روغن روتس بلوئر

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت پمپ وکیوم با ما تماس حاصل نمایید.

۶۶۷۹۱۷۷۵-(۲۱)۹۸+
۶۶۷۹۱۷۷۶-(۲۱)۹۸+
موبایل: ۶۶۱۸۶۷۹-(۹۱۰)۹۸+

روغن توصیه شده برای تمام محصولات Roots روغن مصنوعی ROOTS which است که از نظر عملکرد برتر از محصولات نفتی است. دارای پایداری اکسیداسیون بالا ، محافظت در برابر خوردگی عالی ، استحکام فیلم فوق العاده بالا و ضریب اصطکاک پایین است.

دمنده Roots چقدر روغن نگه می دارد؟

MODEL OIL – DRIVE END VERTICAL OIL – GEAR END VERTICAL
URAI 718 N/A 32.3 Fl. Oz
URAI-DSL 32 4 Fl. Oz 8.5 Fl. Oz
URAI-DSL 33 4 Fl. Oz 8.5 Fl. Oz
URAI-DSL 36 4 Fl. Oz 8.5 Fl. Oz

روغن توصیه شده برای همه محصولات Roots روغن مصنوعی ROOTS is است. این یک عمر طولانی ، استحکام فیلم بالا ، روان کننده مصنوعی است که عمر باربری و قابلیت اطمینان تجهیزات را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. مزایای عملکرد خود را نسبت به روغن های معدنی و مصنوعی رقیب از طریق ترکیب برتر روغن های مصنوعی پایه و فناوری افزودنی اختصاصی به دست می آورد. این فناوری افزودنی منحصر به فرد ثابت کرده است که تجهیزات را روان تر ، سردتر ، بی صدا ، طولانی تر و کارآمدتر می کند.

روغن کاری مهم:

گریس مبتنی بر خاک رس پوسته و گریس آلومینیوم ترکیبی Roots Synthetic سازگار نیستند و نباید جایگزین یا مخلوط شوند. همچنین ، روغن بر اساس لیتیوم برای هیچ دمنده ROOTS تأیید نمی شود. هر گونه بادبزن URAI یا Whispair MAX ساخته شده یا بعد از ۱ آگوست ۲۰۱۶ (شماره سریال با ۱۶۰۸A و بعد از آن) نیاز به گریس مصنوعی Roots دارد. این رنگ بنفش است و نباید با هیچ گریس دیگری مخلوط شود. هر نوع بادگیر URAI و Whispair MAX که تا اوت ۲۰۱۶ ساخته شده اند دارای گریس بر پایه خاک رس Shell هستند و باید همچنان با Shell Gadus S2 U1000 (NLGI درجه ۲ ، PN) سرویس شوند. ۷۱۵۲۲ یا Shell Darina SD 2 NLGI درجه ۲ ، PN 5067628). رنگ برنزه دارد و نباید با گریت Roots Synthetic مخلوط شود.

روغن مصنوعی ROOTSعمر طولانی ، استحکام فیلم بالا ، کم مصرف انرژی ، روان کننده مصنوعی است که عمر باربری و قابلیت اطمینان تجهیزات را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. روغن مصنوعی Roots مزایای عملکرد خود را نسبت به روغن های معدنی و مصنوعی رقیب از طریق ترکیب برتر روغن های مصنوعی پایه و فناوری افزودنی اختصاصی به دست می آورد. ثابت شده است که این فناوری افزودنی منحصر به فرد تجهیزات را روان تر ، سردتر ، بی صدا ، طولانی تر و کارآمدتر می کند. روغن مصنوعی ROTS معمولاً جایگزین استحکام فیلم معمولی و کم است. روغنهای R & O (جلوگیری از زنگ زدگی و اکسیداسیون) که فقط برای ویسکوزیته خود برای محافظت از تجهیزات در برابر سایش تکیه می کنند. روغن مصنوعی ROOTS دارای استاندارد NSF برای ISO-VG 32 ، ۱۵۰ ، ۲۲۰ و ۳۲۰ است
پایداری اکسیداسیون بالا – حاوی مواد افزودنی مقاوم در برابر اکسیداسیون است که به معنی عمر روغن بیشتر و تعویض روغن کمتر است. ROOTS Synthetic Oil در آزمایشات اکسیداسیون ASTM و در زمینه ای که شمارش می شود برتری دارد. عمر طولانی روغن به معنی هزینه های کمتر و حفاظت بیشتر است.

• جدا شدن سریع از آب – روغن مصنوعی ROOTS به سرعت و به طور کامل از آب جدا می شود ، که به راحتی از ته مخزن روغن تخلیه می شود.

• در مصرف انرژی صرفه جویی می شود – ROOTS روغن مصنوعی بسیار کم است ضریب اصطکاک که ثابت شده باعث صرفه جویی در انرژی نسبت به روغن های معمولی می شود. در تجهیزات چرخشی ، این صرفه جویی اغلب از کل هزینه روغن طی چند ماه بیشتر می شود و هزینه ای را که قبلاً هزینه نفت بود به سود می رساند.

• ارتعاشات بلبرینگ را کاهش می دهد – فیلم روغنی سخت ROOTS Synthetic Oil همراه با قابلیت صافکاری میکرو یاتاقان طول عمر بیشتر روغن – روغن مصنوعی ROOTS دارای پایداری اکسیداسیون فوق العاده ای است که در عین تمیز نگه داشتن تجهیزات ، فواصل تعویض روغن را تا حد زیادی افزایش می دهد.
محافظت در برابر خوردگی عالی – فیلم روغن محکم ROOTS Synthetic Oil یک پیوند یونی روی سطوح فلزی ایجاد می کند که در هنگام خاموش شدن به عنوان یک روغن محافظ عمل می کند و در هنگام راه اندازی روغن کاری فوری را انجام می دهد. . سازگار با مهر و موم – روغن مصنوعی ROOTS دارای سازگاری عالی با مهر و موم است. الزامات RCRA و OSHA. ROOTS Synthetic Oil فواصل تخلیه روغن را افزایش می دهد ، تغییرات زودرس روغن را حذف می کند ، میزان روغن خریداری شده و دفع شده را کاهش می دهد و انرژی را ذخیره می کند.

• حفاظت از دمنده – از دمنده در طیف وسیعی از دمای کار محافظت می کند. -۴۰ درجه سانتی گراد) نقطه اشتعال – در دمای ۵۰۰ درجه فارنهایت (۲۶۰ درجه سانتی گراد).

• محدوده استفاده – روغن مصنوعی ROOTS را می توان در هر نوع دمنده یا محیط کار استفاده کرد.

• استحکام بالای فیلم – روغن مصنوعی ROOTS تا ۷۰۰٪ بارهای بیشتری را نسبت به سایر روغن های معدنی و مصنوعی حمل می کند با سایر روغنهای معدنی و دیگر روغنهای مصنوعی سازگار بوده و می توان با آنها مخلوط کرد. توجه: با مصنوعات سیلیکون یا گلیکول سازگاری ندارد. ، سطل ۵ گالنی ، یا ۵۵ گالن طبل..

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت روغن وکیوم با ما تماس حاصل نمایید.
مطالعه بیشتر:
۱) چه روغن پمپ وکیوم مناسب است؟
۲) چه نوع روغن پمپ وکیوم بخریم؟
۳) فلیتر ها و سپراتور ها چیست؟
۴) توضیح درباره قطعات پمپ و یدکی های آن؟
۵) مخازن یا چمبر های پمپ وکیوم؟

دیدگاهتان را بنویسید