روغن ساید چنل بلوئر

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت روغن وکیوم با ما تماس حاصل نمایید.

۶۶۷۹۱۷۷۵-(۲۱)۹۸+
۶۶۷۹۱۷۷۶-(۲۱)۹۸+
موبایل: ۶۶۱۸۶۷۹-(۹۱۰)۹۸+

ساید چنل بلوئر ، که به پمپ های خلاء یا کمپرسورهای خلاء نیز معروف هستند ، می توانند فشارهای قابل توجهی بیشتری نسبت به فن های صنعتی ایجاد کنند. با این حال ، یک دمنده کانال جانبی جریان هوای کمتری نسبت به مثلاً فن های گریز از مرکز ایجاد می کند. اصل کارکردن پمپ های خلاء فناوری خاص خود را دارد: هوا از طریق پروانه پره های چرخشی سریع جذب می شود.

پس از این ، هوا در دمنده کانال جانبی توسط نیروی گریز از مرکز به بیرون رانده و فشرده می شود. از طریق کانال جانبی به داخل قسمت داخلی دمنده جریان می یابد و دوباره بین دو تیغه دیگر فشرده می شود. فشرده سازی دوم ، پمپ ها را قادر می سازد تا فشارهای دیفرانسیل بسیار بیشتری را ایجاد کنند.

دمنده های جانبی کانال:

دمنده های کانال جانبی صنایع وکیوم آسیا می توانند فشارهای دیفرانسیل توربو را تا  mbar ( Pa) و جریان هوا را تا  m³/h ایجاد کنند. هر نوع دمنده خلاء صنایع وکیوم آسیا کاملاً بدون روغن کار می کند. انواع مختلفی از دمنده های کانال جانبی وجود دارد: انواع تک مرحله ای (SD ، ۱SD) و دو مرحله ای (SD) و همچنین دمنده های جانبی که فقط با مبدل فرکانس (SD-FU/FUK) قابل اجرا هستند. به طور کلی ، همه پمپ های صنایع وکیوم آسیا را می توان با یک مبدل فرکانس برای استفاده کم مصرف تنظیم و تنظیم کرد. گاز را می توان با دمنده های کانال جانبی ما نیز منتقل کرد.

نسخه های احتمالی

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت روغن وکیوم با ما تماس حاصل نمایید.
مطالعه بیشتر:
۱) چه روغن پمپ وکیوم مناسب است؟
۲) چه نوع روغن پمپ وکیوم بخریم؟
۳)سپراتور ها و فیلتر ها  چیست؟
۴) توضیح درباره قطعات پمپ و یدکی های آن؟
۵) مخازن یا چمبر های پمپ وکیوم؟

 

دیدگاهتان را بنویسید