روغن وکیوم P3

روغن وکیوم P3  برای وکیوم بالا مورد استفاده می باشد و این روغن با حداکثر ویسکوزیته در دمای بالا به خوبی عمل می‌کند و برای هرگونه شرایط آب و هوایی طراحی شده است. آزمایشات آزمایشگاهی نشان می دهد که روغن P3 در مقایسه با سایر مارک‌های پیشرو پایدارتر است و به همین دلیل در اثر حرارت در مدت زمان طولانی خواص خود را حفظ می کند. روغن P3 دارای رطوبت پایین‌تر نسبت به سایر روغن‎هاست، رطوبت خلوص نفت را کاهش می دهد و کاهش آن توانایی پمپ را برای رسیدن به خلاء عمیق کاهش می‌دهد.

پمپ خلأ ابزاری است که با تخلیه مولکول‌های هوا از یک محفظه مشخص آب بندی شده، فشار منفی یا (خلأ نسبی) ایجاد می‌کند. پمپ‌های خلأ، با اتاقک‌ها و روش‌های عملیاتی گوناگون خود می‌توانند طیف گسترده‌ای از سیستم‌های خلأ را به وجود آورند. پمپ های دیفیوژن و روتاری جهت عملکرد خود نیاز به روغن های مخصوص دارند که یکی از پرمصرف­ترین و شناخته­‌ترین این روغن­‌ها P3 می­‎باشد.

تعویض به موقع روغن باعث کاهش شکست پمپ خلاء و افزایش طول عمر پمپ می‌شود. روغن وکیوم P3 برای روانکاری انواع پمپ وکیوم توصیه می‌شود. این محصول روغنی فوق العاده با کیفیت است که حتی در دماهای بسیار سرد و منفی نیز ویسکوزیته خود را حفظ کرده و به استارت خوردن کمک میکند. آزمایش های متعدد، ثابت کرده که این روغن از لحاظ ترمودینامیکی نسبت به سایر برند ها پایدار تر بوده و از آسیب رسیدن به آن در اثر دماهای بالا جلوگیری میشود. به علت پکینگ فوق العاده کمپانی P3 ، این محصول، میزان بسیار کم تری از رطوبت را نسبت به سایر برند ها داراست که در نتیجه خلوص روغن بسیار بالاتر بوده و میزان وکیوم بیشتری را داراست.