[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-2yervd’ admin_preview_bg=”]

 کمپرسور گازی رینگ آبی 

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت پمپ وکیوم و وکیوم آبی کمپرسور گازی با ما تماس حاصل نمایید.

۶۶۷۹۱۷۷۵-(۲۱)۹۸+
۶۶۷۹۱۷۷۶-(۲۱)۹۸+
موبایل: ۶۶۱۸۶۷۹-(۹۱۰)۹۸+

کمپرسور رینگ مایع چیست؟

کمپرسور حلقه مایع یک دستگاه جابجایی مثبت چرخان است که بسیار شبیه به یک کمپرسور پره دوار است. تفاوت آن با داشتن پره هایی است که بخشی جدایی ناپذیر از روتور هستند که یک حلقه دوار مایع را برای ایجاد مهر و موم محفظه فشرده سازی ایجاد می کنند.

کمپرسورهای رینگ مایع برای چه مواردی استفاده می شوند؟

کمپرسور حلقه پیستون یک ابزار ویژه است که مخصوص فشرده سازی حلقه های پیستون در هنگام نصب مجدد پیستون طراحی شده است. این امر با بازکردن کمپرسور حلقه پیستون به اندازه کافی انجام می شود تا پیستون به داخل دهانه سر بخورد.

کمپرسور رینگ مایع چگونه کار می کند؟

در این حالت یک مایع ، معمولاً آب ، وارد کمپرسور می شود. با نیروی گریز از مرکز از روتور ، یک حلقه مایع استوانه ای متحرک در برابر دیواره داخلی بدنه تشکیل می شود. این حلقه چندین مهر و موم ایجاد می کند و فضای بین پره های پروانه را پر می کند.

عملکرد و قابلیت اطمینان:

کمپرسورهای حلقه مایع دارای بیشترین محدوده عملکرد در سراسر جهان هستند. کمپرسورهای ما فشارهای تخلیه تا ۲۰۰ PSIG (15 بار abs) را با ظرفیت مکش ۸۸۰۰ CFM (1500 متر مربع در ساعت) یا ۹۴۰۰ CFM (16000 متر مربع در ساعت) کار می کنند. بنابراین ، بسته به دستگاه و کاربرد ، گاز را تا ۳۰ PSIG (2 بار abs) فشرده می کنیم.

مزایای کمپرسورهای رینگ مایع:

کمپرسورهای حلقه مایع NASH نیاز به حداقل مراقبت و نگهداری کم دارند. کمپرسورهای ما با استفاده از ظرفیتهای بیشتر و انرژی کمتر ، توان و هزینه های عملیاتی را کاهش می دهند و ویژگی ها و مزایای زیر را ارائه می دهند:

کمپرسورهای رینگ مایع با فشار کم:

(حداکثر ۳۰ PSIG یا ۲ نوار )

کمپرسورهای حلقوی مایع با فشار پایین عملکرد قابل اطمینان و اثبات شده ای را برای تصفیه فاضلاب ، فشرده سازی گاز هضم کننده ، هوادهی و بسیاری از کاربردها و صنایع دیگر ارائه می دهند. نش با فشار تخلیه تا ۳۰ PSIG (2 بار abs) ، کمپرسورهای کارآمد و کم فشار را ارائه می دهد که نیاز به تعمیر و نگهداری کم دارند. هنگامی که آب با گاز فرآیند سازگار نباشد ، می توان از مایعات مهر و موم جایگزین استفاده کرد.
کمپرسورهای حلقوی مایع با فشار پایین ما از فولاد ضد زنگ ، آهن شکل پذیر و سایر مواد اختیاری موجود است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کمپرسورهای حلقه مایع فشار کم ، روی پیوند کلیک کنید.

کمپرسورهای رینگ مایع با فشار متوسط:

(حداکثر ۷۵ PSIG یا ۶ نوار)

کمپرسورهای حلقوی مایع با فشار متوسط ​​عملکرد قابل اطمینان و اثبات شده ای را برای کاربردهای فرآیندی سخت مانند بازیابی و فشرده سازی هیدروکربنها و فشرده سازی هیدروژن ، کلر و سایر گازهای فرایند ارائه می دهند.

نش با فشار تخلیه تا ۷۵ PSIG (6 بار abs) ، کمپرسورهای کارآمد و فشار متوسط ​​را با نیازهای نگهداری کم ارائه می دهد. هنگامی که آب با گاز فرآیند سازگار نباشد ، می توان از مایعات مهر و موم جایگزین استفاده کرد.

کمپرسورهای حلقه مایع فشار متوسط ​​ما از فولاد ضد زنگ ، آهن شکل پذیر و سایر مواد اختیاری موجود است.

کمپرسورهای رینگ مایع فشار قوی:

(بیش از ۷۵ PSIG یا ۶ نوار)

کمپرسورهای حلقوی مایع فشار قوی عملکرد قابل اطمینان و اثبات شده ای را برای گازهای سمی ، منفجره و خورنده در کاربردهای نفت و گاز ، پتروشیمی و شیمیایی از جمله بازیابی گازهای شعله ور و بازیابی مونومر وینیل کلراید (VCM) ارائه می دهند.

نش با فشار تخلیه بیش از ۷۵ PSIG (6 بار abs) ، کمپرسورهای قوی و فشار قوی را با نیازهای نگهداری کم ارائه می دهد. هنگامی که آب با گاز فرآیند سازگار نباشد ، می توان از مایعات مهر و موم جایگزین استفاده کرد.

برنامه های کمپرسور رینگ مایع:

کمپرسورهای حلقه مایع محلول ترجیحی هستند و برای فرآیندهای سخت و سخت یا هر نوع گاز مرطوب ، خورنده ، کثیف یا انفجاری طراحی شده اند ، از جمله:

داخل کمپرسور رینگ مایع:

کمپرسور ساده است و تنها یک قسمت متحرک آن یک روتور مقاوم و متعادل است که نیازی به روانکاری داخلی ندارد. یک حلقه چرخان از کمپرسور مایع همان کاری را انجام می دهد که پره های کشویی یا پیستون ها در سایر کمپرسورها انجام می دهند.

کمپرسور مایع در مدل زیر با ناحیه الگوی شبکه نشان داده شده است. تیغه های منحنی روتور ، که در بخش نشان داده شده است ، قدرت را برای حفظ چرخش مایع منتقل می کند.

حلقه مایع داخل بدن بدن گرد را دنبال می کند. هر دور ، هر محفظه روتور با مایع پر می شود ، سپس تا حدی خالی می شود.

در حالی که محفظه ای از ورودی ورودی عبور می کند ، مایع در حال حرکت است. هوا یا گاز به داخل محفظه کشیده می شود. هنگامی که محفظه ای به درگاه تخلیه می رسد ، هوای فشرده یا گاز به سمت تخلیه کمپرسور خارج می شود.

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت پمپ وکیوم با ما تماس حاصل نمایید.

مطالعه بیشتر:
۱) روغن پمپ وکیوم چیست؟
۲)ویژگی های پمپ وکیوم یک مرحله ای ؟
۳)ویژگی های پمپ وکیوم دو مرحله ای ؟
۴)ویژگی های پمپ وکیوم رینگ روغنی؟
۵) نحوه عملکرد وکیوم پمپ خشک؟
 صنایع وکیوم آسیا

[/av_textblock]

[av_layout_row border=” min_height=’0′ color=’main_color’ mobile=’av-flex-cells’ id=” av_uid=’av-2sbko1′]
[av_cell_one_fifth vertical_align=’top’ padding=’20px’ padding_sync=’true’ background_color=” src=” attachment=” attachment_size=” background_attachment=’scroll’ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ av_uid=’av-2m0gqp’]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-2d9r9l’]

کمپرسور گاز رینگ مایع
کمپرسور گاز رینگ مایع

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-26grtl’]

کمپرسور گاز رینگ مایع
کمپرسور گاز رینگ مایع

[/av_textblock]

[/av_cell_one_fifth][av_cell_one_fifth vertical_align=’top’ padding=’20px’ padding_sync=’true’ background_color=” src=” attachment=” attachment_size=” background_attachment=’scroll’ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ av_uid=’av-21d02x’]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-1z7v2p’]

کمپرسور گاز رینگ مایع
کمپرسور گاز رینگ مایع

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-1t5gf5′]

کمپرسور گاز رینگ مایع
کمپرسور گاز رینگ مایع

[/av_textblock]

[/av_cell_one_fifth][av_cell_one_fifth vertical_align=’top’ padding=’20px’ padding_sync=’true’ background_color=” src=” attachment=” attachment_size=” background_attachment=’scroll’ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ av_uid=’av-5lscp’]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-1hhbf5′]

کمپرسور گاز رینگ مایع
کمپرسور گاز رینگ مایع

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-184tzt’]

کمپرسور گاز رینگ مایع
کمپرسور گاز رینگ مایع

[/av_textblock]

[/av_cell_one_fifth][av_cell_one_fifth vertical_align=’top’ padding=’20px’ padding_sync=’true’ background_color=” src=” attachment=” attachment_size=” background_attachment=’scroll’ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ av_uid=’av-13cgqx’]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-y8ngp’]

کمپرسور گاز رینگ مایع
کمپرسور گاز رینگ مایع

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-tp449′]

کمپرسور گاز رینگ مایع
کمپرسور گاز رینگ مایع

[/av_textblock]

[/av_cell_one_fifth][av_cell_one_fifth vertical_align=’top’ padding=’20px’ padding_sync=’true’ background_color=” src=” attachment=” attachment_size=” background_attachment=’scroll’ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ av_uid=’av-nslnl’]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-h2q3d’]

کمپرسور گاز رینگ مایع
کمپرسور گاز رینگ مایع

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-bgssx’]

کمپرسور گاز رینگ مایع
کمپرسور گاز رینگ مایع

[/av_textblock]

[/av_cell_one_fifth]
[/av_layout_row]

[av_section min_height=” min_height_pc=’25’ min_height_px=’500px’ padding=’default’ margin=” custom_margin=’0px’ color=’main_color’ background=’bg_color’ custom_bg=” background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=” attach=’scroll’ position=’top left’ repeat=’no-repeat’ video=” video_ratio=’16:9′ video_mobile_disabled=” overlay_enable=” overlay_opacity=’0.5′ overlay_color=” overlay_pattern=” overlay_custom_pattern=” shadow=’no-border-styling’ bottom_border=’no-border-styling’ bottom_border_diagonal_color=’#333333′ bottom_border_diagonal_direction=’scroll’ bottom_border_style=’scroll’ scroll_down=” custom_arrow_bg=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” id=” custom_class=” aria_label=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=”][/av_section]

دیدگاهتان را بنویسید