهار سال مصرف مواد خارق العاده است که در قیمت خرید گنجانده شده است. این شامل روغن ، فیلترهای روغن و فیلترهای مه برای حفظ پمپ بدون دردسر برای چهار سال است. تصور کنید مجبور نیستید آخرین باری را که برای پمپ پره دوار خود سفارش داده اید ، به خاطر بیاورید زیرا هنگام سفارش آن ، یک منبع چهار ساله دریافت کردید.

کاربرد پمپ خلاء در صنایع غذایی:

یکی از رایج ترین عملیات در صنایع غذایی استفاده از سیستم پمپ خلاء برای انتقال یک مایع یا جامد از یک مکان یا مرحله پردازش به مکان دیگر است. قسمت اصلی حمل و نقل پمپ سیستم خط لوله و پمپ خلاء است. نوع پمپ خلاء بسیار متفاوت است و اصل یکسان نیست. انتخاب باید بر اساس ویژگی های مواد حمل و نقل باشد.

بیشترین استفاده پمپ دنده ای است ، صرف نظر از نوع پمپ خلاء ، زیرا روتور در محفظه پمپ می چرخد ​​و در نتیجه اختلاف فشار ایجاد می شود ، غذا را به داخل محفظه پمپ می مکند و دائما آن را بیرون می دهند. بدیهی است که یک محفظه کار بسته باید بین چرخ دنده پمپ و محفظه پمپ ایجاد شود. اگرچه این پمپ ها برای انتقال مایعات و دوغاب ها نیز استفاده می شوند و گاهی اوقات می توانند قطعات کوچکی از مواد را نیز منتقل کنند ، اما امکان خرد شدن مواد وجود دارد.
پمپ های مارپیچی تک ممکن است دستگاه های ایده آل برای انتقال مواد فله باشند اما خرد نشوند. این نوع پمپ را پمپ سوراخ پیشران نیز می نامند که می تواند یک فضای مارپیچی پیوسته بین روتور مارپیچی و دیواره بیرونی ایجاد کند. هنگامی که روتور می چرخد ​​، می توان با استفاده از شیب مارپیچ غذا را به همان اندازه فشار داد. بنابراین ، هیچ غذایی مانند ذرت ، انگور یا حتی میگو از بین نمی رود.

صرف نظر از نوع پمپ خلاء ، باید توجه داشت که باید به راحتی جدا شده و کاملاً تمیز شود. امروزه پمپ های بهداشتی فولاد ضد زنگ به راحتی در چند دقیقه با ابزارهای ساده جدا می شوند.

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت پمپ وکیوم با ما تماس حاصل نمایید.

مطالعه بیشتر:
۱) نحوه عملکرد وکیوم در صنایع معادن و فلزات؟
۲) نحوه عملکرد وکیوم در صنایع زیست محیطی؟
۳)چگونگی عملکرد  وکیوم در صنعت حمل و نقل؟
۴)نحوه عملکرد پکیج های  وکیوم خشک؟
۵) نحوه عملکرد وکیوم در صنعت پلیمر و اکسترودر؟
۶)کاربرد وکیوم در صنایع خودروسازی؟
۷)کاربرد وکیوم در صنایع نفت و گاز؟
۸)کاربرد وکیوم در صنایع چوب و کاغذ؟
۹)کاربرد وکیوم در صنایع نساجی؟
 صنایع وکیوم آسیا

[/av_textblock]

دیدگاهتان را بنویسید