کاربرد پمپ وکیوم در صنعت آجر،کاشی و سرامیک

پمپ خلا(وکیوم) برای صنعت آجر و سرامیک با بهبود مستمر سطح زندگی مردم ، نیازهای تزئینی افراد برای ساخت سرامیک نیز بیشتر و بیشتر می شود.

به خصوص سبک سنگ مرمر طبیعی را در مکان هایی مانند مبلمان منزل دوست دارند. با این حال ، اگر از سنگ مرمر و سایر مواد برای ساخت آجر استفاده شود ، مهم نیست که در استخراج مواد یا ساخت آجر ، منابع انسانی و مادی بیشتری مصرف می شود ، گران است. در همان زمان ، با توجه به رقابت شدید در بازار سرامیک ساخت و ساز ، به منظور گسترش سهم بازار ، تولید کنندگان سرمایه گذاری بیشتری در محصولات با تکنولوژی بالا (مانند کاشی های لعاب رنگ لعاب فعلی ، چاپ جوهر افشان و سایر محصولات ثانویه) انجام داده اند. پخت کاشی های کامپوزیت ریز بلورین) ضمن کاهش هزینه ها و افزایش طرح های محصول. فناوری این محصول نسبتاً بالغ است ، اما هزینه تولید هنوز زیاد است و محصول نهایی نمی تواند به سنگ سنگ یا اثر دست انداز برسد.

کاربرد وکیوم پمپ در صنعت آجر،کاشی و سرامیک

بنابراین ، چگونگی تولید نوعی کاشی و سرامیک با هزینه تولید کم و دستیابی به موفقیت انقلابی در بافت الگو ، مواد و فناوری تولید ، موضوع داغی در صنعت سرامیک سازی است. در تولید آجر ، کاشی های بام ، چینی و سرامیک های صنعتی ، علامت مهم کیفیت این است که هیچ محصول کاویتاسیون وجود ندارد. پس از شلیک ، سرامیک های حاوی چنین حفره هایی ممکن است در کوره ، در موارد شدید حتی کل دسته ، از بین بروند. در آجر ، این نقص کیفی معمولاً سالها طول می کشد تا ظاهر شود. در زمستان ، آب به منافذ سطح نفوذ کرده و آنها را می شکند. پمپ برای صنعت آجر و سرامیک خلا(وکیوم) جز component اصلی پردازش سرامیک است. به خصوص در میکسرها و اکسترودرها ، فناوری خلا می تواند ترکیبات رس دگاس را ایجاد کند ، بنابراین از بین بردن درگیری هوا در مرحله فشار / اکستروژن ، بنابراین محصولات قالب گیری تقریباً بدون منافذ را تضمین می کند. این همچنین پایداری ابعادی آنها را بسیار بهبود می بخشد ، از تغییر شکل قبل از خشک شدن جلوگیری می کند و از دقت ابعاد محصول نهایی اطمینان می یابد.

کاربرد پمپ خلاء در صنعت آجر،کاشی و سرامیک

پس از بارگیری خشت آجر در اکسترودر ، از خلا برای حذف هوا استفاده می شود ، بنابراین از ایجاد حفره و ترک خوردگی بعدی جلوگیری می کند. خاک رس سرامیکی مشابه خشت آجری ابتدا در مخلوط کن قرار داده می شود و تحت فشار آب یا بخار قرار می گیرد تا مخلوط یکنواختی ایجاد شود. سپس به اکسترودر منتقل شده و تحت فشار زیاد به داخل قالب فشار داده می شود. سپس مواد به طول مناسب اکسترود شده ، خشک و شلیک می شوند. ذوب خلا(وکیوم) ، صنعت تولید آجر ، سرامیک صنعت خلا(وکیوم) برای متالورژی ، صنعت آجر و سرامیک بخش بسیار مهمی است. می تواند برای جلوگیری از اکسید شدن فلز به دلیل دمای بالا در حین فرآوری استفاده شود. آب و هوای موجود در آجرها و سرامیک ها با خلا(وکیوم) تخلیه می شود تا از کیفیت آنها اطمینان حاصل شود. محصولات قابل استفاده: سری پمپ خلا valve سوپاپ کشویی ، سری پمپ خلا(وکیوم) چرخشی ، واحد خلا unit ، سری پمپ خلا(وکیوم) حلقه آب. پمپ خلا(وکیوم) پره روتاری روغن کاری شده در چنین کاربردهایی مورد استفاده قرار گرفته است. اکنون ، سیستم جدید گاززدایی از خاک رس معرفی شده است که با همکاری نزدیک با کارخانه آجر طراحی شده است. جز core اصلی سیستم خلا(وکیوم) ، پمپ خلا(وکیوم) پره ای دوار خشک است. هوا و بخار آبی که بدون روغن و آب می گیرد را فشرده می کند. این سیستم به سیستم فیلتر ، خنک کننده آب و کنترل ، با دو اندازه مجهز شده است.