طراحی پمپ های وکیوم آبی و بلوئر

شرکت ابزار هوا پیشه گان آسیا (شرکت صنایع وکیوم آسیا) اولین و بزرگترین تولید کننده پمپ های وکیوم آبی (طراحی پمپ وکیوم ) و بلوئر های هوا و گاز در ایران با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در صنعت کشور میباشد.

شرکت صنایع وکیوم در سال 1380  تاسیس شده است و با بیش از 19 سال سابقه فعالیت، در زمینه مهندسی و تولید انواع پمپ های وکیوم، بلوئر ها و کمپرسور های هوا و گاز فعال می باشد.

بزرگترین تولید کننده پمپ وکیوم

صنایع وکیوم آسیا اولین و بزرگترین تولید کننده پمپ ها و کمپرسور های هوا و گاز از نوع رینگ مایع (liquid ring vacuum pumps and compressors) در ایران میباشد.

با توجه به محصولات ارائه شده، آسیا وکیوم توانایی ارائه مشاوره، طراحی و ساخت پکیج های تخصصی برای انتقال و فشرده سازی سیالات قابل تراکم مانند هوا و گاز های فرایندی را در هر گونه شرایط محیطی و کارخانه ای دارا می باشد. تیم خدمات پس از فروش ما، در اسرع وقت در محل حاضر می شوند و از نظر ارائه مشاوره فنی و یا بر طرف نمودن مشکلات در زمینه محصولات ارائه شده در خدمت شما عزیزان هستند.

این شرکت اول در رمینه تعمیرات پمپ های وکیوم و بلوئر های هوادهی فعالیت خود را آغاز نمود ،سپس با گسترش تجهیرات و جذب نیروی متخصص ، تولید پمپ های وکیوم و بلوئر های هوادهی را در ایران آغاز نمود.

علاوه تولید پمپ وکیوم و بلوئر هوادهی ،در زمینه فناوری و طراحی سیستم های خلاء و تجهیزات جانبی فعالیت می کند

امکانات و خدمات

مشتری قادر است پمپ های تولیدی وکیوم آسیا را در ماه اول عودت یا با سایرهای دیگر تعویض نماید.محصولات شرکت صنایع وکیوم آسیا دارای ۱۸ ماه گارانتی و دارای ۱۵ سال خدمات  پس از فروش می باشد.

 

https://www.aparat.com/v/iV1B7