بارومتریک

صفحه بارومتریک ۱ پایه

بارومتریک اساساً یک تخلیه میعانات است. در یک سیستم خلاء که برای متراکم کردن بخار و بخارات قابل چگالش از طریق مبدل‌های حرارتی یا کندانسور استفاده می‌شود، میعانات معمولاً به مخزن گیرنده ریخته می‌شود که اغلب به اتمسفر یا فشار کم تخلیه می‌شود. سیستم هواکش این وضعیتی را ایجاد می کند که میعانات در کندانسور تحت خلاء قرار می گیرد و سعی می کند.

به سمت مخزن گیرنده ای که تحت فشار مثبت است حرکت کند. اختلاف فشار مسیر اشتباهی را طی می کند. برای غلبه بر این اختلاف فشار، کندانسور باید بالاتر از مخزن گیرنده قرار گیرد تا فشار استاتیکی میعانات به اندازه کافی از اختلاف فشار بیشتر شود. لوله‌کشی بین کندانسور و مخزن گیرنده، پایه فشارسنجی نامیده می‌شود. طراحی نادرست پایه فشارسنجی، عملکرد کندانسور را کاهش می‌دهد.

از آنجایی که میعانات توسط گرانش تخلیه می شود، پایه فشارسنج باید به اندازه کافی بالا باشد تا مطمئن شود که میعانات وارد کندانسور نمی شود و لوله های پایینی را سیل نمی کند.

اگر لوله ها غرق شوند، نمی توانند گرما را به طور موثر منتقل کنند. مطمئن شوید که پایه فشارسنجی به سمت گیرنده امتداد یافته و به اندازه ای غوطه ور است.

که گازهای هوا / دریچه اتمسفر نمی توانند به لوله کشی شوند. این مهر بسیار ضروری شما را تشکیل می دهد.

اگر تحت هر فشاری وارد سیستم شوید، دیفرانسیل فشار افزایش می‌یابد که به پای فشارسنجی بلندتر نیاز دارد.

BAROMETRIC_LEG (1)

دیدگاهتان را بنویسید