[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-l3bufb’ admin_preview_bg=”]

پمپ وکیوم آبی با بوستر وکیوم

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت پکیج های پمپ وکیوم وپمپ وکیوم آبی با بوستر وکیوم همچنین تعمیرات بلوئر هوادهی با ما تماس حاصل نمایید.

۶۶۷۹۱۷۷۵-(۲۱)۹۸+
۶۶۷۹۱۷۷۶-(۲۱)۹۸+
موبایل: ۶۶۱۸۶۷۹-(۹۱۰)۹۸+

هنگامی که فشار کار کمتر از ۱۰۰ mbar (A) است ، باید استفاده از تقویت کننده خلاء را در نظر بگیرید. به این ترتیب می توانید زمان تخلیه و مصرف برق را به شدت کاهش دهید.

به عنوان مثال ، با فشار مکش ۳۳mbar (A) و جریان حجم ۱۸۰۰ m^3/h می توانید از پمپ وکیوم رینگ مایع با قدرت نصب ۵۵kW استفاده کنید.

با استفاده از یکی از تقویت کننده های ما ، با این فشار کاری ، نسبت فشرده سازی ۱: ۵ را به دست خواهید آورد. در این مثال این بدان معناست که جریان حجم ۱۸۰۰m^3/h 5 بار از ۳۳mbar (A) تا فشار خروجی از تقویت کننده در ۱۶۵ mbar (A) فشرده می شود. با استفاده از این مدل ، می توانید مجدداً به یک پمپ خلاء حلقه مایع جدید مهندسی کنید ، که اکنون به ظرفیت مکش ۳۶۰ m^3/h نیاز دارد.

با ترکیب پمپ وکیوم رینگ مایع با تقویت کننده ، به ۱۱ کیلو وات برای پمپ خلاء ۳۶۰ m^3/h و ۵،۵ کیلو وات در تقویت کننده ۲۰۰۰m^3/h نیاز خواهید داشت. این به معنی صرفه جویی در قدرت ۳۸ ، ۵ کیلو وات در مقایسه با یک پمپ خلاء حلقه مایع بزرگ بدون تقویت کننده است.

کار ۶۰۰۰ ساعت در سال به معنای صرفه جویی ۲۲۸٫۰۰۰ کیلووات ساعت در برق است. استفاده از آب در مقایسه با پمپ خلاء حلقه مایع بزرگتر کمتر از نصف خواهد بود ، و همچنین زمان تخلیه در ناحیه خلاء متوسط ​​تا زیاد خواهد بود.

به طور معمول می توان از تقویت کننده ها در ارتباط با پمپ وکیوم رینگ مایع ، پمپ های چرخشی و پمپ های پیچ مانند پمپ های پشتیبان استفاده کرد.

Gugliotta & Co. بوسترهایی با ظرفیت مکش تا ۱۵٫۵۰۰ m^3 در ساعت ارائه می دهد. علاوه بر این ، ما همچنین راه حل های تقویت کننده کامل از جمله سیستم کنترل و مهندسی مجدد کارخانه را ارائه می دهیم.

تقویت کننده های خلاء چیست:

تقویت کننده های خلاء جابجایی مثبت ، دمنده های دو لوب دوار هستند. فاصله های بسیار محکم پمپ را قادر می سازد تا به طور م withoutثر بدون روانکاری در محفظه فرآیند کار کند. لوب ها که با چرخ دنده های زمان بندی در جعبه روغن همزمان می شوند ، گاز را از ورودی به تخلیه در امتداد دیواره داخلی بدنه منتقل می کنند. مسیر جریان گاز کوتاه است ، بنابراین تراکم و تجمع مواد در پمپ را کاهش می دهد. مواد مختلف ساخت و ساز و گزینه های آب بندی شفت برای برآوردن الزامات فرآیند در دسترس هستند. گزینه های نصب جریان عمودی و افقی نیز موجود است.

فواید:

سیستم های چند مرحله ای شرکت وکیوم آسیا با تقویت کننده های خلا قوی و مقاوم هستند و مزایای زیر را ارائه می دهند:

سرعت پمپاژ بالاتر و خلاء عمیق تر از پمپ اصلی به تنهایی
عملکرد سیستم قابل اعتماد به دلیل تخصص مهندسان برنامه های کاربردی شرکت وکیوم آسیا که از انتخاب و طراحی سیستم با الزامات فرایند و ایمنی اطمینان حاصل می کنند
انعطاف پذیری بالا به دلیل امکان سفارشی سازی ویژگی ها و اجزای سیستم
راه حل اقتصادی و کارآمد با مصرف برق مطلوب برای کل سرعت پمپاژ

پمپ های تقویت کننده مکانیکی برای سیستم های خلاء:

در بسیاری از سیستم های خلاء ، به ویژه آنهایی که محفظه بزرگ است دارای سطح داخلی زیادی است و بار محفظه سطح اضافی را اضافه می کند ، هنگامی که فشار محفظه به محدوده ای که مولکولهای بخار آب در سطح آن کاهش می یابد کاهش می یابد ، می توان پمپ را به میزان قابل توجهی کند کرد. دفع می شود و باید پمپاژ شود.

فشار و دما تعیین می کند که این بخار چگونه دفع می شود ، اما در دمای محیط ، حدود هفتاد و دو درجه فارنهایت یا بیست درجه سانتیگراد ، بخار از حدود ۵۰ تورن به حدود ۰٫۱ تورر می رسد. فشار بخار آب در دمای محیط حدود ۱۸ Torr است ، بنابراین در آنجا حداکثر دفع ممکن است رخ دهد.

پمپ های پره دوار مهر و موم شده با روغن و پمپ های پیستونی دوار دارای سرعت پمپ نسبتاً ثابت از فشار اتمسفر تا فشار حدود ۱۰ Tor هستند. در فشارهای کمتر ، سرعت پمپاژ موثر کاهش می یابد تا زمانی که به خلاء نهایی پمپ خلاء برسید. در خلاء نهایی ، یعنی کمترین فشاری که یک پمپ خاص می تواند برسد ، سرعت موثر پمپاژ صفر است.

اگر سیستم خلاء فقط از پره مکانیکی یا پمپ پیستونی استفاده کند ، هنگامی که بخار شروع به دفع می کند ، سرعت افت فشار کاهش می یابد زیرا پمپ مکانیکی در پمپاژ حجم زیاد بخار کار می کند. در برخی موارد ، فشار محفظه ممکن است افزایش یابد اگر مقدار بخار بیش از توانایی پمپ برای حذف آن از سیستم باشد. خرابی طولانی مدت پمپ ، زمان پردازش و هزینه کلی اجرای فرآیند را افزایش می دهد.
برای رسیدگی به این بار بزرگ بخار ، یک پمپ خلاء مورد نیاز است که دارای منحنی سرعت پمپاژ زنگوله ای بوده و دارای سرعت پمپاژ بالایی در محدوده فشاری است که بخار آب در آن تولید می شود. پمپ خلاء که این نیاز را برطرف می کند ، پمپ خلاء Roots است. از سرعت پمپاژ Roots در مقابل منحنی فشار می بینید که بیشترین سرعت پمپاژ از حدود ۱۰ تا ۰٫۰۱ Torr است. به طور متوسط ​​یک پمپ Roots سرعت پمپاژ سیستم را حدود ۱۰ برابر افزایش می دهد.

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت پمپ وکیوم با ما تماس حاصل نمایید.

مطالعه بیشتر:
۱)روش کار گیربکس ها چگونه است ؟
۲)نصب و راه اندازی سیستم ژنراتور ؟
۳) ویژگی پمپ وکیوم در صنایع شیمیایی؟
۴)ویژگی های پمپ وکیوم روغنی؟
۵) نحوه عملکرد پکیج وکیوم پمپ روتاری؟
۶) ویژگی های پکیج پمپ وکیوم آبی؟
۷)ویژگی های پمپ پیستونی؟
۸) ویژگی های وکیوم پمپ بوستر؟
۹) ویژگی های پمپ اسکرول؟
۱۰) ویژگی های پمپ ساید چنل؟
 صنایع وکیوم آسیا

[/av_textblock]

[av_layout_row border=” min_height=’0′ color=’main_color’ mobile=’av-flex-cells’ id=” av_uid=’av-ih9s9z’]

[av_cell_one_fifth vertical_align=’top’ padding=’20px’ padding_sync=’true’ background_color=” src=” attachment=” attachment_size=” background_attachment=’scroll’ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ av_uid=’av-hwbyxj’]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-fxuoc7′]

وکیوم آبی با بوستر وکیوم
وکیوم آبی با بوستر وکیوم

[/av_textblock]

[/av_cell_one_fifth][av_cell_one_fifth vertical_align=’top’ padding=’20px’ padding_sync=’true’ background_color=” src=” attachment=” attachment_size=” background_attachment=’scroll’ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ av_uid=’av-ebqjzb’]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-d24yrb’]

وکیوم آبی با بوستر وکیوم
وکیوم آبی با بوستر وکیوم

[/av_textblock]

[/av_cell_one_fifth][av_cell_one_fifth vertical_align=’top’ padding=’20px’ padding_sync=’true’ background_color=” src=” attachment=” attachment_size=” background_attachment=’scroll’ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ av_uid=’av-aatnc7′]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-9seplj’ admin_preview_bg=”]

وکیوم آبی با بوستر وکیوم
وکیوم آبی با بوستر وکیوم

[/av_textblock]

[/av_cell_one_fifth][av_cell_one_fifth vertical_align=’top’ padding=’20px’ padding_sync=’true’ background_color=” src=” attachment=” attachment_size=” background_attachment=’scroll’ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ av_uid=’av-767i9j’]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-652p9j’]

وکیوم آبی با بوستر وکیوم
وکیوم آبی با بوستر وکیوم

[/av_textblock]

[/av_cell_one_fifth][av_cell_one_fifth vertical_align=’top’ padding=’20px’ padding_sync=’true’ background_color=” src=” attachment=” attachment_size=” background_attachment=’scroll’ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ av_uid=’av-4ouzif’]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-28nm8n’]

وکیوم آبی با بوستر وکیوم
وکیوم آبی با بوستر وکیوم

[/av_textblock]

[/av_cell_one_fifth][/av_layout_row]

دیدگاهتان را بنویسید