کارکرد روغن وکیوم

تعمیر پمپ وکیوم عبارت است از کلیه خدماتی که برای بازرسی، تعمیرات و یا تعویض قطعات فرسوده شده یا دارای مشکل در مدل‌های مختلف پمپ‌های وکیوم ارائه می‌شوند.
تمام عواملی که به نوعی با نحوه عملکرد پمپ وکیوم در ارتباط هستند و بر راندمان و طرز کار پمپ‌ها تاثیر می‌گذارند، در حوزه عملیات تعمیر پمپ وکیوم قرار دارند.
چنانچه هر یک از قسمت‌ها با کوچکترین اختلال یا مشکل مواجه شوند، نیاز به تعمیرات و نگهداری تشخیص داده می‌شود.
علائمی که نشان دهنده اختلال در عملکرد پمپ‌های وکیوم می‌باشند شامل مواردی نظیر تغییر در راندمان سوخت، مشکل نشت روغن در زیر موتور پمپ، اختلال در برق جریان متناوب و اختلال در حرکت قسمت‌های مختلف داخلی دستگاه است.
در این زمان، خدمات تعمیر پمپ وکیوم، یک ضرورت محسوب می‌شود.

تعمیر پمپ وکیوم برای نشت روغن

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که پمپ‌های وکیوم با آن مواجه هستند، روغن‌زدگی یا نشت روغن از دیواره‌های کناری یا کف موتور می‌باشد.
با توجه به اینکه پمپ وکیوم تحت خلأ کار می‌کند و فشار داخل پمپ از فشار بیرونی بسیار کمتر می‌باشد، نوسانات فشار بر روی عملکرد قسمت‌ها تاثیر گذاشته و همین عامل، تغییرات دمایی را منجر می‌شود.
برای روان کار کردن قسمت های داخل پمپ وکیوم، استفاده از روغن‌های روانکار لازم است اما روغن نباید به بیرون نشت پیدا کند. تنها دلیل نشن روغن از پمپ‌های وکیوم، شکست یا ترک در یکی از قسمت‌های موتور یا پمپ می‌باشد.
با خدمات تعمیر پمپ وکیوم این مشکلات به طور کامل برطرف می‌شوند. اما همواره به یاد داشته باشید که اگر بازرسی پمپ‌های وکیوم صنعتی به صورت دوره‌ای انجام نگیرد، هزینه‌های تعمیر پمپ وکیوم بسیار بیشتر از مقدار معمول خواهد بود.

تعمیر پمپ وکیوم در قسمت سیستم تهویه

یکی از قسمت‌های دستگاه پمپ وکیوم که با برق جریان متناوب و سیستم موتور ارتباط دارد، تجهیزات تهویه مطبوع است. زمانیکه سیستم برق رسانی به ناگهان متوقف شود، تهویه مطبوع پمپ وکیوم به درستی کار نمی‌کند.
بررسی این مشکل نیاز به بررسی عملکرد موتور و برق‌رسانی به آن دارد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم بازرسی و تعمیر پمپ وکیوم را برای سالم بودن قطعات موتور و سیستم تهویه از طریق متخصصان فنی پیگیری کنید.

خدمات تعمیر پمپ وکیوم

خدمات تعمیر پمپ وکیوم برای انواع پمپ‌های صنعتی تخت خلأ مجهز به سوپاپ در نوع دو مرحله‌ای و یا محفظه روتور در نوع یک مرحله‌ای در فشار و دمای مختلف به مشتریان ارائه می‎گردد.
تمام صنایع به نوعی از انواع پمپ وکیوم استفاده می‌کنند. این پمپ‌ها برای افزایش فشار گازها یا مایعات با ماهیت شیمیایی مختلف به کار می‌روند، بنابراین احتمال بروز مشکلات برای پمپاژ سیال وجود دارد.
اگر پمپ وکیوم نتواند فشار سیال را در اندازه استاندارد افزایش دهد، نقص در برخی از قسمت‌ها احساس می‌گردد و به این ترتیب، خدمات تعمیر پمپ وکیوم یک ضرورت شناخته می‌شود.
استفاده از خدمات تعمیر پمپ وکیوم صرفاً از طریق نمایندگان فنی، شرکت‌های معتبر و یا تعمیرکاران ماهر باید انجام گیرد. عواملی که هزینه‌های تعمیرات پمپ وکیوم را تا حد امکان کاهش می‌دهند.
عبارتند از: بازرسی دوره‌ای عملکرد پمپ‌ها، تنظیم فشار و دما، استفاده صحیح از پمپ، انتخاب پمپ‌ها متناسب با ماهیت شیمیایی سیالات و فشار عملکردی.
سیال پمپ وکیومساعت کارکرد روغن وکیومکارکرد روغن وکیومنشت روغن وکیوم روغن با وکیوموکیوم بدون روغنروغن ریزی وکیوم