چه نوع روغن پمپ وکیوم بخریم؟

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت روغن وکیوم با ما تماس حاصل نمایید.

۶۶۷۹۱۷۷۵-(۲۱)۹۸+
۶۶۷۹۱۷۷۶-(۲۱)۹۸+
موبایل: ۶۶۱۸۶۷۹-(۹۱۰)۹۸+

یکی از کلیدهای حفظ عملکرد خوب پمپ وکیوم ، اطمینان از عملکرد صحیح آن و مطابقت روغن روان کننده یا مایع روان کننده در عملکرد آن ، نیازهای کامل پمپ است. علاوه بر کاهش اصطکاک ، روغن پمپ خلاء شما در خنک سازی ، کنترل آلودگی ، محافظت در برابر خوردگی و ایجاد آب بندی مایع در پمپ کمک می کند. بسته به کاربرد شما ، ناپایداری روغن ، فشار بخار و ویسکوزیته همه در دستیابی به حداکثر عملکرد نقش دارند.

فرار و فشار بخار

با افزایش دما ، روغن با فرار زیاد از مایع به بخار تبدیل می شود. فشار بخار فشاری است که مولکول های روغن با آن سعی می کنند از روغن به عنوان بخار فرار کنند ، زیرا تمایل به تبخیر مایعات وجود دارد. این بدان معناست که فشار بخار پایین ترجیح داده می شود زیرا تبخیر کمتر به معنای واریانس کمتر در فشار کلی است و پمپ کارآمدتر عمل می کند.

ویسکوزیته روغن پمپ

در انتخاب روغن پمپ خلاء اغلب ویسکوزیته مورد توجه قرار می گیرد. ویسکوزیته سیال معیاری از مقاومت آن در برابر جریان است – بنابراین ویسکوزیته کم نازک و روان است در حالی که ویسکوزیته بالا ضخیم و چسبناک است. این با اندازه مولکولهای موجود در سیال تعیین می شود. نکته مهم این است که با افزایش دما ، ویسکوزیته سیال کاهش می یابد و این می تواند بر جریان روغن و همچنین مهر و موم بین اجزاء تأثیر بگذارد. به همین دلیل بسیار مهم است که بدانید نیازها و کاربردهای پمپ شما چیست ، بنابراین می توانید روغن مناسب را برای کارکردن همیشگی انتخاب کنید.

مکمل های پمپ خلاء

مواد افزودنی در روغن موتور با آنچه در روغن پمپ خلاء یافت می شود متفاوت است زیرا عملکردهای کاملاً متفاوتی دارند. به عنوان مثال ، روغن موتور ممکن است حاوی مهار کننده های زنگ زدگی باشد که از مایع پایه جدا شده و به عنوان یک باقیمانده چسبناک در خدمات داخلی ذخیره می شود. روغن پمپ خلاء ، برای استفاده در پمپ خلاء تصفیه شده است و ممکن است حاوی افزودنی هایی برای مقاومت در برابر خوردگی ، ضد اکسیداسیون و ضد کف باشد. درک الزامات عملکرد پمپ خلاء بسیار مهم است زیرا روغن ها در شرایط دما و فشار بالا واکنش متفاوتی نشان می دهند و روغن اشتباه می تواند به پمپ خلا آسیب برساند در حالی که روغن مناسب می تواند عمر طولانی و سالم تجهیزات را افزایش دهد.

اجازه دهید صنایع وکیوم آسیا به شما در تصمیم گیری کمک کند.

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت روغن وکیوم با ما تماس حاصل نمایید.
مطالعه بیشتر:
۱) چه روغن پمپ وکیوم مناسب است؟
۲) فلیتر ها و سپراتور ها چیست؟
۳) توضیح درباره قطعات پمپ و یدکی های آن؟
۴) مخازن یا چمبر های پمپ وکیوم؟

دیدگاهتان را بنویسید