روغن روتس وکیوم پمپ

روغن روتس وکیوم

روغن برای روتس وکیوم پمپ با ما تماس بگیرید

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت روغن وکیوم با ما تماس حاصل نمایید.

۶۶۷۹۱۷۷۵-(۲۱)۹۸+
۶۶۷۹۱۷۷۶-(۲۱)۹۸+
موبایل: ۶۶۱۸۶۷۹-(۹۱۰)۹۸+

پمپ خلاء Roots (که به پمپ Roots معروف است) یک پمپ جابجایی مثبت دوار است. از دمنده Roots تکامل یافته است. بسته به دامنه کار پمپ خلاء Roots ، به پمپ خلاء Roots کم عمق جو تقسیم می شود. پمپ خلاء Roots (تقویت کننده مکانیکی نیز نامیده می شود) و تجهیزات خلاء پمپ Roots چند مرحله ای با خلاء بالا. اکنون نحوه تعمیر و نگهداری پمپ Roots را معرفی می کنم؟

محرک تسمه ای و محرک دنده این پمپ دارای دو شکل است: دور در دقیقه کم ، راندمان بالا ، اندازه کوچک ، سرعت جریان ، مصرف برق کم ، قابلیت خود جذب ، روغن ذکر نشده ، استفاده آسان و سایر ویژگی ها می تواند به طور گسترده مورد استفاده قرار گیرد. حمل و نقل روغن و فرآورده های نفتی (پمپ بنزین با برگ مس قابل تعویض) و حمل و نقل گیاهان انواع روغن ها و مایعات مانند نفت خام ، رنگ ، روغن ، شیشه ، پلاستیک ، اسید روغن ، خمیر دندان و مایعات قلیایی سبک (پردازش صابون) ؛ پردازش غذا می تواند انواع مایعات مانند شیر ، مخمر ، شربت نشاسته و غیره را جابجا کند و انواع کامیون ها و نفتکش ها را حمل کند و سایر سرعت بالا ، راندمان بالا ، استفاده آسان ، کار می تواند معکوس شود.

۱٫ همیشه بررسی کنید که سطح روغن باید مطابق با الزامات عدم انطباق با پمپ در حال کار به Roots باشد ، سطح روغن برای مشخص کردن مرکز روغن غالب است.

۲ ، فواصل تخلیه با توجه به شرایط واقعی استفاده و توانایی برآوردن الزامات عملکرد و غیره که به تشخیص کاربر در نظر گرفته می شود. بیشتر پمپ های خلاء Roots جدید ، هنگام پمپاژ گاز ، علاوه بر تعویض ، خشک و روغن ، یک بار در حدود ۱۰۰ ساعت کار توصیه می شود. تا زمانی که روغن بعد از اینکه یک پودر فلز سیاه را مشاهده نکردید بتوانید فواصل تخلیه را افزایش دهید.

۳ ، همیشه روغن را بررسی کنید ، کشف خرابی روغن باید با روغن جدید جایگزین شود ، اطمینان حاصل کنید که پمپ Roots به درستی کار می کند.

۴٫ به طور کلی ، پمپ ریشه ها پس از ۲۰۰۰ ساعت کار باید تعمیر و نگهداری انجام شود ، بازرسی لاستیک Jue درجه پیری را بررسی می کند ، قطعه شیر خروجی را ترک می کند ، تمیز کردن رسوبات روی شیر و خاک صندلی دریچه خروجی را بررسی کنید. تمیز کردن کل قسمتهای محفظه پمپ Roots ، مانند روتور ، پره دوار ، فنرها و سایر تمیز کردنهای کلی با بنزین و خشک شدن. پس از تمیز کردن قطعات لاستیکی با یک پارچه خشک. مونتاژ تمیز کردن باید به آرامی صدمات را به طور تصادفی لمس کند.

۵ ، تحمل بدن برای پیوستن به روغن روانکاری بلبرینگ ، رعایت سطح روغن باید موضوع خط مرکزی روغن باشد ، روغن روان کننده باید تعویض یا تکمیل شود.
۶٫ لوله و محل اتصال پمپ Roots را بدون شل شدن بررسی کنید. پمپ Roots را بچرخانید ، نگاهی به دمنده های ریشه خلا انعطاف پذیر باشید.

۷ ، پس از اجرای آزمایشی باید دوباره مونتاژ شود ، به طور کلی لازم است دو ساعت خالی شود و روغن دوم تعویض شود ، زیرا تمیز کردن پمپ Roots دارای مقدار مشخصی مواد فرار است که به طور عادی کار می کند و سپس کار می کند. به

۸ ، موتور را روشن کنید ، هنگامی که پمپ ریشه های فلزی کار می کند ، صادرات و واردات Roots فشار سنج پمپ را بسته به نمایش آنها پس از فشار مناسب باز کنید و شیر را به تدریج باز کنید و شرایط بار موتور را بررسی کنید.

۹ ، سعی کنید جریان پمپ چرخشی ریشه را کنترل کرده و برچسب محدوده را کنترل کنید تا اطمینان حاصل کنید که پمپ های ریشه در حداکثر کارایی کار می کنند ، تا حداکثر صرفه جویی در انرژی را به دست آورید.

۱۰٫ برای توقف استفاده از پمپ ریشه های خلاء بالا ، شیر ، فشارسنج را خاموش کرده و سپس موتور را متوقف کنید.

۱۱٫ خلاء پمپ خلاء در حین کار ، دمای یاتاقان نباید بیش از دمای محیط ۳۵ درجه سانتیگراد باشد ، حداکثر درجه حرارت نباید از ۸۰ درجه تجاوز کند.

۱۲٫ ریشه ها در اولین ماه کار ۱۰۰ ساعت پمپ می کنند تا بعد از هر ۵۰۰ ساعت روغن را تعویض کند ، روغن را یکبار تعویض کنید.

۱۳ ، به طور منظم غده بسته بندی را تنظیم کنید ، بسته بندی قطره های داخلی را از حالت طبیعی (با قطره مناسب) مطمئن کنید.

۱۴ به طور منظم آستین سایش را بررسی کنید ، سایش باید بعد از بزرگتر تعویض شود.

۱۵٫ ریشه ها برای مدت طولانی غیرفعال می شوند ، نیاز به پمپاژ کامل ، آب خشک و محل اتصال قطعات چرخشی که با گریس نصب شده اند ، برای نگهداری.

۱۶٫ ریشه پمپ خلاء در فصل زمستان ، پارکینگ ، نیاز به شل کردن پایین رسانه پریز تخلیه پمپ شبکه را قرار می دهد. برای جلوگیری از ترک خوردن.

دیدگاهتان را بنویسید