تأثیر کیفیت آب در خدمات وکیوم آبی

تأثیر کیفیت آب خدمات

تأثیر کیفیت آب سرویس دما و کیفیت مایع آب بند (در این مورد آب) می تواند تأثیر چشمگیری بر عملکرد و قابلیت اطمینان پمپ وکیوم های آبی داشته باشد.

در صورت وجود، باید آب خنک و تمیز به پمپ عرضه شود. منحنی‌های عملکرد استاندارد بر اساس آزمایش‌های واقعی انجام شده با دمای آب آب‌بند ۶۰ درجه فارنهایت است. دمای بالاتر از ۶۰ درجه فارنهایت منجر به کاهش ظرفیت می‌شود.

برای جزئیات، مقاله مرتبط در مورد تأثیر دمای آب سرویس بر ظرفیت پمپ های خلاء حلقه مایع را ببینید. از آب کثیف حاوی مواد ساینده مانند ماسه یا سایر مواد جامد ساینده خودداری کنید، زیرا باعث فرسایش قطعات داخلی پمپ می شود.

آب بسیار سخت ممکن است منجر به تشکیل رسوبات رسوبی بر روی قطعات داخلی پمپ شود که باعث کاهش فاصله ها می شود و ممکن است باعث شود پمپ برای قفل کردن این رسوبات را می توان با استفاده از مایع رسوب زدایی مانند DEKKER Vacuum’s Scale-Ex حذف کرد. یکی دیگر از روش های پیشگیرانه نصب سیستم تصفیه آب است.

دستورالعمل ها برای آب مناسب عبارتند از: حداقل pH: 7 حداکثر کلرید: ۱۰ ppm حداکثر مواد جامد محلول در کل: ۲۰۰ ppm حداکثر سختی: ۲۰۰ ppm اگر تامین آب یک مشکل واقعی باشد، یک راه حل جایگزین می تواند از سیستم Vmax حلقه مایع روغنی مهر و موم شده DEKKER Vacuum استفاده کنید که استفاده از آب را به طور کامل حذف می کند.

EFFECT_OF_SERVICE_WATER_QUALITY

دیدگاهتان را بنویسید