1. پمپ خلا (وکیوم) من کار می کند ، اما نمی توانم خلا بگیرم وکیوم نم کند چرا؟

اتصال دهنده بین شافت پمپ و شافت موتور یا خراب است یا می لغزد. اطمینان حاصل کنید که پیچ های تنظیم شده روی صفحه دو شافت محکم هستند.

2. چرا تعویض روغن در پمپ خلا (وکیوم)من اینقدر مهم است؟

روغن مناسب در پمپ خلا (وکیوم)به عنوان یک بلاتور عمل می کند و تمام رطوبت و غیر قابل تغلیظ را جذب می کند. با اشباع شدن روغن از این آلاینده ها ، بازده پمپ به طرز چشمگیری کاهش می یابد. نگهداری روغن تمیز در پمپ اطمینان از عملکرد پمپ در بالاترین راندمان و طولانی شدن عمر آن را می دهد.

3. آیا می توانم از هر روغنی در پمپ خلا(وکیوم) خود استفاده کنم؟

نه. روغن وکیوم به شدت خالص و شوینده نیست. طلای سیاه به صورت هیدرولیکی پردازش شده است ، به این معنی که یک سری مراحل کاتالیزوری را انجام می دهد و روغن را بسیار تصفیه شده ، چسبناک تر و پایدارتر می کند. نتیجه یک روغن معدنی شفاف است که به محض کدر شدن یا شیری شدن ، شما را از آلودگی آگاه می کند.

4. چرا مهم است که وقتی پمپ وکیوم داغ است روغنم عوض شود یا وقتی پمپ وکیوم سرد است روغن عوض کنم؟

با خنک شدن پمپ ، رطوبت و آلودگی ها در پمپ جدا شده و پس از تخلیه ، آلودگی ها به دیواره های پمپ می چسبند. وقتی پمپ را با روغن جدید پر می کنید ، با گرم شدن پمپ ، این آلودگی ها با روغن جدید مخلوط می شوند و در نتیجه روغن جدید به سرعت آلوده می شود.

5- اگر من همیشه روی سیستم های خشک و تمیز خلا a می کشم ، آیا راهی وجود دارد که روغن من را در پمپ بررسی کنید و ببینید آیا آلوده است یا خیر و مجبور نیستید آن را مرتبا تعویض کنید؟

توصیه می شود که یک میکرون سنج مستقیماً به پمپ متصل شود و در صورت تمیز بودن روغن باید به 50 میکرون یا پایین تر برسد. اگر اندازه گیر میکرون به 50 میکرون نرسد ، این نشان دهنده آلوده شدن روغن است و باید تغییر کند.

6. غیر از بیرون آوردن هوا از سیستم ، پمپ خلا (وکیوم) من چگونه از رطوبت موجود در سیستم خلاص می شود؟

اکثر پمپ های خلا(وکیوم)  stage two دو مرحله ای در خلا به اندازه کافی کم می شوند و فشار جوی داخل سیستم را کاهش می دهند ، بنابراین اجازه می دهد رطوبت در دمای پایین تر جوشانده شود. وقتی رطوبت به صورت بخار درآید ، به راحتی توسط پمپ از بین می رود.

7. گاز بالاست وکیوم چیست و چگونه می توانم از آن استفاده کنم؟

با کشش اولیه خلا on بر روی سیستم ، بالاست گاز باز است و اجازه می دهد تا حجم اولیه هوا در سیستم روغن را دور بزند تا بلافاصله روغن آلوده نشود. هنگامی که پمپ شروع به خاموش شدن کرد ، بالاست گاز را ببندید و پمپ شروع به کاهش فشار جوی در سیستم می کند تا رطوبت و غیر قابل تغلیظ را بجوشاند.

8- شیر تخلیه وکیوم چیست؟

شیر خالی هیچ تفاوتی با شیر آب ندارد. آن را باز کنید و با روشن شدن پمپ خلا desired دلخواه خود را بدست خواهید آورد. آن را ببندید و با روشن شدن پمپ ، خلاuum وجود ندارد.

9. اگر از پمپ (وکیوم) CFM بزرگتر استفاده کنم ، آیا قادر خواهم بود که سریعتر بر روی سیستم خلا pull ایجاد کنم؟

در بیشتر موارد خیر. با استفاده از پمپ خلا در سیستم های تهویه مطبوع از 1 تن تا 10 تن ، تفاوت پمپ 3 CFM با پمپ 10 CFM را نمی بینید. به عنوان مثال ، اگر پمپ را روی سیستم قرار دهید و در عرض 2 دقیقه متوجه شوید که پمپ آرام می شود و واقعاً نمی توانید هوا را از اگزوز خارج کنید. این بدان معنی است که دیگر CFM در سیستم باقی نمانده است و شما اکنون با مولکول ها کار می کنید. بنابراین ، در این مرحله اگر پمپ 3 CFM را با پمپ 10 CFM جایگزین کنید ، تغییری در خلا و زمان ایجاد نمی شود.

10. میکرون چیست؟ 25400 میکرون در اینچ وجود دارد. بنابراین ، با سنج مرکب از 0 اینچ تا 30 اینچ ، 762000 میکرون وجود دارد.

11. من از سنج کناری پایین خود برای خلا استفاده می کنم ، آیا این اشتباه است؟

آره. سنج کناری پایین فقط فشار اتمسفر را می داند و نمی تواند رطوبت یا مواد غیر قابل تغلیظ را حس کند. گیج میکرون وسیله ای برای سنجش گرما است که نه تنها فشار اتمسفر را می خواند ، بلکه گازهای ایجاد شده توسط پمپ خلا را هنگام جوشاندن رطوبت اندازه گیری می کند. به عنوان مثال ، اگر بخواهید خلا on را روی یک بطری آب محصور بکشید ، پایین فشار سنج هنگام کشیدن خلا vac خلا perfect کاملی را می خواند. با استفاده از یک میکرون سنج ، بلافاصله با خواندن زیاد به شما اطلاع می دهد که در سیستم خود مشکلی دارید.

12. من با استفاده از یک میکرون سنج خلا system روی سیستم خود را کشیده ام و نمی توانم آن را به کمترین میزان خواندن برسانم.

به س FAالات متداول شماره 1 مراجعه کنید. احتمال دیگر این است که ممکن است مقداری روغن وارد سنج میکرون شده و در حال خواندن غلط باشد. راه حل این است که به طور مرتب الکل مالش داده شده را به قسمت اتصال میکرون بریزید ، تکان دهید و بیرون بریزید (از نوک q ، نوک پارچه یا هر ماده دیگری استفاده نکنید – فقط از الکل مایع استفاده کنید). این کار را در حدود سه بار انجام دهید ، سپس سعی کنید با اندازه گیری خلا a ایجاد کنید.

13. من می توانم بر روی سیستم خود خلا ایجاد کنم ، اما وقتی خالی می شوم ، اندازه گیری میکرون به سرعت بالا می رود. تا زمانی که از  لوله های مسی ، یا شلنگ های فلزی انعطاف پذیر استفاده نکنید ، کار جدیدی نیست

14. آیا می توانم اندازه گیری میکرون را بر روی پمپ خلا mount نصب کنم؟

انجام این کار توصیه نمی شود همانطور که می خوانید پمپ چه کاری انجام می دهد و نه آنچه پمپ برای سیستم انجام می دهد (نگاه کنید به DV-29). پیشنهاد می شود که در قسمت مکش سیستم تیغه بزنید و اندازه گیری را در آنجا نصب کنید.

15- چقدر باید خلا a سیستم را کم کنیم؟ 

توصیه می کند که یک سیستم حداقل به 250 میکرون کشیده شود و حداقل پنج دقیقه نگه داشته شود. در هر روغن پلی استر موجود در سیستم ، توصیه می شود خلا much بسیار کمتری را بکشید زیرا حذف رطوبت حتی با گرما و خلا vac بسیار دشوار است.

16- چرا میکرون سنج (گیج وکیو)به آرامی عقب می افتد و پس از کشیدن خلا و خالی شدن ، شروع به نگه داشتن می کند؟

دلیل این امر وجود تساوی در سیستم است. اگر خلا (وکیوم) را پایین بیاورید ، در دامنه کمتری عقب می افتد و نگه می دارد.

17. چرا هنگام کار پمپ باید سطح روغن را بررسی کنم؟

دلیل این امر این است که اگر قبل از خاموش شدن پمپ ها خلا the شکسته نشود ، روغن موجود در پوشش خلا will موجود در کارتریج و محفظه ورودی را جستجو می کند. سپس سطح روغن در شیشه دید پایین می آید و ظاهر سطح روغن کم است. سپس اگر پمپ دوباره به خط سطح روغن پر شود و پمپ شروع به کار کند ، روغنی که دوباره به داخل کارتریج و محفظه مکش مکیده می شود دوباره به داخل درب لگد زده می شود و اکنون شما پر می شوید و روغن از بین می رود دسته (پورت اگزوز).

https://asiapumps.ir
https://asiapumps.ir