دوزینگ پمپ Doseuro

کمپانی Doseuro سالهاست که با بهره گیری از علوم روز به تولید دوزینگ پمپ در سری های مختلف می پردازد. گستردگی فعالیت این سازمان موجب بکارگیری گروه وسیعی از متخصصین جهت تولید و ارائه خدمات به مصرف کنندگان خود شده است. استاندارد بودن محصولات Doseuro , توجه به نیاز مصرف کننده در زمینه ی طراحی و تولید ، جایگاه آن را در این عرصه تثبیت نموده است. کمپانی Doseuro نه تنها در زمینه تولید پمپ ، بلکه در تولید محصولاتی چون کاغذ ، پلاستیک و مواد شیمیایی فعالیت دارد.

انواع محصولات Doseuro عبارتند از :

انواع پمپ های دیافراگمی Doseuro

انواع پمپ های پیستونی Doseuro

انواع میکسر های Doseuro

لوازم جانبی Doseuro 

دوزینگ پمپ چیست

دوزینگ پمپ هـا یـا مترینگ پمپ هـا از دسته پمپ هـای جابجایی مثبت هستند. از مترینگ پمپ هـا جهت پمپاژ سیالات بـا دبی قابل تنظیم و دقیق با فشارهای مختلف به مخازن و خطوط لوله استفاده می شود. مکانیزم کارکرد ایـن پمپ هـا بدین ترتیب است کـه در هر کورس کاری ، حجم مشخصی از سیال داخل محفظه مدرجی بـا حجم متغیر کشیده شده و در کورس برگشت ، این مواد به داخل سیستم تزریق می شود. دوزینگ پمپ هـا یـا مترینگ پمپ هـا  ، سیال را با بالاترین دقت ممکن در شرایط و فشار کاری مختلف تزریق می کنند و قابلیت تنظیم دبی را دارند. این پمپ ها در انواع دیافراگمی ، پیستونی ، سلونوئیدی و اسکرو وجود دارند.

محدوده دبی کاری آنها از 0/009 تا 70000 لیتر بر دقیقه و فشار آنها از 2bar تا 1000bar می باشد. محدوده دمای کاری این پمپ ها بسته به نوع پمپ از 70- درجه سانتیگراد تا 300 درجه سانتیگراد است. هد پمپدوزینگ پمپ هـا یـا مترینگ پمپ هـا از جنس PVC ، PP، PTFE ، SS 316 ، PVDF ، Hastelloy می باشد. دبی ایـن پمپ ها بصورت دستی یا اتوماتیک در محدوده صفر تا حداکثر دبی قابل تنظیم است که البته با توجه به کارخانه سازنده دقت ها متفاوت می باشد. ایـن پمپ هـا شامل دمپرهای یکنواخت کننده جـریان جهت تعدیل پالس های جریان و یکنواختی خروجی ، شیرهـای فشار بـه جهت جلوگیری از حرکت مواد در فشارهای پایین از خروجی به سمت ورودی ، صافی و شیر اطمینان است.


تجهیزات جانبی دوزینگ پمپ

جهت اینکه بتوان بهترین عملکرد را از دوزینگ پمپ داشته باشیم لازم است لوازم و تجهیزات جانبی را متناسب با کاربردمان انتخاب کنیم . لذا لازم است در ابتدا به معرفی لوازم جانبی دوزینگ پمپ ها بپردازیم.

صافی : جلوگیری از ورود ذرات و اجسام ریز به پمپ

شیرهای Back Pressure : برای اختلاف فشار رانش و مکش کمتر از 1.5 بار برای جلوگیری از جریان دبی ناخواسته پمپ به دلیل فشار کم خط رانش

دمپرهای پالس جریان یا تعدیل کننده ها : از بین بردن پالس‌ها و ایجاد جریان خروجی  به حالت خطی و ثابت

شیرهای اطمینان : جهت محافظت از سیستم ، هنگام افزایش فشار بیش از حد مجاز از شیرهای ایمنی


نکات مهم پمپ دوزینگ پمپ Doseuro


کاربرد دوزینگ پمپ ها

دوزینگ پمپ ها کاربرد فراوانی در صنایع مختلف مثل، صنایع غذایی، صنایع دارویی ، صنایع پتروشیمی ، صنایع شیمیایی ، صنایع نساجی ، سیستم‌های تصفیه آب و فاضلاب و …. دارند که در ادامه به ذکر چند مورد از آن ها می پردازیم :

  • دوزینگ پمپ Doseuro جهت تزریق اسانس ها
  • دوزینگ پمپ Doseuro جهت تزریق کنستانتره میوه‌ها
  • دوزینگ پمپ Doseuro جهت تزریق  کاستیک
  • دوزینگ پمپ Doseuro جهت تزریق مواد ضد کف
  • دوزینگ پمپ Doseuro جهت تنظیم کیفیت و PH آب
  • دوزینگ پمپ Doseuro جهت تزریق Anti Knock و الکل به بنزین
  • دوزینگ پمپ Doseuro جهت تزریق رنگ ، کلر ، رزین
  • دوزینگ پمپ Doseuro جهت اسید ها و باز ها
  • دوزینگ پمپ Doseuro جهت تزریق رنگدانه ها
  • دوزینگ پمپ Doseuro جهت تزریق پرمگنات سدیم

تعمیر دوزینگ پمپ Doseuro

دوزینگ پمپ Doseuro  اگر به صورت منظم سرویس شود و شرایط کاری سنگینی نداشته باشد ؛ خیلی کم دچار استهلاک می شود. با این حال دوزینگ پمپ Doseuro  ​​​​پس از مدتی نیاز به تعمیرات پیدا می کند. تامین قطعات اصلی ، تجهیزات کافی و همچنین تعمیرکار ماهر لازمه تعمیر هر پمپی می باشد که هم راستایی این موارد می تواند دوزینگ پمپ را برای مدتی طولانی به چرخه بازگرداند. از این حیث ، شرکت آتور صنعت توانسته است با تقویت بخش کارگاهی و تولیدی خود گامی بلند در جهت ارائه خدمات و تعمیرات انواع پمپ بردارد و بسیاری از تجهیزات صنعتی اعم از تخصصی و معمولی را به چرخه بازگرداند. با ما در تماس باشید.

دوزینگ پمپ Doseuro
دوزینگ پمپ Doseuro